Problem z biegiem jałowym.

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bonq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 13, 2011 18:06

Problem z biegiem jałowym.

Post autor: bonq » sob wrz 22, 2012 15:43

Witam kolegów z forum, piszę gdyż mam problem z biegiem jałowym. Ostatnio padł mi silniczek krokowy, więc kupiłem nowy boschowski. Problem jest taki, że mechaniol powiedział, że nie da się wyregulować niskich obrotów (nowy silnik krokowy) i jest to spowodowane jakąś tam elektryką przy silniczku? Czy ktoś może wie coś na ten temat, bądź miał taki sam problem?
Dzięki za odpowiedzi.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Problem z biegiem jałowym.

Post autor: jeryk10 » ndz wrz 23, 2012 12:36

My tez mamy problem bo nie wiemy jaki masz model silnika


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

bonq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 13, 2011 18:06

Problem z biegiem jałowym.

Post autor: bonq » ndz wrz 23, 2012 14:07

1.8, 90 KM



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z biegiem jałowym.

Post autor: waski1 » ndz wrz 23, 2012 15:49

Krokowy sam powinien po wymianie ustalić obroty jeśli tak nie jest to oznacza że masz jakąś awarię w dalszym ciągu.Ten samochód ma diagnozę więc może podepnij go pod vaga sprawdź wężyki podciśnienia idące od mono wtrysku stan podkładki gumowej pod mono wtryskiem.Jeśli mechanik twierdzi że jest wina instalacji elektrycznej to może trzeba złożyć wizytę panu elektrykowi ?



bonq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 13, 2011 18:06

Re: Problem z biegiem jałowym.

Post autor: bonq » ndz wrz 23, 2012 17:54

waski1 pisze:Krokowy sam powinien po wymianie ustalić obroty jeśli tak nie jest to oznacza że masz jakąś awarię w dalszym ciągu.Ten samochód ma diagnozę więc może podepnij go pod vaga sprawdź wężyki podciśnienia idące od mono wtrysku stan podkładki gumowej pod mono wtryskiem.Jeśli mechanik twierdzi że jest wina instalacji elektrycznej to może trzeba złożyć wizytę panu elektrykowi ?
Kolego, więc tak:
- wężyki podciśnienia są w dobrym stanie, nie popękane ani nie uszkodzone,
- podkładka do mono została wymieniona na nową, podczas wymiany silniczka,
- a co do elektryka wizyta będzie złożona w piątek ;)
Teraz pytanie, czy czujnik temperatury może mieć coś z tym wspólnego? Niestety muszę wymienić wiązkę od czujnika bo jest taka pajęczyna, że niestety ale nie działa. Jak się kable dobrze ułoży to czasami zadziała.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z biegiem jałowym.

Post autor: waski1 » ndz wrz 23, 2012 18:47

bonq pisze:Teraz pytanie, czy czujnik temperatury może mieć coś z tym wspólnego? Niestety muszę wymienić wiązkę od czujnika bo jest taka pajęczyna, że niestety ale nie działa. Jak się kable dobrze ułoży to czasami zadziała.
No i tu może leżeć przyczyna.Ogarnij te przewody i jeśli czujnik jest sprawny powinno wszystko grać.



bonq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 13, 2011 18:06

Re: Problem z biegiem jałowym.

Post autor: bonq » ndz wrz 23, 2012 19:52

waski1 pisze:
bonq pisze:Teraz pytanie, czy czujnik temperatury może mieć coś z tym wspólnego? Niestety muszę wymienić wiązkę od czujnika bo jest taka pajęczyna, że niestety ale nie działa. Jak się kable dobrze ułoży to czasami zadziała.
No i tu może leżeć przyczyna.Ogarnij te przewody i jeśli czujnik jest sprawny powinno wszystko grać.
Mooooże ale nie musi :jezor: mechanik powiedział, że to nie ma nic wspólnego, gdyż czujnik temperatury jest od tego, by przy wysokiej temperaturze wody w chłodnicy włączał się wiatrak :grrr:



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z biegiem jałowym.

Post autor: waski1 » ndz wrz 23, 2012 21:50

bonq pisze:Mooooże ale nie musi mechanik powiedział, że to nie ma nic wspólnego, gdyż czujnik temperatury jest od tego, by przy wysokiej temperaturze wody w chłodnicy włączał się wiatrak
Facet ma chyba małe pojęcie o czym mówi.Wiatraki włącza czujnik w chłodnicy a czujnik temp. nie ma z tym nic wspólnego.Czujnik u ciebie jest cztero pinowy jedna linia daje sygnał do komputera a druga daje sygnał na wskaźnik temp. w liczniku.Pomyśl nad innym mechaniorem.Albo sam to ogarnij i mu pokaż.



bonq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 13, 2011 18:06

Problem z biegiem jałowym.

Post autor: bonq » ndz wrz 23, 2012 23:10

Wymienię wiązkę w tym tygodniu od czujnika temperatury i zobaczymy czy to coś zmieni, w piątek pojadę do jakiegoś elektryka zobaczymy co powie, w każdym razie dam Ci znać co było przyczyną (mam nadzieję, że ją zdiagnozują) ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości