prawdopodobnie coś od podciśnienia

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mgr. Murzyn ; )
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 01, 2011 13:10

prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: Mgr. Murzyn ; ) » wt lis 01, 2011 16:17

Witam.
Mógłby mi ktoś powiedzieć od czego ten czwórniczek może byc? jeden z przewodów(ten górny) idzie w strone jakiegoś bębna za zbiorniczkiem płynu hamulcowego, a natomiast jeden z przewodów taki cieniutki który mi właśnie ułamał sie przy tym czwórniku idzie w strone kopułki z przewodami wysokiego napięcia i tutaj pytanie czy powinieniem wymienić ten czwórnik a jak tak to gdzie go moge dostać

zdjęcia ;

http://zapodaj.net/2276fc00816b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://zapodaj.net/4a2a2c2b15b0.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Re: prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: ssarna1 » wt lis 01, 2011 17:07

O która część ci chodzi?

Wysłano z gt-i9100 przez Tapatalk


MK3 ADZ->AGU

Mgr. Murzyn ; )
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 01, 2011 13:10

prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: Mgr. Murzyn ; ) » wt lis 01, 2011 18:37

o ten taki czwórnik z góry jest żółty a od dołu czerwony wężyk podchodzi do niego



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Re: prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: ssarna1 » wt lis 01, 2011 19:35

Jak możesz nazywać czwórnikiem element który ma 2 wyprowadzenia? Jak już to dwójnik... zczytaj numer katalogowy i poszukaj, mnie wygląda na zaworek zwrotny.

Wysłano z gt-i9100 przez Tapatalk


MK3 ADZ->AGU

Mgr. Murzyn ; )
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 01, 2011 13:10

prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: Mgr. Murzyn ; ) » wt lis 01, 2011 20:17

on ma cztery wyjścia, 3 grubsze i jedno takie cieniutkie które właśnie idzie do kopułki przewodów wysokiego napięcia, zrobię jutro jakieś dokładniejsze zdjęcia



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: ssarna1 » wt lis 01, 2011 20:26

No z tymi to się nie popisałeś :grin: numer jest jednak ważniejszy od fotek.


MK3 ADZ->AGU

Mgr. Murzyn ; )
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 01, 2011 13:10

prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: Mgr. Murzyn ; ) » wt lis 01, 2011 20:29

http://zapodaj.net/67148cc1d086.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false; tutaj widać lepiej, i zaznaczone na czerwono, nad tym czerwonym wężykiem był taki wypust około 1,5cm lecz sie ułamał i został w cieniutkim mężyku, i jak sie tam palec przystawi na odpalonym silniku to czuć jak tam coś ucieka z tamtąd jakieś powietrze



Mgr. Murzyn ; )
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 01, 2011 13:10

prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: Mgr. Murzyn ; ) » wt lis 01, 2011 20:31

a właśnie numeru tam nigdzie żadnego nie widze, musze to wyciągnąć i lepiej sprawdzić



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: Paweł Marek » wt lis 01, 2011 20:59

to żółte to zaworek jednokierunkowy na wężu serwa hamulca (działa jak zastawka). Na tym rysunku tuż w prawo od 72 widać wyjasnia ci to coś? http://www.ruddis-berlin.de/bilder_2E2_ ... kung14.gif" onclick="window.open(this.href);return false;

Element ma wyjscie na wąż od kolektora ssącego z jednej strony po drugiej stronie na serwo hamulców, a te dwa cienkie sa do korektora wyprzedzenia zapłonu - ten ci się złamał ale jest konieczny musisz coś posztukować albo nowy, i ostatnie wyjście na wezyk do trójniczka i z niego dalej na zieloną puszke z rezerwą podciśnienia i siłwnik pull-down. Nieważne jak musisz to uszczelnić to jest ważna sprawa zeby wszystkie podciśnienia były prawidłowe.

tu http://img.photobucket.com/albums/v341/ ... cvalve.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; na fotce z tego tematu http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=157722" onclick="window.open(this.href);return false; ktoś jedno z wyjść zaślepił upraszczając gaźnik dla zmniejszenia kłopotów

W każdym razie do dobrego króćća podepnij wezyk od aparatu zapłonowego drugi mniej ważny możesz zaślepić i otwór po ułamanym króćcu też - tak na razie może być


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Mgr. Murzyn ; )
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 01, 2011 13:10

prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: Mgr. Murzyn ; ) » wt lis 01, 2011 21:14

wielkie dzięki za te informacje ;)
a wiesz może gdzie takie coś można dorwać ? albo jak sie to nazywa ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: Paweł Marek » wt lis 01, 2011 21:42

szrot kolego, za grosze. 192611931A (numer vw obejmuje wąż do serwa razem z tym elementem zwanym zaworem zwrotnym) ale w ASO 150 zeta bez sensu wydawać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Mgr. Murzyn ; )
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 01, 2011 13:10

prawdopodobnie coś od podciśnienia

Post autor: Mgr. Murzyn ; ) » śr lis 02, 2011 18:28

Dzięki wielkie, dorwałem dzisiaj takie coś wymieniłem i jest ok, koszt 10zł + pare minut na wymiane



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości