Slabe grzanie we wnetrzu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Slabe grzanie we wnetrzu
Witam mam nasptepujacy problem. otoz jak jade samochodem to wskaznik temp jest na koncu bialego pola,jak zatrzymam sie na dluzszy postoj to wskazowka idzie dalej. Cieple wrecz parzace powietrze leci wtedy jak jade,jak stoje to leci takie niby cieple,ale bez przesady. Wentylator sie nie zalacza.
Gorny waz jest goracy , dolny jest zimny, Co to moze byc??
Gorny waz jest goracy , dolny jest zimny, Co to moze byc??
Kazdy jest szybki, ale czerwone najszybsze
Slabe grzanie we wnetrzu
termostat nie puszcza ci wody na cały obieg...wymien termostat.. albo czujnik wenylatora ale to raczej od termostatu sie nie załacza lub jak wymieniałes płyn albo cos robiles z ukladem chlodzenia to mogl sie zapowietrzyc i trzeba odpowietrzyc. a jesli nic nie grzebales to termostat wysiadl
- piotrek gti_abf
- Ma gadane
- Posty: 199
- Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
- Lokalizacja: okolice Wielunia
Slabe grzanie we wnetrzu
Jeśli górny wąż gorący a dolny zimny to do wymiany termostat. Chyba że zapowietrzony jak napisał kolega Diego861
Slabe grzanie we wnetrzu
a termostat znajduje sie tam gdzie sa te dwa gniazda czerwone i niebieskie bodajrze?? to tam po rozkreceniu tego bedzei termostat w srodku??
Kazdy jest szybki, ale czerwone najszybsze
Slabe grzanie we wnetrzu
nie wiem jaki silnik masz ale chyba podobnie jak w 3kach sie wymienia tu masz link http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=116025" onclick="window.open(this.href);return false; napewno znajdziesz pomocne info
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Slabe grzanie we wnetrzu
obelx1, obowiązuje podanie kodu silnika zgodnie z regulaminem.
Jesli masz silnik jak w profilu to termostat jest na dole, w pompie wody. Objaw słabego grzania na postoju słabo pasuje do zepsutego termostatu. To znaczy mozliwe że jest on zepsuty ale oceny wymaga też pompa cieczy, ew. obecnośc dodatkowego termostatu na wężach nagrzewnicy który zwykle przestaje po latach działać, dziury w klapce nawiewu.Zaleziona osadem nagrzewnica. Pisze hasłami bo wszystko znajdziesz wyszukiwarką.
Jesli masz silnik jak w profilu to termostat jest na dole, w pompie wody. Objaw słabego grzania na postoju słabo pasuje do zepsutego termostatu. To znaczy mozliwe że jest on zepsuty ale oceny wymaga też pompa cieczy, ew. obecnośc dodatkowego termostatu na wężach nagrzewnicy który zwykle przestaje po latach działać, dziury w klapce nawiewu.Zaleziona osadem nagrzewnica. Pisze hasłami bo wszystko znajdziesz wyszukiwarką.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Slabe grzanie we wnetrzu
Witam,
Jeśli padł Ci termostat przy pompie to temperatura w "małym" obiegu będzie wyższa od dopuszczalnej czego następstwem jest zamknięcie termostatu przed nagrzewnicą. Dzieje się gdyż wysoka temperatura cieczy chłodzącej może doprowadzić do rozszczelnienia się nagrzewnicy.
Inną sprawą jest to, że termostat ten zaczyna źle działać po pewnym czasie, a mianowicie zamyka układ na nagrzewnicę za wcześnie. Nie wiem czy obecnie dostaniesz taki termostat przed nagrzewnicę. Ja swój całkowicie udrożniłem.
Jeśli podejrzewasz uszkodzenie termostatu przy pompie to możesz go łatwo sprawdzić. Wystarczy go wymontować, wsadzić do naczynia z cieczą które będziesz podgrzewał. Mierząc temperaturę cieczy powinieneś zauważyć jak praktycznie od 75 stopni zaczyna się otwierać termostat.
W sumie termostat przy pompie do nie tak wielki wydatek (ja dziś kupiłem za 24 zł + pompa 89zł) - Nie kupuj czasami pompy z firmy HART. Moja wytrzymała 2 lata.
Pozdrawiam
Jeśli padł Ci termostat przy pompie to temperatura w "małym" obiegu będzie wyższa od dopuszczalnej czego następstwem jest zamknięcie termostatu przed nagrzewnicą. Dzieje się gdyż wysoka temperatura cieczy chłodzącej może doprowadzić do rozszczelnienia się nagrzewnicy.
Inną sprawą jest to, że termostat ten zaczyna źle działać po pewnym czasie, a mianowicie zamyka układ na nagrzewnicę za wcześnie. Nie wiem czy obecnie dostaniesz taki termostat przed nagrzewnicę. Ja swój całkowicie udrożniłem.
Jeśli podejrzewasz uszkodzenie termostatu przy pompie to możesz go łatwo sprawdzić. Wystarczy go wymontować, wsadzić do naczynia z cieczą które będziesz podgrzewał. Mierząc temperaturę cieczy powinieneś zauważyć jak praktycznie od 75 stopni zaczyna się otwierać termostat.
W sumie termostat przy pompie do nie tak wielki wydatek (ja dziś kupiłem za 24 zł + pompa 89zł) - Nie kupuj czasami pompy z firmy HART. Moja wytrzymała 2 lata.
Pozdrawiam
Jacek R.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości