Pytanie dotyczące sondy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanie dotyczące sondy
Witam. W moim aucie mam uszkodzoną sondę lambda, nie oscyluje wcale zazwyczaj wskazuje stałe napięcie (0.12, 0.07 a nawet 0). Moje pytanie w związku z tym czy do czasu wymiany warto odłączyć kostkę od niej?
Pytanie dotyczące sondy
Nie ma znaczenia
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Pytanie dotyczące sondy
no ale na chlobski rozum. Sonda pokazuje caly czas ubogą mieszankę więc caly czas zalewa silnik (dodam, że na rozgrzanym silniku mam problem z wkręceniem na obroty). A po odlączeniu i restarcie sterownika nie wejdzie w tryb awaryjny i nie będzie wskazywać optymalnej mieszanki?
Re: Pytanie dotyczące sondy
Błąd zniwelujesz wymieniając sondę.KOSA1987 pisze:. A po odlączeniu i restarcie sterownika nie wejdzie w tryb awaryjny i nie będzie wskazywać optymalnej mieszanki?
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
Pytanie dotyczące sondy
Jaki jest sens jeździć na uszkodzonej sondzie i odpinać kostkę?? Jak coś jest uszkodzone, to się to chyba wymienia, tak na chłopski rozum?KOSA1987 pisze:mam uszkodzoną sondę lambda, nie oscyluje wcale zazwyczaj wskazuje stałe napięcie (0.12, 0.07 a nawet 0). Moje pytanie w związku z tym czy do czasu wymiany warto odłączyć kostkę od niej?
Pytanie dotyczące sondy
moje zdanie jest takie że z g... bata nie ukręcisz skoro sonda nie żyje to trzeba ją wymienić i nic na to nie poradzisz. Jak będziesz wymieniał sonde to pamiętaj że kabli się nie lutuje
Pytanie dotyczące sondy
oryginał Boscha kupe kasy kosztuje, czy zamiennik NGK/NTK będzie odpowiedni?
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
Pytanie dotyczące sondy
KOSA1987, Kupiłem do swojego uniwersalną NTK (uważaj na podróbki) i działa pół roku narazie bez zarzutu, różnica w cenie 150zł a 580zł zaważyła
Re: Pytanie dotyczące sondy
Ja kupiłem w markecie takie tulejki do zagniatania na odizolowanych końcówkach przewodów elektrycznych. Użyłem ich jako łączniki do połączenia uciętych kabli wtyczka-sonda. Jeśli użyjesz do tego odpowiedniej zagniatarki i termokurczliwych koszulek z klejem to sprawę masz załatwioną. Bez lutowania - a pewnie i trwale.mart1677 pisze:moje zdanie jest takie że z g... bata nie ukręcisz skoro sonda nie żyje to trzeba ją wymienić i nic na to nie poradzisz. Jak będziesz wymieniał sonde to pamiętaj że kabli się nie lutuje
Pozdrawiam
Marek W.
Marek W.
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
Pytanie dotyczące sondy
MAW68, Razem z sondą w pudełku jest taki zestaw, przynajmniej w NGK/NTK tak jest.
Pytanie dotyczące sondy
kilka tygodni temu na szkoleniu ngk przedstawiciel się wychwalał że teraz większość aut z fabryki wyjeżdża na sondach ngk/ntk o ile to prawda nie wiem ale raczej na słabej jakości sondę nie mogą sobie pozwolić. przewód musi mieć dostęp do powietrza więc nie rób tego za pożądanie, zestawik z pudełka w zupełności wystarczy
Re: Pytanie dotyczące sondy
Kupiłem uniwersalną sondę NGK/NTK 3 dni temu na Allegro. Przysłano ją w oryginalnym pudełku z dołączonym paragonem. Żadnego zestawu montażowego wewnątrz nie było. Ja sobie poradziłem. Aby Kolega KOSA1987 nie szamotał się z lutowaniem przewodów starałem Mu się pomóc i tyle... Jeśli w innych zestawach są tulejki montażowe - to świetnie! Widocznie z mojego opakowania tulejki "wypadły"MAW68, Razem z sondą w pudełku jest taki zestaw, przynajmniej w NGK/NTK tak jest.
Pozdrawiam
Marek W.
Marek W.
moje zdanie jest takie
Co jest uniwersalne to jest do niczego. Na dedykowanym oryginale masz spokój, a że kosztuje 600 i więcej zł to co z tego?? Wymieniasz raz na 150-200 tyś km, więc to chyba nie jest wielki wydatek? Ja mam auto z dwiema sondami od nowości (220 tyś km nalotu) i działaja idealnie. Z drugiej strony miałem do czynienia z jakimś uniwersalem do mojego MK2 i od poczatku nie działało jak powinno. Dopiero zmiana na dedykowany oryginał sprawiła, że silnik działa idealnie.
A juz kupowanie sondy na All to loteria. Potem spróbuj komuś coś udowodnić :-D
A juz kupowanie sondy na All to loteria. Potem spróbuj komuś coś udowodnić :-D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości