2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
Witam! Od wczoraj jestem wlascicielem prawdopodobnie niezlego repcia lub zaniedbanego golfa...
problem jest taki ze dlawi sie przy starcie, trzeba go ciut na sprzegle i wiecej gazu trzymac i kiepsko jakos przyspiesza, powyzej 3 tys jest lepiej ale szalu tez nie ma. Ma ktos jakas koncepcje?? Na benzynce jest lepiej niz na gazie ale objawy te same
problem jest taki ze dlawi sie przy starcie, trzeba go ciut na sprzegle i wiecej gazu trzymac i kiepsko jakos przyspiesza, powyzej 3 tys jest lepiej ale szalu tez nie ma. Ma ktos jakas koncepcje?? Na benzynce jest lepiej niz na gazie ale objawy te same
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
napisz kolego coś więcej o nim jaka instalacja czy sekwencja ??moze byc cos nie tak z przepustnica
sprawdzałeś błędy??
sprawdzałeś błędy??
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
nie mialem na wet kiedy podjechac do mechanika, moze dzis sie wybiore.
instalacja gazowa jest zwykla firmy BRC.
z miejsca nie ma sily ruszyc, dlawi sie ale na benzynie jest podobnie tyle ze troszke lepiej i na trasie nie czuc tych 150km tylko polowe tego.
pod gorke nie przyspieszy a nawet spada ciut predkosc az strach jest wyprzedzac inne pojazdy totalna masakra
aa i po 3 tys obrotow jest lepiej ale to przyspieszenie marne bardzo, ostatni moj golf 1.9td lepiej sie zbieral
instalacja gazowa jest zwykla firmy BRC.
z miejsca nie ma sily ruszyc, dlawi sie ale na benzynie jest podobnie tyle ze troszke lepiej i na trasie nie czuc tych 150km tylko polowe tego.
pod gorke nie przyspieszy a nawet spada ciut predkosc az strach jest wyprzedzac inne pojazdy totalna masakra
aa i po 3 tys obrotow jest lepiej ale to przyspieszenie marne bardzo, ostatni moj golf 1.9td lepiej sie zbieral
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
Sprawdz sobie bledy bedzie lepiej dojsc do tego albo przepustnica moze rozrzad przestawiony
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
Sprawdź podciśnienie z kolektora ssącego do kompa czy nie jest przerwane albo coś..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
Witam ponownie! bylem dzis u mechanika i pokazalo 3 błedy, sonda, wtryskiwacz i czujnik cylindra...
po skasowaniu zostal tylko czujkin cylindra i mam takie pytanie jaki koszt wymiany i czy to napewno pomoze??
po skasowaniu zostal tylko czujkin cylindra i mam takie pytanie jaki koszt wymiany i czy to napewno pomoze??
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
a czy mechanik coś powiedział czym mogą być spowodowane błędy ?? Auto nadal chodzi jakby chciało a nie mogło ?? Sprawdziłeś to podciśnienie ? Błąd sondy i wtryskiwacza może być spowodowany przez instalację gazową a czujnik cylindra to rozumiem, że chodzi o czujnik spalania stukowego ? Bo innych czujników cylindra nie ma w ABFie i nie wiem czy wszystkie ABFy ale te z którymi ja miałem do czynienia miały 2 czujniki spalania stukowego obok siebie.piter91 pisze:błedy, sonda, wtryskiwacz i czujnik cylindra...
to te zaznaczone na żółto
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
ze to wina instalacji gazowej a co do czujnika cylindra to cos mowil o zaplonie i rozrzadzie... po skasowaniu tych 2 bledow ta sama padaka.
sprawdzalem i jest ok. Szczerze to nie wiem a na kompie nie bylo napisane czy to czujnik 1 lub 2 czy cos w podobie.
Nie wiem co robic czy jest sens go naprawiac...
a moze masz jakiegos dobrego mechaniora ktory by to ogarnol, a moze sam nim jestes? he
jestesmy z tego samego miasta wiec nie ma problemu
sprawdzalem i jest ok. Szczerze to nie wiem a na kompie nie bylo napisane czy to czujnik 1 lub 2 czy cos w podobie.
Nie wiem co robic czy jest sens go naprawiac...
a moze masz jakiegos dobrego mechaniora ktory by to ogarnol, a moze sam nim jestes? he
jestesmy z tego samego miasta wiec nie ma problemu
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
Masz dwa czujniki stuków http://obrazki.elektroda.pl/7878162400_1347648244.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tym że jśli na gazie jest to samo i nie jest to instalacja sekwencyjna LPG to możesz to na razie zostawić. Zainteresuj się ogólnym sprawami: ciśnienie sprężania, ustawienie rozrzadu , czy właściwie jest wsadzony aparat zapłonowy, czy dolot nie jest zdławiony przez zbyt mały mikser albo dodatkowo założoną zwężkę , stan kabli, świec - to sa częste sprawy przy montażu LPG.
Chodzi o to że przy I i II generacji gazu całe sterowanie silnika nie ma wielkiego wpływu na jego moc . Więc podejrzewam że jest to usterka bezpośrednio związana z niewłaściwym montażem LPG
Z tym że jśli na gazie jest to samo i nie jest to instalacja sekwencyjna LPG to możesz to na razie zostawić. Zainteresuj się ogólnym sprawami: ciśnienie sprężania, ustawienie rozrzadu , czy właściwie jest wsadzony aparat zapłonowy, czy dolot nie jest zdławiony przez zbyt mały mikser albo dodatkowo założoną zwężkę , stan kabli, świec - to sa częste sprawy przy montażu LPG.
Chodzi o to że przy I i II generacji gazu całe sterowanie silnika nie ma wielkiego wpływu na jego moc . Więc podejrzewam że jest to usterka bezpośrednio związana z niewłaściwym montażem LPG
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
Instalacja gazowa jest II generacji... Aparat niby sprawdzal mechanik i mowil ze jest ok, swiece wymienilem, przewody tez sa ok
2.0 16v ponizej 3 tys obrotow straszna padaka
juz wszystko jasne...
Rysiektr ogarnal sytuacje rozrzad byl przestawiony no, czujnik w aparacie zaplonowym do wymiany i prawdopodobnie sonda
Rysiektr ogarnal sytuacje rozrzad byl przestawiony no, czujnik w aparacie zaplonowym do wymiany i prawdopodobnie sonda
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości