Dolot 1.6 pn

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
q601
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lip 14, 2011 22:21

Re: Dolot 1.6 pn

Post autor: q601 » sob paź 01, 2011 12:35

Dzięki, Pawle. Ze zdjęcia wnioskuję, że w każdym PN pierwsza część dolotu pod maską jest takim nieestetycznym poklejonym czymś :) Planuję u siebie ogarnąć miast tego jakiś przewód gumowy.


MK2 tdi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=570390" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Dolot 1.6 pn

Post autor: marcinek84 » sob paź 01, 2011 16:56

Większość obkleja to, bo ta rura po tylu latach jest popękana. Musi być elastyczna w tym miejscu.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Dolot 1.6 pn

Post autor: D1_PITER » sob paź 01, 2011 18:00

Postawić monowtrysk :bigok:

Dźwięk na monowtrysku RP w PN + wałek od GTI + stożek jest bardzo przyjemny ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
q601
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: czw lip 14, 2011 22:21

Dolot 1.6 pn

Post autor: q601 » sob paź 01, 2011 18:13

A w takim przypadku trzeba dać głowicę z RP i usuwa się gaźnik, tak?

Jest jakaś zmiana w pracy silnika oprócz dźwięku?


MK2 tdi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=570390" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Dolot 1.6 pn

Post autor: D1_PITER » ndz paź 02, 2011 09:51

To nie jest aż tak duża rzeźba. Zmieniasz wszystko do podstawy, wywalasz podstawe gaźnika i montujesz podstawe monowtrysku na tym stawiasz monowtrysk, dolot, elektryka, paliwo i gotowe. Praktycznie żadnych problemów z obrotami i odpalaniem a z tym problem lubią mieć leciwe gaźniki ;)


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości