Witam proszę o poradę od czego zacząć bo mam taki problem że jak jadę do mechanika i chce mu pokazać to jest wszystko ok, sytuacja wygląda tak:
Na gazie wszystko ok po przełączeniu na benzynie nie trzyma obrotów wolnych, jak dodam gazu to się dławi i nie chce wejść na żądane obroty , podczas jazdy identycznie. Ale czesto jest tak że normalnie odpalam na benzynie i jest wszytko ok. Jedynie co spostrzegłem to dzieje się tak jak zrobię trasę np około 50 km jak dziś na gazie i po przełączeniu na benzynę objawy wracają, z rana odpalając na benzynie różnie, raz odpala a raz odpali i od razu schodzi z obrotów i gaśnie. Ja już jakoś uda mi się jakoś utrzymać na wolnych na benzynie to ma za niskie obroty i cały się telepie a jak chce dodać gazu od razu gaśnie, wymieniłem filtr paliwa bo myślałem że to to, ale nadal to samo, kupiłem jakiś specyfik dolałem do benzyny który niby wszystko przeczyszcza i to samo, paliwo zawsze w baku jest około 1/4 baku.
Od czego mam zacząć sprawdzanie?
PS> Zapomniałem dodać że przełączanie mam ręczne.
Po odłączałem przekaźniki od gazu i to samo czyli gaz nie miesza się z benzyną, wszedł teraz na wysokie obroty 6000-7000 na benzynie czyli max potrzymałem go chwile myślałem że może coś przepchnie, może jakiś syf złapał ale puściłem nogę z gazu i nie trzymał wolnych tylko od razu zdechł.
Odłączyłem mu akumulator może to coś pomoże bo podobno jak się odłączy to kasuje błędy gdzieś tak wyczytałem.
Brak obrotów i dławienie się na benzynie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr gru 22, 2010 00:12
Brak obrotów i dławienie się na benzynie
Ostatnio zmieniony sob sty 07, 2012 00:02 przez xpoznaniakx, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Brak obrotów i dławienie się na benzynie
Dobrze wyczytałes ale tyczy się tylko silników na wtrysku jednopunktowym. Więc zgodnie z regulaminem napisz co masz od maską.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr gru 22, 2010 00:12
Brak obrotów i dławienie się na benzynie
Już jestem w domu odłączyłem akumulator na 20 min, podłączyłem i chodzi normalnie na benzynie, wszystko wróciło do normy czyli jakiś błąd, dobry kierunek myślenia???
VW GOLF 3 93r. 5D ABU 1.6 monowtrysk
ABU 1598 76,5 86,9 4R 55 Golf III/Vento 7/92-9/94 si, kat Mono Motronic MA 1.2.3
Pytanie co dalej? Przecież nie będe odłączał za każdym razem akumulatora
Kiedyś ja robiłem ogrzewanie widziałem do podłączenia dwie kostki chyba po 2 wejścia do podłączenia do komputera, pożyczyłem kabelek od golfa kolegi 96r ale nie pasował do mojego 93r.
Na tej aukcji jest opisane że identyczny jaki pożyczyłem od kolegi jaki jest na foto pasuje do wszystkich VW modele 1994-2000 a jaki do rocznika 1993???
http://www.allegro.pl/kabel-vag-kkl-usb ... 95438.html" onclick="window.open(this.href);return false;
coś takiego znalazłem:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/008121608-.html#I1" onclick="window.open(this.href);return false;
na tej stronie: http://www.dte.com.pl/index.php?id=strona_ds" onclick="window.open(this.href);return false;
gdzie to kupić jeśli na allegro niema???
Domyślam się że muszę kupić to z linku co podałem do aukcji plus takie coś:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/008121650-.html#I1" onclick="window.open(this.href);return false;
Dobrze myślę???
No chyba że ma ktoś inny pomysł ja ten problem rozwiązać bez użycia kabla to poproszę o podpowiedź A może jest ktoś z Poznania lub okolic kto za niewielką opłatą mi to zczyta i pomoże rozwiązać ten problem i się w końcu dowiem co jest powodem. Będe wdzięczny
VW GOLF 3 93r. 5D ABU 1.6 monowtrysk
ABU 1598 76,5 86,9 4R 55 Golf III/Vento 7/92-9/94 si, kat Mono Motronic MA 1.2.3
Pytanie co dalej? Przecież nie będe odłączał za każdym razem akumulatora
Kiedyś ja robiłem ogrzewanie widziałem do podłączenia dwie kostki chyba po 2 wejścia do podłączenia do komputera, pożyczyłem kabelek od golfa kolegi 96r ale nie pasował do mojego 93r.
Na tej aukcji jest opisane że identyczny jaki pożyczyłem od kolegi jaki jest na foto pasuje do wszystkich VW modele 1994-2000 a jaki do rocznika 1993???
http://www.allegro.pl/kabel-vag-kkl-usb ... 95438.html" onclick="window.open(this.href);return false;
coś takiego znalazłem:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/008121608-.html#I1" onclick="window.open(this.href);return false;
na tej stronie: http://www.dte.com.pl/index.php?id=strona_ds" onclick="window.open(this.href);return false;
gdzie to kupić jeśli na allegro niema???
Domyślam się że muszę kupić to z linku co podałem do aukcji plus takie coś:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/008121650-.html#I1" onclick="window.open(this.href);return false;
Dobrze myślę???
No chyba że ma ktoś inny pomysł ja ten problem rozwiązać bez użycia kabla to poproszę o podpowiedź A może jest ktoś z Poznania lub okolic kto za niewielką opłatą mi to zczyta i pomoże rozwiązać ten problem i się w końcu dowiem co jest powodem. Będe wdzięczny
-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: sob lip 31, 2010 11:28
Brak obrotów i dławienie się na benzynie
Być może załapał jakiś błąd. Teoretycznie odłączenie aku powoduje kasowanie się błędów. Ale nie wiem czy 20 min. wystarczy. Inni polecają odłączanie na całą noc, ale widocznie 20 min starcza. A ile Ci pali benzyny? Nie kopci? Bez komputera to raczej nic sie nie zczyta. Musisz podpiąc pod vaga i zobaczyć co tam się dzieje.
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr gru 22, 2010 00:12
Brak obrotów i dławienie się na benzynie
Dziś rano odpaliłem na benzynie, rozgrzał się i przełączyłem na gaz oczywiście podczas jeżdżenia, pod wieczór jak wracałem wróciłem na benzynę i się nie dławił, ciągnął normalnie ale zobaczymy na jak długo. Benzyny spala standart, wiru w baku nie zauważyłem Biały leci leciutko ale tylko na gazie a tak w normie.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Brak obrotów i dławienie się na benzynie
xpoznaniakx, znajdziesz wszystko o swoim problemie wyszukiwarką na dziale LPG, jeśli problem powróci a raczej tak wcześniej czy później się stanie. Chodzi o ustawienie w komputerku LPG odpowiedniego sposobu emulacji sondy, zwykle sprawdza się "na masę", jeśli masz I generację czyli komputerka i silniczka krokowego od LPG brak, to musisz zrobić tak żeby sterownik silnika (ECU) nie dostawał stałego plusa zasilającego go cały czas, tylko zastąpić go plusem po zapłonie. Wówczas każdorazowe zgaszenie silnika powoduje reset ECU czyli kasowanie błędów i powrót do ustawień początkowych. To samo się często robi i w II generacji jeśli emulacja "na masę" ani żadna inna się nie sprawdza.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości