Problem po swapie z 2E na AGG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem po swapie z 2E na AGG
Witam, interesuje się golfami od dawna ale na forum jestem nowy i to mój pierwszy temat, przejrzałem wszystkie możliwe tematy i na forum vwgolf i vw-passat i nie znalazłem odpowiedzi na swój problem więc postanowiłem założyć temat. A mianowicie, ostatnim czasem zrobiłem sobie samodzielnie swapa z 2E na AGG przekładając sam goły słupek osprzęt, kolektor, wtryski wszystko zostało z 2E żeby nie przekładać całej wiązki bo byłoby z tym dużo roboty, po prostu chciałem go wskrzesić jak to najszybciej możliwe bo w starym silniku 2E panewka się dosłownie zmieliła. Więc podłączyłem wszystko i z wielką nadzieją przekręciłem kluczyk,niestety mój biedny golfik wcale nie chciał odpalić a z okolic silnika było słychać systematyczne zgrzytanie co jeden obrót rozrusznika, nie mając za bardzo wyjścia ściągnąłem z powrotem skrzynię biegów szukając przyczyny, okazało się że tarcza sprzęgłowa miała za duży otwór na wałek ze skrzyni biegów, więc zamieniłem na tę z 2E. Po ponownym skręceniu silnik dalej zgrzytał ale tym razem już odpalił i po pewnym czasie od odpalenia zgrzytanie ustąpiło, gdy trochę już pochodził na wolnych obrotach dałem mu przez chwilę po garach i wtedy moja radość opadła bo coś lekko zgrzytnęło, obroty spadły i nagle zgasł i więcej już nie chce odpalić a przy każdej próbie coś zgrzyta, nie mam pojęcia co teraz zrobić. Czy to możliwe że rozrząd mógł się przestawić albo może nie przewidziałem czegoś przy tym swapie i coś po prostu nie pasuje, dodam że ten wszczepiony obecnie silnik był w idealnej kondycji, będę bardzo wdzięczny za pomoc bo autko stoi u mnie w garażu na wiosce a tam nie ma nawet porządnego mechanika i jestem w kropce.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem po swapie z 2E na AGG
Panewka się nie obróciła ?
Co do tarczy sprzęgła to dziwne bo 2E i ADY, AGG mają ten sam rozmiar sprzęgła, chyba, że ktoś wcześniej w 2E zamontował skrzynię na cienki wałek.
Zgrzytać może wszystko... Począwszy od pompy oleju, pompy wody itd... musisz wszystko posprawdzać. Jeśli silnik był w idealnej kondycji to musiałeś coś przy swapie źle złożyć innej opcji nie widzę. Sprawdź ustawienia rozrządu, wykręć świece, pokreć walem, pooglądaj czy coś się nie mieli.
Ciężko cokolwiek powiedzieć w tej sytuacji na odległość nie widząc jak to jest zrobione.
Co do tarczy sprzęgła to dziwne bo 2E i ADY, AGG mają ten sam rozmiar sprzęgła, chyba, że ktoś wcześniej w 2E zamontował skrzynię na cienki wałek.
Zgrzytać może wszystko... Począwszy od pompy oleju, pompy wody itd... musisz wszystko posprawdzać. Jeśli silnik był w idealnej kondycji to musiałeś coś przy swapie źle złożyć innej opcji nie widzę. Sprawdź ustawienia rozrządu, wykręć świece, pokreć walem, pooglądaj czy coś się nie mieli.
Ciężko cokolwiek powiedzieć w tej sytuacji na odległość nie widząc jak to jest zrobione.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości