1.6 AKL pytanie w sprawie chłodzenia i uszczelki pod głowice

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wmn9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:54
Lokalizacja: świętokrzyskie

1.6 AKL pytanie w sprawie chłodzenia i uszczelki pod głowice

Post autor: wmn9 » wt paź 02, 2012 19:02

Witam serdecznie mój problem pobierania znacznej ilości oleju się skończył remontem silnika i już nie bierze teraz mam pytanko ponieważ skakała mi ostatnio temperatura tzn po dłuższym postoju np światła spadała do 0 po czym po odkręceniu korka (przynajmniej tak mi się wydaje) rosła podjechałem do mechanika bo przeczuwałem powietrze w układzie żeby mi sprawdził miernikiem co2 do układu chłodzenia, wynik wyglądał następująco: płyn w mierniku odbarwił się na ciemno zielono (podobno w benzyniakach z tego co czytałem powinien być żółty) i on stwierdził że uszczelka lecz do tej pory ok 2 tys km płynu nie ubywało, podjechałem do gościa który robił remont stwierdził że jest ok płyn pachnie płynem nie spalinami przewody twardawe bo twardawe ale to układ ciśnieniowy i tak ma być przy prze gazówce trochę twardnieją ale twierdził że to pompa zwiększa ciśnienie bo zaraz wracają do poprzedniego stanu, zalecił zmianę czujnika i kontrolę co będzie, czujnik wymieniony temperatura nie spada, co o tym sądzicie i czy z wężyka przelewowego może lecieć płyn z bąbelkami bo odpiąłem i wziąłem go nad zbiorniczek i tak właśnie jest. Proszę was o pomoc i swoje zdanie z góry dziękuję.



wmn9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:54
Lokalizacja: świętokrzyskie

1.6 AKL pytanie w sprawie chłodzenia i uszczelki pod głowice

Post autor: wmn9 » śr paź 03, 2012 20:39

widzę że niestety chyba nikt nie pomoże mi w rozmyślaniach:(



Awatar użytkownika
maciejhan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
Lokalizacja: WLKP okolice Poznania

1.6 AKL pytanie w sprawie chłodzenia i uszczelki pod głowice

Post autor: maciejhan » śr paź 03, 2012 21:22

Z przelewowego Wężyka nie zawsze leci pełnym strumieniem. Przewody mogą robić się twarde gdy zatkane są zaworki w korku ( jest to jeden z wielu powodów ), obserwuj ilość płynu, podmień od kogoś korek i wtedy zobacz, powinno być ok.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8883
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.6 AKL pytanie w sprawie chłodzenia i uszczelki pod głowice

Post autor: marcin7x5 » czw paź 04, 2012 12:06

Nie szukaj problemu na siłe. Wymieniłes czujnik i piszesz, że jest ok więc ciesz się z jazdy. Oczywiście obserwuj czy nie ubywa cieczy lub oleju.



wmn9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:54
Lokalizacja: świętokrzyskie

1.6 AKL pytanie w sprawie chłodzenia i uszczelki pod głowice

Post autor: wmn9 » czw paź 04, 2012 13:34

dzięki panowie za to że chociaż wy sie odezwaliście pochwały lecą w waszą stronę:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości