Jak zimny nie pali

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

Jak zimny nie pali

Post autor: ostry » wt sty 31, 2012 12:56

Musze podgrzać suszarką gaźnik żeby zagadał :? ten jeż w kolektorze to chyba nie działa bo jak przekręciłem zapłon to żadnej reakcji na mierniku...

druga sprawa to taka że ciągle ciśnie majonez odmą do gaźnika. może ten wężyk odłączyć od obudowy?

jeszcze mam pytanie odnośnie zbiorniczka wyrównawczego. jak silnik zimny to poziom powinien wskazywać minimum a jak ciepły to maksimum? czy jak to jest :bajer:

Edit:

nikt nie zna odpowiedzi?

podłączyłem grzałke bezpośrednio pod akumulator, odczekałem kilkanaście sekund i zacząłem kręcić. na początku była oznaka jakby łapał ale potem to już kapa. chyba za słabo to grzeje. w związku z powyższym użyłem suszarki

Nie piszemy posta pod postem używamy funkcji edycji !



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Jak zimny nie pali

Post autor: Pawel_Mk2 » śr lut 01, 2012 19:03

mozesz polewac benzynka na przepustnice,jesli masz 1.6 to obudowa filtra powietrza ma okragla zaslepke (korek), wsadzic tam wezyk cienki i nalac benzyny i chechłac ;d zaciagnie to odpali, te gaźniki moim zdaniem są beznadziejne i nie polepszysz nic
Ostatnio zmieniony czw lut 02, 2012 22:00 przez Pawel_Mk2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

Jak zimny nie pali

Post autor: ostry » śr lut 01, 2012 19:58

ech a myślałem że to da sie naprawić :hmm:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Jak zimny nie pali

Post autor: Paweł Marek » śr lut 01, 2012 21:54

Np pewno że się da ale na razie nie wiesz co się zepsuło. Pewnie ssanie nie działa jak należy, więc jeśli chcesz się za to brać to jest dużo tematów o Pierburgu 2EE


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Jak zimny nie pali

Post autor: Pawel_Mk2 » śr lut 01, 2012 21:56

przy takich mrozach to te gaźniki nie dają rady niestety



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

Jak zimny nie pali

Post autor: ostry » śr lut 01, 2012 23:05

do -5 odpali. możliwe bo jak go puszczam z suszarki to przez moment działa 'normalnie', dopiero jak dodam gazu to wskakuje na ssanie. ogólnie to ten gaźnik pozostawia wiele do życzenia... no nic byle do wiosny :grin:



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Jak zimny nie pali

Post autor: Johnatan » czw lut 02, 2012 02:11

golfiarz II 1.8 rp pisze:przy takich mrozach to te gaźniki nie dają rady niestety
chcesz zobaczyć moj jak odpala za 1 razem przy -20 ? :bajer: wiara uważa że te auta to stare gnioty i mają chodzić jak gnioty i nikt sie nie przejmuje że takie stare auto nie odpala przy -20 bo tak już musi być bo stare. Zadba sie, wie sie na temat tego silnika to idzie zrobić żeby chodził w mrozy.
Możesz odmę odłączyć, zatkaj filtr a odmę z pokrywy zaworów zrób tak żeby mogł silnik oddychać ale żeby nie srał po komorze silnika.
Sprawdzić ustawienie rozrządu, sprawdzić ustawienie zapłonu, sprawdzić podciśnienia, sprawdzić stan siłownika pneumatycznego z prawej strony gaźnika (ten ze spręzyną) sprawdzić położenie siłownika klapki wstępnej (on posiada wtyczkę na 2 piny ta wtyczka ma być skierowana ku masce i delikatnie pochylony do przodu auta 0,5 cm.)
Obrazek

Gdy przechylisz siłownik na ubogą to podczas mrozó kiepsko odpala i sam z siebie gaśnie. Idziesz pod maskę, przechylasz na bogatą i silnik od razu lepiej pracuje po odpaleniu. Ten siłownik jest przytrzaśniety pierścieniem na 1 śrubke, dokręć srubkę lekko żebyś mógł ten siłownik regulować ale żeby sie sam nie przestawiał podczas drgań.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Jak zimny nie pali

Post autor: Pawel_Mk2 » czw lut 02, 2012 11:07

mój tez odpala na -20 na gazie ;d inne rzeczy tez wplywaja na to nie tylko gaznik,ale pomimo i tak wieszkosc ludzi ma z nimi same problemy



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Jak zimny nie pali

Post autor: Johnatan » czw lut 02, 2012 13:57

golfiarz II 1.8 rp pisze:to nie tylko gaznik,
jasne, stopień spręzania, akum,ulator, rozrusznik, iskra, filtry powietrza, jakość paliwa, jakość oleju silnikowego i tak dalej i tak dalej :D


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

Re: Jak zimny nie pali

Post autor: ostry » czw lut 02, 2012 15:41

Johnatan pisze:
golfiarz II 1.8 rp pisze:przy takich mrozach to te gaźniki nie dają rady niestety
chcesz zobaczyć moj jak odpala za 1 razem przy -20 ? :bajer: wiara uważa że te auta to stare gnioty i mają chodzić jak gnioty i nikt sie nie przejmuje że takie stare auto nie odpala przy -20 bo tak już musi być bo stare. Zadba sie, wie sie na temat tego silnika to idzie zrobić żeby chodził w mrozy.
Możesz odmę odłączyć, zatkaj filtr a odmę z pokrywy zaworów zrób tak żeby mogł silnik oddychać ale żeby nie srał po komorze silnika.
Sprawdzić ustawienie rozrządu, sprawdzić ustawienie zapłonu, sprawdzić podciśnienia, sprawdzić stan siłownika pneumatycznego z prawej strony gaźnika (ten ze spręzyną) sprawdzić położenie siłownika klapki wstępnej (on posiada wtyczkę na 2 piny ta wtyczka ma być skierowana ku masce i delikatnie pochylony do przodu auta 0,5 cm.)
Obrazek

Gdy przechylisz siłownik na ubogą to podczas mrozó kiepsko odpala i sam z siebie gaśnie. Idziesz pod maskę, przechylasz na bogatą i silnik od razu lepiej pracuje po odpaleniu. Ten siłownik jest przytrzaśniety pierścieniem na 1 śrubke, dokręć srubkę lekko żebyś mógł ten siłownik regulować ale żeby sie sam nie przestawiał podczas drgań.
kolego ty to jesteś agent :pub: nie wiem jak to sie stało ale auto odpaliło i to nawet nawet :bajer: przekręciłem ten siłownik ku przodowi i od razu załapał. wcześniej też był tak ustawiony :shock: przechyliłem go na ubogą i rzeczywiście ciężko zapalić.

po czterech godzinach stania zapalił za pierwszym strzałem. no geniusz, geniusz :pub: :food: Johnatan :okej:



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Jak zimny nie pali

Post autor: Johnatan » pt lut 03, 2012 00:56

ostry pisze:kolego ty to jesteś agent
hah, mam ten sam gaźnik i ja juz wszystkie manewry przestudiowałem :D ciesze sie że pomogło :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Striker2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: wt gru 21, 2010 22:49
Lokalizacja: KGR / KNS

Jak zimny nie pali

Post autor: Striker2 » czw lut 09, 2012 01:28

No to w takim razie ja też będę testował ten patent bo mam też problem z odpaleniem


MKII GTI by striker2 KLIK w fotkę :D
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 28 gości