Kicha przy uruchamianiu silnika.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kicha przy uruchamianiu silnika.
Witam! Niedawno zakupiłem Golfa z kodem silnika APF z rocznika 2000 i zaczynają się schody.Problem polega na tym że lubi sobie kichnąć przy rannym odpalaniu.Nie raz zadławił się i kichnął na skrzyżowaniu i był problem z odpaleniem.Wymieniłem przewody wysokiego na Boscha, sprawdziłem dolot między przepływką a przepustnicą i jest ok. Błędy jakie pokazuje Vag to
17524- sonda przerwany obwód prądowy w elemencie grzejnym
18056- magistrala danych can uszkodzenie.
Błędy te po skasowaniu powracają .Proszę o wsparcie, czy te błędy mogą powodować takie objawy, co jeszcze sprawdzić? Bardzo proszę o szybkie odpowiedzi, gdyż planuję dłuższy wyjazd i obawiam się kłopotów. Z góry bardzo dziękuję.
17524- sonda przerwany obwód prądowy w elemencie grzejnym
18056- magistrala danych can uszkodzenie.
Błędy te po skasowaniu powracają .Proszę o wsparcie, czy te błędy mogą powodować takie objawy, co jeszcze sprawdzić? Bardzo proszę o szybkie odpowiedzi, gdyż planuję dłuższy wyjazd i obawiam się kłopotów. Z góry bardzo dziękuję.
Kicha przy uruchamianiu silnika.
Dziś kichnął lekko przy energicznym wciśnięciu gazu. zainteresowałem się więc gruszką podciśnieniową która otwiera coś w kolektorze ssącym.Zdjąłem wężyk zaciągnąłem powietrze a tu popychacz ani drgnie, powietrze idzie bez oporu.Próbowałem coś poszukać na forum ale znalazłem tylko tematy z TDI Może mi ktoś wyjaśnić co otwiera te podciśnienie w kolektorze, bo rozumiem że gruszka jest walnięta.Podkreślę tylko że auto nie ma LPG.
Kicha przy uruchamianiu silnika.
A jak mocno zaciągnąłeś powietrze? Bo klapy w kolektorze przestawiają się dopiero przy ok. -0.6/0.7 bara, więc trochę sporo.
Poza tym z twoich błędów wynika uwalona sonda i któraś wiązka, albo komp. A to że nie da się ich skasować, oznacza, że usterka nie przytrafiła się raz, ot tak, tylko będzie postępować.
Poza tym z twoich błędów wynika uwalona sonda i któraś wiązka, albo komp. A to że nie da się ich skasować, oznacza, że usterka nie przytrafiła się raz, ot tak, tylko będzie postępować.
"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"
Kicha przy uruchamianiu silnika.
Wymieniłem gruszkę i klapy chodzą. Sonda na pewno jest uwalona bo błąd powraca zaraz po pierwszym odpaleniu.Ale czy walnięta grzałka może powodować takie objawy? Czy jest możliwość, że ktoś zamienił kolejność kabli wysokiego napięcia? W załączniku wysyłam zdjęcie modułu, proszę o opis lub oznaczenie gdzie jaki kabel ma być. Przepraszam ale nie chce się załadować zdjęcie.
Kicha przy uruchamianiu silnika.
Jeżeli kicha ci w wydech to może byc to problem ze zbyt późnym zapłonem natomiast jeżeli w kolktor ssący to zbyt wczesny zapłon.
Kicha przy uruchamianiu silnika.
A w jakim bloku sprawdza się wyprzedzenie zapłonu i jak się to reguluje?
Kicha przy uruchamianiu silnika.
Regulowac się nie reguluje. Sterownik silnika na podstawie odczytu danych z kilku czujników steruje zapłonem. Dlatego też mój wczesniejszy post odnosnie podmiany sterownika na próbę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości