wymieniłem zaworek elektryczny na przewodzie podcisnieniowym od pochłaniacza oparów
jak w temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297690" onclick="window.open(this.href);return false;
jak przypisać ten zaworkek komputerem? do kogo jechac i gdzie sie zgłosic
ssanie wróciło auto nie gasnie jednak wydaje sie jakby cały czas był na ssaniu nawet ciepły
wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.
Tego elektrozaworu nie trzeba dopisywać ani przypisywać komputerem jak napisałeś .
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.
opisz dokładnie objawy jeśli chcesz pomocy, zaworek niema nic do ssania, chyba że jego rurka do wtrysku całkiem urwana to może ale i nawet wtedy wątpliwe.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnienio
Jeżeli na rozgrzanym masz cały czas silnik na ssaniu, to powinieneś przeprowadzić adaptację przepustnicy VAG'iem, instrukcję postępowania znajdziesz na forum
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.
na poczatku miałem po odpaleniu auta wysokie obroty 3 tys i wiecej jechałem nim jak automatem same obroty narastały.. wymieniłem silnik krokowy problem ustał, pojawił sie nowy, na zimnym motorze po odpaleniu obroty spadały ssania nie było, podczas jazdy równiez problem podobny obroty ponizej 800, na gazie jeszcze nizej i gasł na skrzyzowaniach trzesło nim itd..
wymieniełem tez zaworek auto nie gasnie, nie ma za niskich obrotów jednak jest wrazenie ze auto jeździ jakby cały czas na ssaniu bez wzgledu na temp silnika, dzisiaj miałem nawet równe 800 obrotów jednak po pokonaniu nastepnego odcinka znowu były 1100...
w czym moze tkwic jesczze oproblem
1.8 90KM b+lpg 93 rok
wymieniełem tez zaworek auto nie gasnie, nie ma za niskich obrotów jednak jest wrazenie ze auto jeździ jakby cały czas na ssaniu bez wzgledu na temp silnika, dzisiaj miałem nawet równe 800 obrotów jednak po pokonaniu nastepnego odcinka znowu były 1100...
w czym moze tkwic jesczze oproblem
1.8 90KM b+lpg 93 rok
wymiana zaworka elektrycznego na przewodzie podcisnieniowym.
sprawdź podstawę wtrysku na tz. plaka
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości