Problem z biegiem jałowym.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z biegiem jałowym.
Witam kolegów z forum, piszę gdyż mam problem z biegiem jałowym. Ostatnio padł mi silniczek krokowy, więc kupiłem nowy boschowski. Problem jest taki, że mechaniol powiedział, że nie da się wyregulować niskich obrotów (nowy silnik krokowy) i jest to spowodowane jakąś tam elektryką przy silniczku? Czy ktoś może wie coś na ten temat, bądź miał taki sam problem?
Dzięki za odpowiedzi.
Dzięki za odpowiedzi.
Problem z biegiem jałowym.
My tez mamy problem bo nie wiemy jaki masz model silnika
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem z biegiem jałowym.
Krokowy sam powinien po wymianie ustalić obroty jeśli tak nie jest to oznacza że masz jakąś awarię w dalszym ciągu.Ten samochód ma diagnozę więc może podepnij go pod vaga sprawdź wężyki podciśnienia idące od mono wtrysku stan podkładki gumowej pod mono wtryskiem.Jeśli mechanik twierdzi że jest wina instalacji elektrycznej to może trzeba złożyć wizytę panu elektrykowi ?
Re: Problem z biegiem jałowym.
Kolego, więc tak:waski1 pisze:Krokowy sam powinien po wymianie ustalić obroty jeśli tak nie jest to oznacza że masz jakąś awarię w dalszym ciągu.Ten samochód ma diagnozę więc może podepnij go pod vaga sprawdź wężyki podciśnienia idące od mono wtrysku stan podkładki gumowej pod mono wtryskiem.Jeśli mechanik twierdzi że jest wina instalacji elektrycznej to może trzeba złożyć wizytę panu elektrykowi ?
- wężyki podciśnienia są w dobrym stanie, nie popękane ani nie uszkodzone,
- podkładka do mono została wymieniona na nową, podczas wymiany silniczka,
- a co do elektryka wizyta będzie złożona w piątek
Teraz pytanie, czy czujnik temperatury może mieć coś z tym wspólnego? Niestety muszę wymienić wiązkę od czujnika bo jest taka pajęczyna, że niestety ale nie działa. Jak się kable dobrze ułoży to czasami zadziała.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem z biegiem jałowym.
No i tu może leżeć przyczyna.Ogarnij te przewody i jeśli czujnik jest sprawny powinno wszystko grać.bonq pisze:Teraz pytanie, czy czujnik temperatury może mieć coś z tym wspólnego? Niestety muszę wymienić wiązkę od czujnika bo jest taka pajęczyna, że niestety ale nie działa. Jak się kable dobrze ułoży to czasami zadziała.
Re: Problem z biegiem jałowym.
Mooooże ale nie musi mechanik powiedział, że to nie ma nic wspólnego, gdyż czujnik temperatury jest od tego, by przy wysokiej temperaturze wody w chłodnicy włączał się wiatrakwaski1 pisze:No i tu może leżeć przyczyna.Ogarnij te przewody i jeśli czujnik jest sprawny powinno wszystko grać.bonq pisze:Teraz pytanie, czy czujnik temperatury może mieć coś z tym wspólnego? Niestety muszę wymienić wiązkę od czujnika bo jest taka pajęczyna, że niestety ale nie działa. Jak się kable dobrze ułoży to czasami zadziała.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem z biegiem jałowym.
Facet ma chyba małe pojęcie o czym mówi.Wiatraki włącza czujnik w chłodnicy a czujnik temp. nie ma z tym nic wspólnego.Czujnik u ciebie jest cztero pinowy jedna linia daje sygnał do komputera a druga daje sygnał na wskaźnik temp. w liczniku.Pomyśl nad innym mechaniorem.Albo sam to ogarnij i mu pokaż.bonq pisze:Mooooże ale nie musi mechanik powiedział, że to nie ma nic wspólnego, gdyż czujnik temperatury jest od tego, by przy wysokiej temperaturze wody w chłodnicy włączał się wiatrak
Problem z biegiem jałowym.
Wymienię wiązkę w tym tygodniu od czujnika temperatury i zobaczymy czy to coś zmieni, w piątek pojadę do jakiegoś elektryka zobaczymy co powie, w każdym razie dam Ci znać co było przyczyną (mam nadzieję, że ją zdiagnozują)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości