1.8 ABS benzyna+gas.
Na benzynie po rozgrzaniu silnika falują obroty.
Aby wogóle jezdzić muszę pompować pedałem przyspieszenia.
Objawy wskazują na pompe paliwa lub filter paliwa.
Więc wymieniłem te dwa elemnety i problem dalej występuje.
Dodam że na gazie smiga.
Dodam jeszcze że po resecie kompa po rozgrzaniu silnika ponownie obroty falują.
Obroty falują na rozgrzanym silniku.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty falują na rozgrzanym silniku.
Miałem to samo w swoim, na gazie elegancko obroty się trzymały, na benzynie falowały 1000-2000. Do wymiany masz silnik krokowy, od razu Ci mówię, żebyś nie kupował jakiejś chińszczyzny, kupiłem taki silniczek za 70 zł (pochodził 3 miesiące i poszedł w piach). Proponuję kupić używany boschowski na allegro z gwarancją rozruchową, jeżeli po podłączeniu będzie działał ten używany to będzie działał. Nowy boschowski kosztuję jakieś 400 zł.
Re: Obroty falują na rozgrzanym silniku.
bonq pisze:Miałem to samo w swoim, na gazie elegancko obroty się trzymały, na benzynie falowały 1000-2000. Do wymiany masz silnik krokowy, od razu Ci mówię, żebyś nie kupował jakiejś chińszczyzny, kupiłem taki silniczek za 70 zł (pochodził 3 miesiące i poszedł w piach). Proponuję kupić używany boschowski na allegro z gwarancją rozruchową, jeżeli po podłączeniu będzie działał ten używany to będzie działał. Nowy boschowski kosztuję jakieś 400 zł.
Gdzie jest ten silniczek krokowy ?
Czy wymiana jest prosta ?
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
Obroty falują na rozgrzanym silniku.
Silnik masz tutaj:
http://images47.fotosik.pl/7/7286f6ec37878b86.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja sam się szczerze w to nie bawiłem, bo bym coś posrał i więcej by było roboty, pojechałem do mechanika za 50 zł wymienił mi, aha zapomniałem o najważniejszym, wymieniając silniczek, trzeba również wymienić podstawę wtrysku:
http://allegro.pl/podstawa-uszczelka-ga ... 03727.html" onclick="window.open(this.href);return false; (znajdź tylko do 1.
Samemu raczej nie masz co próbować, cały wtrysk trzeba rozkręcić a potem ustawić obroty
http://images47.fotosik.pl/7/7286f6ec37878b86.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja sam się szczerze w to nie bawiłem, bo bym coś posrał i więcej by było roboty, pojechałem do mechanika za 50 zł wymienił mi, aha zapomniałem o najważniejszym, wymieniając silniczek, trzeba również wymienić podstawę wtrysku:
http://allegro.pl/podstawa-uszczelka-ga ... 03727.html" onclick="window.open(this.href);return false; (znajdź tylko do 1.
Samemu raczej nie masz co próbować, cały wtrysk trzeba rozkręcić a potem ustawić obroty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości