Witam. moj problem polega na tym ze po wyjeciu tych "termostatow" na wezach do nagrzewnicy i wstawieniu miedzianych rurek temperatura zaczela rosnac ponad pol na wskazniku (ale tylko na postoju) w czasie jazdy jest ok (trzyma rowne pol) czy to mozliwe ze to przez nie sprawna nagrzewnice temp rosnie dodam ze dopoki te termostaty byly na miejscu temp byla ok ... a i dodam jeszcze ze wsrodku auta jest zimno z termostatami na wezach i bez nich bez zmian
wymienione chłodnica termostat czujnik temp(czarny)
nagrzewnica a przegrzewanie silnika?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Re: nagrzewnica a przegrzewanie silnika?
Ja obstawiam zapowietrzony układ chłodzenia. Na pewno sie dobrze odpowietrzył?
nagrzewnica a przegrzewanie silnika?
probowalem go juz opowietrzac kilka razy tzn chodzil nawolnych na otwartym zbiorniczku przez okolo 30 min potem nawet troche go gazowalem
a moze to uszczelka pod glowica powoduje ze temp wzrasta bo kiedys po wymianie chlodnicy byla zalana woda przed zima wymieniona na plyn chlodniczy i wtedy zaczely sie wycieki na trojnikach reduktorze od gazu itp (zrobione) a .moze plyn zezarl uszczelke... (nie widac plynu w oleju) ( plyn caly czas gdzies spier... dodam ze nie wiem juz gdzie bo golym okiem nic nie widac.... a jakie jeszcze sa objawy walnietej uszczelki pod glowica..?
a moze to uszczelka pod glowica powoduje ze temp wzrasta bo kiedys po wymianie chlodnicy byla zalana woda przed zima wymieniona na plyn chlodniczy i wtedy zaczely sie wycieki na trojnikach reduktorze od gazu itp (zrobione) a .moze plyn zezarl uszczelke... (nie widac plynu w oleju) ( plyn caly czas gdzies spier... dodam ze nie wiem juz gdzie bo golym okiem nic nie widac.... a jakie jeszcze sa objawy walnietej uszczelki pod glowica..?
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
nagrzewnica a przegrzewanie silnika?
To zły pomysł. Po prostu zalewa sie płyn do maxa, potem rozgrzewa silnik aż włączy sie wentylator chłodnicy, ale przy zamkniętym korku i poprostu dolewa do stanu jak juz ostygnie.wilaseQ pisze:probowalem go juz opowietrzac kilka razy tzn chodzil nawolnych na otwartym zbiorniczku przez okolo 30 min potem nawet troche go gazowalem
Na pewno pęcherze powietrza w zbiorniku wyrównawczym, lub nawet plamy oleju w płynie, bardzo twarde węże układu chłodzenia.Poza tym innego koloru osad na poszczególnych świecach, nierowne wolne obroty...wilaseQ pisze:jakie jeszcze sa objawy walnietej uszczelki pod glowica..?
Re: nagrzewnica a przegrzewanie silnika?
podziekowałstonefree pisze:To zły pomysł. Po prostu zalewa sie płyn do maxa, potem rozgrzewa silnik aż włączy sie wentylator chłodnicy, ale przy zamkniętym korku i poprostu dolewa do stanu jak juz ostygnie.wilaseQ pisze:probowalem go juz opowietrzac kilka razy tzn chodzil nawolnych na otwartym zbiorniczku przez okolo 30 min potem nawet troche go gazowalemNa pewno pęcherze powietrza w zbiorniku wyrównawczym, lub nawet plamy oleju w płynie, bardzo twarde węże układu chłodzenia.Poza tym innego koloru osad na poszczególnych świecach, nierowne wolne obroty...wilaseQ pisze:jakie jeszcze sa objawy walnietej uszczelki pod glowica..?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 32 gości