Swap na jednopunkt
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap na jednopunkt
Mam pytanie posiadam silnik 1.8 na Gaźniku pierburga i pompce paliwa mechanicznej co się wiąże z tym że chce zmienic na jednopunkt ale muszę wiedziec wszystko co mi będzie potrzebne do skompletowania osprzętu do tej pory wiem że : jednpunkt , pompa paliwa elektryczna w zbiorniku , komputer i okablowanie . Posiadam również gaz i jak będę zmieniał na jednopunkt to chciałbym odrazu gaz zrobic ale mam przełącznik do wypalania benzyny w gaźniku i wyłączenia 2 elektrozaworów od paliwa i gazu myślałem czy da rade tylko podpiąc pompę paliwa pod (2-gaz , 0-wypalanie paliwa , 1 - benzyna ) 1 po prostu włączanie/wyłączanie czy może się coś stac bo słyszałem ze te od jednpunktu przełączniki wyłączają wtryskiwacz też a ja jak będę miał tylko na wyłączanie pompę to nic się nie stanie z wtryskiwaczem ?
PS. Jeżeli nie tutaj się zwróciłem proszę o przeniesienie postu .
PS. Jeżeli nie tutaj się zwróciłem proszę o przeniesienie postu .
Re: Swap na jednopunkt
jeśli chodzi o wtryskiwacz to musi on zostać odłączony bo sie poprostu zatrzeszmigier pisze:Mam pytanie posiadam silnik 1.8 na Gaźniku pierburga i pompce paliwa mechanicznej co się wiąże z tym że chce zmienic na jednopunkt ale muszę wiedziec wszystko co mi będzie potrzebne do skompletowania osprzętu do tej pory wiem że : jednpunkt , pompa paliwa elektryczna w zbiorniku , komputer i okablowanie . Posiadam również gaz i jak będę zmieniał na jednopunkt to chciałbym odrazu gaz zrobic ale mam przełącznik do wypalania benzyny w gaźniku i wyłączenia 2 elektrozaworów od paliwa i gazu myślałem czy da rade tylko podpiąc pompę paliwa pod (2-gaz , 0-wypalanie paliwa , 1 - benzyna ) 1 po prostu włączanie/wyłączanie czy może się coś stac bo słyszałem ze te od jednpunktu przełączniki wyłączają wtryskiwacz też a ja jak będę miał tylko na wyłączanie pompę to nic się nie stanie z wtryskiwaczem ?
PS. Jeżeli nie tutaj się zwróciłem proszę o przeniesienie postu .
a przełącznik możesz zrobic tak jak jest teraz. w golfach z silnikiem rp niektórzy gazownicy montują jeszcze przekaźnik na zasialniu komputera zeby po wyłączeniu zapłonu komputer kasował błędy bo często sie zdarza że auto po wiekszym przebiegu przestaje pracować na benzynie zeby gaz było pro zrobiony dobrze by było dorzucić modulator do sondy ale to najlepiej gazownik zrobi
ja w passacie B3 miałem silnik rp i instalacje 1 generacji z tym przekaźnikiem na zasilaniu i działało to
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Swap na jednopunkt
Do przekładki potrzebujesz:
Wtrysk jednopunktowy;
podstawa wtrysku;
dolot powietrza (obudowa filtra, rury dolotu, filtr powietrza, rurki podciśnienia sterowania klapką, ewentualnie plastikowa nakładka na reflektor wraz z klapką, zaślepka w błotnik);
Kolektor wydechowy z miejscem na sondę lambda;
sondę lambda;
czujnik temperatury niebieski;
króciec na wąż przewodu chłodnicy górny, z trzema miejscami na czujnik (może już jest);
zaślepka pompy paliwa w blok silnika;
wąż odmy;
węże paliwowe (komplet);
pompa paliwa do baku;
pompa paliwa pod podwozie;
dwie wiązki silnika (ta do sterownika i ta z zasilaniem wycieraczek) dostosowane do twojego typu skrzynki bezpieczników;
przekaźnik pompy paliwa (może być ten który masz od podgrzewania kolektora);
przekaźnik zasilania wtrysku
w zależności od tego jaką wiązkę silnika będziesz miał - rezystor ograniczający prąd wtrysku lub, jeżeli w wiązce masz biało-fioletowy kabelek, to bez;
aparat zapłonowy;
w zasadzie to wszystko co niezbędne, jeżeli chcesz dokładnie miec tak, jak bylo w RP, to potrzebujesz jeszcze filtra węglowego, rurek do niego, elektrozaworu do tego filtra, katalizatora.
To chyba wszystko.
Wtrysk jednopunktowy;
podstawa wtrysku;
dolot powietrza (obudowa filtra, rury dolotu, filtr powietrza, rurki podciśnienia sterowania klapką, ewentualnie plastikowa nakładka na reflektor wraz z klapką, zaślepka w błotnik);
Kolektor wydechowy z miejscem na sondę lambda;
sondę lambda;
czujnik temperatury niebieski;
króciec na wąż przewodu chłodnicy górny, z trzema miejscami na czujnik (może już jest);
zaślepka pompy paliwa w blok silnika;
wąż odmy;
węże paliwowe (komplet);
pompa paliwa do baku;
pompa paliwa pod podwozie;
dwie wiązki silnika (ta do sterownika i ta z zasilaniem wycieraczek) dostosowane do twojego typu skrzynki bezpieczników;
przekaźnik pompy paliwa (może być ten który masz od podgrzewania kolektora);
przekaźnik zasilania wtrysku
w zależności od tego jaką wiązkę silnika będziesz miał - rezystor ograniczający prąd wtrysku lub, jeżeli w wiązce masz biało-fioletowy kabelek, to bez;
aparat zapłonowy;
w zasadzie to wszystko co niezbędne, jeżeli chcesz dokładnie miec tak, jak bylo w RP, to potrzebujesz jeszcze filtra węglowego, rurek do niego, elektrozaworu do tego filtra, katalizatora.
To chyba wszystko.
Swap na jednopunkt
od podgrzewania kolektora przekaźnik nie pasuje jak włoży w miejsce przekaźnika pompy bo ma nóżkę 85 w innym miejscu jak przekaźnik 67
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Swap na jednopunkt
jeryk10, tyle tylko, że przekaźniki 80 również były od pompy paliwa w niektórych silnikach, nie tylko od podgrzewania kolektora.
Jeżeli przekaźnik 67 ma nóżkę w innym miejscu, to trzeba sprawdzić, z jakim przekaźnikiem współpracowała instalacja i taki włożyć, ewentualnie przerobić instalację.
Edit:
Teraz sprawdziłem - 80 i 67 mają takie same wyprowadzenia, więc jest tak, jak pisałem.
Jeżeli przekaźnik 67 ma nóżkę w innym miejscu, to trzeba sprawdzić, z jakim przekaźnikiem współpracowała instalacja i taki włożyć, ewentualnie przerobić instalację.
Edit:
Teraz sprawdziłem - 80 i 67 mają takie same wyprowadzenia, więc jest tak, jak pisałem.
Swap na jednopunkt
miałem na myśli przekaźnik o nr 1 tak 80 jest to samo co 67
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Swap na jednopunkt
Heh - no tak - 1.8 na gaźniku - w tym silniku przekaźnik podgrzewania sterowany jest plusem, czyli się nie nadaje. Pewnie jest to 1 tak, jak jeryk10 napisał. W nowszych silnikach (np. RP, PN)przekaźnik podgrzewania kolektora sterowany jest minusem, tak samo jak przekaźnik pompy paliwa - stąd mogą być stosowane zamiennie. W takim razieszmigier potrzebujesz przekaźnika do grzania kolektora i do pompy paliwa (błędnie napisałem, że przekaźnik zasilania wtrysku jest potrzebny - w przypadku RP wtrysk zasilany jest z przekaźnika pompy paliwa).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości