Brak mocy-gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy-gaśnie
Proszę o rade. Mój mk 2 ma silnik 1,3 MH na gaźniku Pierburg 2E3 benzyna bez gazu.  Zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie obroty mojego autka Po odpaleniu i wyłączeniu już się ssania no czyli zagrzaniu spadają poniżej 1000 gdzieś na 500 i mniej tak na pograniczu zgaśnięcia. Silnik nie gaśnie ,a cała karoseria zaczyna się telepać z powodu zbyt niskich obrotów.Gaźnik nie reaguje na regulację składu mieszanki i wolnych obrotów.Przy dodaniu gazu silnik strasznie zamula lub gaśnie, podobnie przy próbie ruszenia na wstecznym lub jedynce przy powolnym dodaniu gazu auto rusza lecz zaraz zaczyna żabkę i gaśnie.Na "wolnych" obrotach słychać stukanie tak w okolicy aparatu zapłonowego.Zapłon był ustawiany jakiś miesiąc temu wraz z wymianą świec na NGK oraz palca, kopułki i przewodów produkcji BERU,gaźnik po regeneracji + nowa podstawa.
			
									
									Druty,szpachla,druty!!!Oto dzieło Pipcia rąk!!!!
						Re: Brak mocy-gaśnie
Na ciepłym ciężko trzeba trochę pochechłać i od razu niskie obroty i telepawa budy.Dodaję gazu gasnie.
			
									
									Druty,szpachla,druty!!!Oto dzieło Pipcia rąk!!!!
						Brak mocy-gaśnie
Mam rozumieć że czujnik niebieski i kostka stacyjki?
			
									
									Druty,szpachla,druty!!!Oto dzieło Pipcia rąk!!!!
						Brak mocy-gaśnie
Nie kostka stacyjki, tylko ta przy czujniku - czasami zgniją w niej styki zwiększając opór elektryczny, co powoduje, że odczyt temperatury płynu jest zaniżony i silnik będzie się zalewał.
			
									
									Brak mocy-gaśnie
Kostka i czujnik OK,stawiam na rozdzielacz zapłonu.Po wyjęciu aparatu posypały się z niego kawałki ułamanych plastików oraz spinka gniazda czujnika halla.Cały wałek  lata jak majtki na wietrze  Mam pytanie czym różnią się aparaty zapłonowe bosh'a ,mój aparat ma nr 026 905 205A
 Mam pytanie czym różnią się aparaty zapłonowe bosh'a ,mój aparat ma nr 026 905 205A
a posadam sprawny aparat o nr 026 905 205 N. Co trzeba przełozyć z mojego by było dobrze?
			
									
									 Mam pytanie czym różnią się aparaty zapłonowe bosh'a ,mój aparat ma nr 026 905 205A
 Mam pytanie czym różnią się aparaty zapłonowe bosh'a ,mój aparat ma nr 026 905 205Aa posadam sprawny aparat o nr 026 905 205 N. Co trzeba przełozyć z mojego by było dobrze?
Druty,szpachla,druty!!!Oto dzieło Pipcia rąk!!!!
						Brak mocy-gaśnie
Wymieniłem sprężynki podobno tym się tylko różnią aparaty zapłonowe w mk2.Czujnik jednak także jest padaka pożyczyłem dobry omomierz i nic nie pokazuje czy to na zimnym czy na ciepłym,czujnik gdy go potrząsnę to coś w nim brzęczy.Jeden kolo podpowiedział mi by podłączyć go do czarnej wtyczki od wskaźnika i jeżeli wskaźnik po włączeniu zapłonu zacznie się wychylać to znaczy że czujnik lipa,ale nie wiem czy to prawda jest :bajer:Jutro idę poszukać drugiego czujnika.
			
									
									Druty,szpachla,druty!!!Oto dzieło Pipcia rąk!!!!
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości



