Kilka problemów

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Niemamnicitytez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw wrz 27, 2012 18:09

Kilka problemów

Post autor: Niemamnicitytez » sob paź 06, 2012 09:17

Witam. Po rozwiązaniu wcześniejszych problemow pojawiło się kilka nowych :D Mianowicie:
1. Po skręceniu kołami na maksa w obojętnie w którą stronę samochód się dusi na 1 biegu.
2. Wczoraj na trasie, gdy stanąłem na światłach samochód zaczął drżeć ale po prze gazowaniu go problem ustał. Myślę, ze to będą gumy od rury wydechowej bo jedna jest urwana.
3. Zeżarł mi olej. Zalany jest 15 w 40 mobil 1 po wymianie ciekł przez jakieś 6 tyś. z korka bo pękła uszczelka. Dolałem 1 litr i widzę, że jest pół bagnetu. Nie dymi na niebiesko, tylko na biało (jakby para wodna przy starcie, po rozgrzaniu nie ma problemu, nie dymi). Brat twierdzi, ze może trochę dymić bo został wycięty katalizator. Jeszcze wąchałem spaliny i nie czuć spalonego oleju. Może wyciekło przez przepustnice do filtra? Bo po tej połowie bagnetu nie widzę aby coś uciekało.
4. Ostatnio po starcie samochodu nie pojawił się dźwięk taki jak opisywałem w poprzednim temacie(czyli jak by coś nabierało prędkości),a obroty wtedy skoczyło do 2 tyś po czym po 1 min spadły i to coś się załączyło.
5. Żeby alternator się załączył muszę prze gazować samochód do 2 tyś. Jak to naprawić, podobno jakieś szczotki się wymienia tak?

Spadku mocy nie zauważyłem.

Dziękuje z góry za pomoc.



Awatar użytkownika
maciejhan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
Lokalizacja: WLKP okolice Poznania

Kilka problemów

Post autor: maciejhan » sob paź 06, 2012 10:32

1. Na wspomaganiu hydraulicznym jest taki efekt.
2. Wymień wieszaki tłumika.
3. Wymień korek, albo samą uszczelkę. korek jakieś 6pln kosztuje.
5. Co do wymiany szczotek to poszukaj, opisywane już na forum np tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159148



Niemamnicitytez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw wrz 27, 2012 18:09

Kilka problemów

Post autor: Niemamnicitytez » sob paź 06, 2012 10:38

Właśnie korek wymieniłem a jakimś sposobem on zgubił pół kreski :D Ten dźwięk rozpędzający byłby od pompy wspomagania?
Chcę już zrobić wszystko na ganc, bo we wtorek zostawiam samochód u gazmana by wmontował sekwencje :bajer:. Dzięki za odpowiedź.

Ps: Dlaczego jak jadę na klimatyzacji jest przymulony? Micra 1.2 silnik z klima i jak nim jeździłem nie odczułem tej klimatyzacji? Dlaczego tak jest? Zbyt duże zużycie prądu?



Awatar użytkownika
maciejhan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
Lokalizacja: WLKP okolice Poznania

Kilka problemów

Post autor: maciejhan » sob paź 06, 2012 21:27

nie słyszałem tego dźwięku. źródeł może być sporo. praktycznie od wszystkie co się kręci przy silniku. Możliwe, że coś się dzieje ze sprzęgłem od klimy. Nie kojarzę jak leci u Ciebie pasek wielorowkowy, jak przez klimę, wspomę i alternator to możliwe że coś z nim lub napinaczem jak występuje.
Jeśli jest to układ ww elementów to wystarczy, że któreś łożysko siadło.
Zwal pasek, zakręć kółkami i słuchaj co świszczy. Mówisz też, że alternator słabo ładuje, więc poskładaj to pod względem mojej wypowiedzi i już masz sporą podpowiedź.



Niemamnicitytez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw wrz 27, 2012 18:09

Kilka problemów

Post autor: Niemamnicitytez » ndz paź 07, 2012 21:58

Czyli klima nie powinna tak zamulać samochodu? Bo ja to nawet ledwo z 1 biegu ruszałem :D Chyba masz racje z łożyskiem bo została mi rolka od napinacza do wymianay bo boje się że se zatrze gdzieś w trasie.BTW ile rolek powinno się wymieniać bo nie znalazłem żadnego info na ten temat.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości