Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawel09121978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
Lokalizacja: Sulejówek

Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: pawel09121978 » wt lip 19, 2011 16:48

Cześć Wszystkim.Mam taki problem-Nabyłem VW Golfa 1,8 GTI 87r.Jest on przerobiony na gażnik (poprzedni właściciel miał jakieś problemy z komputerem i wtryskiem)Został założony gażnik FORD 77HFKCA 6ED, ale nie założyli linki ssania,więc jak "zimny" kiepsko pali.Chciałbym założyć tą linke,ale niebardzo wiem gdzie,jaką i jak.Wydaje mi się że na gażniku to w miejscu gdzie zaznaczyłem na foto,ale pewien nie jestem.Może ktoś mi doradzi jak to ogarnąć.Z góry dziękuje.POZDRO. Obrazek



Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: adamtb » wt lip 19, 2011 20:55

-z tą rozdzielczością zdjęcia to żeś chłopie pojechał
-daj jakieś przyzwoite foto



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: jhosef » śr lip 20, 2011 14:00

Po pierwsze podaj kod silnika. Znajdziesz go na bloku, pierwszy człon numeru silnika (literowy).

Po drugie jak chcesz aby to było dobrze to doprowadź to do oryginału.
Nie sugeruj się literkami GTI bo swapów, pseudo-gti jest pełno na rynku.



pawel09121978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: pawel09121978 » czw lip 21, 2011 12:54

Zrobiłem drógą fotke-może bedzie lepsza.Numer silnika zaczyna się odliter PF Obrazek



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: jhosef » czw lip 21, 2011 13:15

No ro rzeczywiście silnik powinien być na wielopunkcie.
Jak checsz to załatwić: bo dla mnie sa tylko dwie drogi:
1. Wyrzucić to co masz i zainstalować lepszy gaźnik np 2e2 z VW 1,6 1,8. A z tego co widzę na zdjęciu to kolektor podpasuje.
2. Doprowadzić to do ładu na wielopunkcie - wariant wskazany ale trudny.
Możesz podań numer części z głowicy?

Ten gaźnik nie ma racji bytu. Pomijam fakt okrutnego druciarstwa, bardziej chodzi o to, że wygląda jak gaźnik z mojej fiesty 1,1. Z tą średnicą, dysz, gardzieli to nie ma prawa dobrze działać.

Jeśli chcesz mieć GTI musisz zainstalować wielopunkt.



pawel09121978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: pawel09121978 » czw lip 21, 2011 13:21

Co do przejścia na orginał to nie wiem ,mogło by to być dr5oga sprawa-nie wiem czy to się opłaca tym bardziej że tak jak jest nie jest tak żle poza tym ssaniem.Odpalać odpala ale musi troche pochodzić



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: jhosef » czw lip 21, 2011 13:41

To zalezy co masz w aucie.

Są jakies pozostałości po systemie wielopunktowym? Masz komputer w podszybiu? Jaka jest głowica? Czy sa pozostałości wiązki wtrysków?
Na pewno potrzebowałbyś wtryski z listwą, kolektor dolotowy, przepustnicę i resztę dolotu. Jak masz rozwiązaną pompę paliwa?

Ja bym do doprowadził do oryginału. Wtedy te 107 koni by odżyło.



pawel09121978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
Lokalizacja: Sulejówek

Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: pawel09121978 » czw lip 21, 2011 14:21

komputer sam w sobie to jest z tego co wiem to"spalony",obcięta wiąska też.Numer na głowicy znalazłem 0281033730 .Poprzedni właściciel powiedział tak cytuje "spalił się komputer wtryski lały po wymianie komputer się znowu spalił i dali sobie z tym spopkój założyli ten gażnik dlatego ten bo ma dysze od dołu"myśle że nic nie pokręciłem.Ogulnie to ja jestem zadowolony odejście ma spalanie nie jest astronomiczne ok.10 w mieście tylko z tym odpalaniem bez teg ssania troszke kiepsko



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: jhosef » czw lip 21, 2011 14:34

Ogólnie w to co mówi poprzedni własciciel to bym nie wierzył. Fachowość jego diagnozy poparta jest fachowością późniejszej naprawy.
Nie wiem. Zrobisz jak chcesz. Co do samego gaźnika to raczej nikt ci tutaj nie pomoże. Raczej szukałbym na jakimś forum forda. To jest taka rzeźba, że ciężko z diagnozą.
ssanie równie dobrze mogło być automatyczne.

Bo może to być gaźnik motocraft 1V z "automatycznym" ssaniem. Ale usuniętym, więc następna rzeźba. ogólnie zasilanie to dramat w tym aucie...

Obrazek



pawel09121978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
Lokalizacja: Sulejówek

Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: pawel09121978 » czw lip 21, 2011 15:01

Dzięki widziałem już w necie taki gażnik faktycznie jest podobny do tego mojego ja bym powiedział że nawet taki sam. no poszukam jeszcze. może coś sam wymyśle.



pawelekk24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: czw lut 19, 2009 02:14
Lokalizacja: NGO/WWL

Pzrzeróbka-Gażnik Forda

Post autor: pawelekk24 » ndz lip 24, 2011 21:17

dobra rzezba jak na tym sie zbiera ??
zaloz gaznik z fso webera odzyska moc najtansze rozwiazanie taki jak masz tutaj http://allegro.pl/gaznik-sportowy-fiat- ... 18340.html" onclick="window.open(this.href);return false;


mój golfik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289702

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości