Witam
Historia zaczyna się od wyjazdu wakacyjnego na Węgry. Podczas drogi powrotnej co jakieś 50-100 km wydawało mi się że pedał gazu się "zawiesza" i nie mogę płynnie lekko zwiększyć prędkości, było takie szarpnięcie dosyć wyczuwalne przy próbie przyśpieszenia. Po powrocie do rodzinnego miasta (Biała Podlaska) problemy zaczęły się na nasilać, do momentu aż, samochód zaczął ciągle pracować na ssaniu nie zależnie czy był rozgrzany czy nie. Zacząłem grzebać w silniku i próbować to naprawić, w międzyczasie okazało się że wtyczka do krokowca miała kompletnie pourywane kabelki, oczywiście to naprawiłem ale nie uzdrowiło to mojego gofra. Szukałem rozbierałem, próbowałem różne kombinacje. W końcu padło na to że wymieniłem cały gaźnik. Samochód znacznie się uspokoił, normalnie trzyma obroty, nie ma problemów z przyśpieszaniem, ale ostatnio nie dają mi spokoju dwie sprawy:
1. Wydaje mi się że auto straciło na mocy.
2. Przy jeździe na 2 biegu 1800obr./sek i gdy dam pedał w podłogę to auto zachowuje się jakby miało turbo dziure, takiego laga. Nie wiem czy to normalne wydawało mi się wcześniej że tego nie było.
Zmian w spalaniu nie zauważyłem.
Czy ewentualnie ktoś by miał jakieś rady co z tym fantem zrobić.?
Dzięki jeśli ktoś się wysili i da jakąś dobrą radę.
Pozdrawiam!
Problem z paliwem 1.8 90hp
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z paliwem 1.8 90hp
to opisz wszystko co robiłeś żeby się nie powtarzac z poradami. Czy wymieniając zespół wtrskowy zmieniłes podstawę od nim? Musi być szczelna.fryteks pisze:Szukałem rozbierałem, próbowałem różne kombinacje
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem z paliwem 1.8 90hp
Podstawa jest szczelna. Myślałem że problem polegał na tym że gaźnik łapał lewe powietrze, sprawdzałem czy to nie przypadkiem wina krokowca, również nie był to on. Przepustnice wyczyściłem. Po prostu nie wiem. Mam pompkę paliwa od VR6 ale to raczej nie robi różnicy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z paliwem 1.8 90hp
nie nie wiem, ona daje 3-4 razy za duże ciśnienie może regulator ciśnienia benzyny we wtrysku tego nie ogarnia. Przy takich niejasnych problemach bym ją wymienił dla świętego spokoju.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości