Cos nie tak?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Cos nie tak?
Witam cos nie tak z Golfem 4 ?wywala wode ze zbiorniczka..
Ostatnio zmieniony śr gru 05, 2012 19:36 przez piotergti, łącznie zmieniany 2 razy.
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?
Pewnie przegrzany.... Silni zajebisty, też bym takim polatał ale w pl za duże koszty utrzymania. Męcz tego gościa może pokryje całość kosztów. Takie rzeczy, że bierze olej lub siada uszczelka pod głowicą dają objawy dużo wcześniej i nie dzieją się z dnia na dzień. Także chłopina wiedziała doskonale, że coś jest nie halo.
Jak już będzie głowica zwalona to nie zrób tego błędu, że zapomnisz o pierścieniach.
Jak już będzie głowica zwalona to nie zrób tego błędu, że zapomnisz o pierścieniach.
2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?
No wlasnie pewnie masz racje co dalej?
Ostatnio zmieniony śr gru 05, 2012 19:34 przez piotergti, łącznie zmieniany 2 razy.
2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?
A jak myslicie , jesli silnik sie nie grzeje temp max 90 stopni zachowuje sie ok poza kopceniem.. moje pytanie brzmi czy da rade zrobic nim 1000KM? czyli trase do Polski bo w pl wiadomo ze koszta naprawy mniejsze i zrobilbym caly remont u zaufanego mechanika
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?
piotergti, opisałeś w pierwszym poście że wywala wodę ze zbiorniczka to już coś przecież znaczy. Możesz nie dojechać.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- piotrek gti_abf
- Ma gadane
- Posty: 199
- Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
- Lokalizacja: okolice Wielunia
2.3 v5 swiezo kupiony a juz dymi na niebiesko ?
Jeśli chodzi o wymianę pierścieni to konieczna nie jest, ale może być tak że będziesz musiał auto dwa razy naprawiać bo: jak będzie kumaty mechanik to weźmie i sprawdzi Ci ciśnienie sprężania na tłokach (bo nie każdy mechanik to robi) i może się okazać że będzie w porządku, ale jak będziesz miał zapieczone pierścienie zgarniające (olejowe) to ciśnienie na tłokach będzie ale silnik będzie brał olej i dymił na niebiesko w dalszym ciągu, choć to mało prawdopodobne ale możliwe, głównie zależy to od wymiany oleju czy była wymiana na czas czy auto jeździło latami bez wymiany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości