Problemy z odpalaniem długo kręci
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z odpalaniem długo kręci
Witam .
Mam problem następujący , zawsze rano i na dłuższym postoju z jakieś 10-15 sekund kreci mi i dopiero odpala . Nie ma zadnych wysokich ani niskich obrotów wszystko chodzi jak powinno . Jak odpale go i zgasze to mi ponownie odpali odrazu tylko po dłuższej przerwie znowu potrzebuje troche czasu i zapala . A powinien odrazu nie wiem co jest grane . Powiem jeszcze ze mam w nim instalacje gazową sekwencja ale byłem u gaznika i wszystko z gazem wporzodku nie pobiera nic na lewo . A juz jezdze od mechanika do mechanika i nitk nic nie wiem . Wymieniałem juz w nim : olej z filtrem , czujnik temp. , akumulator ( ładowanie ma dobre bo sprawdzałem ) , czyszczona przpustnica , filtr powietrza , kable sprawdzałem. Mówia mi ze moze nie miec cisnienia w pompce albo cos z sterownikiem to juz elektryczna sprawa. Macie jakies pomysły ? Z góry dziekuje i pozdrawiam
Mam problem następujący , zawsze rano i na dłuższym postoju z jakieś 10-15 sekund kreci mi i dopiero odpala . Nie ma zadnych wysokich ani niskich obrotów wszystko chodzi jak powinno . Jak odpale go i zgasze to mi ponownie odpali odrazu tylko po dłuższej przerwie znowu potrzebuje troche czasu i zapala . A powinien odrazu nie wiem co jest grane . Powiem jeszcze ze mam w nim instalacje gazową sekwencja ale byłem u gaznika i wszystko z gazem wporzodku nie pobiera nic na lewo . A juz jezdze od mechanika do mechanika i nitk nic nie wiem . Wymieniałem juz w nim : olej z filtrem , czujnik temp. , akumulator ( ładowanie ma dobre bo sprawdzałem ) , czyszczona przpustnica , filtr powietrza , kable sprawdzałem. Mówia mi ze moze nie miec cisnienia w pompce albo cos z sterownikiem to juz elektryczna sprawa. Macie jakies pomysły ? Z góry dziekuje i pozdrawiam
Problemy z odpalaniem długo kręci !!
zerknij jeszcze na świece i cewke. Najlepiej podłącz vag'a może coś pokaże.
Problemy z odpalaniem długo kręci !!
właśnie świece wymienione na nowe i cewki wporzadku i dalej to samo . A vag"a nic nie pokazuje
Problemy z odpalaniem długo kręci !!
możliwe że coś ''elektrycznego'' nie domaga. Jaki to silnik ? i oprócz tego występują jeszcze jakieś objawy ?
Problemy z odpalaniem długo kręci
silnik 1,4 16V zadnych innych objaw nie ma tylko to ze długo kreci a potem jak zaskoczy to normalnie chodzi zadnych skokow .
Problemy z odpalaniem długo kręci
Czy jak otwierasz rano drzwi to słyszysz odgłos pracy pompy paliwa? to samo powinno byc po przekręceniu kluczyka. Zdejmij węzyk podcisnienia z zaworu cisnienia paliwa na listwie wtryskowej i zobacz czy nie leci z niego paliwo. Sprawdx tez czy ten węzyk jest szczelny zarówno na zaworku jak i na wyjściu z kolektora ssącego.
Problemy z odpalaniem długo kręci
No słysze tylko jak przekrece kluczyk . A gdzie to sie znajduje w którym miejscu ?? a moze filtr paliwa wymienic bo moze byc juz zawalony bo na gazie jeździ to bardziej sie zużywa
Problemy z odpalaniem długo kręci
Wymienic filtr paliwa nigdy nie zaszkodzi. może być tez i pompka. Szczególnie jak sie jeździ z mała ilościa paliwa w baku. Co do zaworku to poszukaj listwy wtryskowej pod obudowa filtra powietrza. Na jej koncu w okolicach zbiorniczka z płynem chłodniczym będzie ten własnie zaworek.
Problemy z odpalaniem długo kręci
Filtr paliwa wymieniony zaworek sprawdzony nic nie cieknie wszystko wporzadku , pompka wydaje sie wporzadku słychac jak pracuje .Ja zawsze staram sie zeby było wiecej paliwa nigdy rezerwa. Juz naprawdę mam dosc tego auta tyle w nim wymieniłem i dalej nie wiadomo co grane .
Problemy z odpalaniem długo kręci
To, że ja słychać to nie znaczy, że pracuje własciwie. Może daje za małe cisnienie. Trzeba to sprawdzić.pompka wydaje sie wporzadku słychac jak pracuje
Problemy z odpalaniem długo kręci
Więc sprawdź cisnienie na listwie wtryskowej. Tylko nie na zasadzie, że kupijesz wszystko nowe tylko pomierz. No chyba, że masz wolną gotówkę...
Problemy z odpalaniem długo kręci
cisnienie sprawdzone i dalej nie wiadomo co tam gra . Mysle ze to bedzie "szukania igly w stogu siana"
Problemy z odpalaniem długo kręci
Skoro sprawdzone to powiedz ile miałeś?
Przy pracującym silniku na biegu jałowym powinno wynosic ok 2,5bara. Po zdjęciu przewodu podcisnieniowego z zaworu na listwie wtryskowej powinno wzrosnąć do 3 bar. Jeżeli masz takie parametry to pozostaje sprawdzenie szczelności układu. Po wyłaczeniu silnika cisnienie w układzie wtryskowym silnika nie może spaść poniżej 2 bar w ciągu 10 min. Jeżeli spada to prawdopodobnie zawór zwrotny w pompie nie zamyka.
Przy pracującym silniku na biegu jałowym powinno wynosic ok 2,5bara. Po zdjęciu przewodu podcisnieniowego z zaworu na listwie wtryskowej powinno wzrosnąć do 3 bar. Jeżeli masz takie parametry to pozostaje sprawdzenie szczelności układu. Po wyłaczeniu silnika cisnienie w układzie wtryskowym silnika nie może spaść poniżej 2 bar w ciągu 10 min. Jeżeli spada to prawdopodobnie zawór zwrotny w pompie nie zamyka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość