Zapieczone pierścienie olejowe

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Zapieczone pierścienie olejowe

Post autor: Lexyy » czw paź 20, 2011 22:45

Witam, prawdopodobnie zapieczone mam pierścienie olejowe i chce włąc naftę do cylindrów żeby trochę rozpuściłó, zakupiłem naftę do lampek czy taka może być?



makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Zapieczone pierścienie olejowe

Post autor: makx » pt paź 21, 2011 19:44

Nafto to nafta ja kiedyś tez tak czyściłem raz wlałem na drugi dzień znów ale tłoki już w innym położeniu


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Zapieczone pierścienie olejowe

Post autor: Lexyy » sob paź 22, 2011 10:38

i tak będę robił przez 3 dni, wlewając 80ml nafty po parru godzinach kontrola gdzie ściekło obrót wałem i znów dolanie, wcześniej spuszczę olej i zostawię korek odkręcony żeby odrazy wylewała się nafta



makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Zapieczone pierścienie olejowe

Post autor: makx » ndz paź 23, 2011 08:55

Pewnie bo szkoda oliwy, a ja w swoim pasku jeszcze nie wymieniłem płynu w spryskiwaczach a dziś spory przymrozek trza lecieć do marketu i zakupic


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5942
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zapieczone pierścienie olejowe

Post autor: grg474 » ndz paź 23, 2011 09:29

im dłużej będzie działała nafta tym lepiej - wydajniej - dobrze by było żeby podczas tej operacji kilkudniowej spuszczony był olej, odkręcony korek oleju - żeby to co spłynie po gładzi na dół wyleciało z silnika - jak masz możliwość to początkowo ustaw tłoki w jednym poziomie czyli na połowie wysokości (obracaj wałem korbowym i sprawdź ustawienia sąsiadujących tłoków) cylindrów , a następnie uzupełniaj naftą - mierząc co jakiś czas (żeby tłoki były całkowicie zalane)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości