analiza spalin interpretacja
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
analiza spalin interpretacja
HC - 7ppm
CO - 0,08%
CO2 - 14,80%
O2 - 0,68%
AFR - 14,72
LAM - 1,02
co o tym sądzicie?
CO - 0,08%
CO2 - 14,80%
O2 - 0,68%
AFR - 14,72
LAM - 1,02
co o tym sądzicie?
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
analiza spalin interpretacja
co2 i o2
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
analiza spalin interpretacja
CO2 to chyba jest za duże. Normą dla silników bez kata jest/było do 3,5%
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
analiza spalin interpretacja
Pomydliło sie tobie z CO, i chyba nie myślisz że mk4 niema kata. Dobre są spaliny niema czego szukać. Z tym że jest taka zasada że sprawny kat oczysci spalny nawet jesli jest trochę przebogacona mieszanka, tu można byłoby sie opierac poziomem CO2 ale trzeba by miec dokładne normy dla danego modelu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
analiza spalin interpretacja
Ubawiło mnie to co2....
CO2 ma być zawsze niezależnie od modelu 14,5 do 16.
O2 jest za duże norma do 0,5% chyba jest gdzieś dziura na wydechu, bo 1,02 to za mało ubogo zeby bylo tyle tlenu.
CO2 ma być zawsze niezależnie od modelu 14,5 do 16.
O2 jest za duże norma do 0,5% chyba jest gdzieś dziura na wydechu, bo 1,02 to za mało ubogo zeby bylo tyle tlenu.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
analiza spalin interpretacja
A wiesz masz racje, przeplątało mi się w głowie i procent CO2 wziąłem za bezwględną wartość CO2 zwracam honor.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
analiza spalin interpretacja
zaśmiałem się z tegomarcin7x5 pisze:CO2 to chyba jest za duże. Normą dla silników bez kata jest/było do 3,5%
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości