Witam, każdy wie jak w tych czasach jest z pracą i zarobkami dlatego myślę aby to co jest w miarę proste zrobić samemu i trochę zaoszczędzić ale nie upieram się aby wszystko zrobić samemu bo mechanikiem nie jestem. Druga kwestia to solidny i UCZCIWY mechanik z czym w dzisiejszych czasach bywa różnie. Konkretnie planuję zrobić rozrząd. Przeszukałem forum i o dziwo nie ma opisu jak to zrobić oprócz kilku przestróg odnośnie szukania cylindrów po garażu;-) Czy rzeczywiście wymiana rozrządu w 1.6 AKL jest trudna i warto zlecić ją fachowcowi? Oprócz tego że muszę wymienić rozrząd ubywa mi w dość sporej ilości oleju. Dlatego zastanawiam się nad wymianą uszczelek. Mokrą mam rurę wlewu oleju i pokrywę zaworów (zdjęcia poniżej). Po lekturze forum wyczytałem że warto również wymienić uszczelniacze(pierścienie) na te ori VW(nie trzy częściową). Jak już wspomniałem nie jestem mechanikiem. Co nie co przy samochodzie potrafię zrobić - przełożyłem jeden samochód w drugą karoserię o przygodzie z pijanym woźnicą;) ,wymieniłem uszczelki kolektora ale nie wiem jak wygląda wymiana rozrządu i ewentualnych uszczelek. Będę wdzięczny za ewentualne wskazówki na co zwrócić uwagę, którą uszczelkę wymienić co i w jakiej kolejności zrobić. Pozdrawiam
Wymiana rozrządu, ubytki oleju mokry silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana rozrządu, ubytki oleju mokry silnik
Przerabialem to ostatnio ,robil mi kolega mech.U mnie okazala sie cala glowica do remontu nie tylko uszczelniacze ale i gniazda zaworowe ,musi to zrobic fachowiec .wymienil mi tez rozrzad ,pierscianie ale ori jak byly getza,panewki,czujnik temperatury,jakas pasta na ktora sklada sie mise,przewody napiecia ,swiece ,olej,pompe wody.Teraz wiem co mam ,same czesci 2 kola.Olej z wierzchu leci napewno z pod tego kominka co wlewasz olej ja zalepilem silikonem.
Mariusz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości