witam
znowu problem z moim samochodem. dzisiaj kupilem nowy wahacz i uszczelke pod klawiature. na poczatku postanowilem wymienic wahacz bo guma sie wyrobila i mi pukalo i latalo troche kolo. po wymianie wahacza pojechalem sprawdzic czy wszystko ok. wyjechalem na droge a gdy z 2 zmienialem bieg na 3 nagle samochod zgasl. po zatrzymaniu sie otworzylem maske a tam pelno dymu olej prawie wszedzie. wywalilo mi spod klawiatury. czy to mozliwe zeby mi sie silnik zatarl?
zatarty silnik?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zatarty silnik?
wszystko wskazuje ze źle zamontowałes uszczelke i nic poza tym. Mogła odsunąć się w bok, mogłeś zrobic tak jak jeden zdolny mechanik w mojej starej jetce. Dał uszczelką, potem górną osłone rozrzadu a dopiero potem pokrywę co spowodowało nieszczelność. Chyba ze pojechałes jakiś dystnas juz bez oleju w silniku to mógł się zatrzeć, ale musiałbyś byc odsporny na smród palonego oleju oraz na świecąca kontrolkę braku cisnienia oleju - chyba że nie działa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
zatarty silnik?
wlasnie chodzi o to ze uszczelki jeszcze nie wymienialem. mialem wymienic po tym jak pojechalem zobaczyc czy mi juz nic nie puka. olej w silniku jeszcze zostal, tak gdzies ponizej min troche.
rozrusznik kreci. moglo sie stac cos powaznego z silnikiem czy wystarczy ze wymienie uszczelke i olej?
rozrusznik kreci. moglo sie stac cos powaznego z silnikiem czy wystarczy ze wymienie uszczelke i olej?
zatarty silnik?
Skoro rozrusznik kręci wałem korbowym to wymoen uszczelkę, uzupełnij olej i odpal auto. Jeżeli nie jeździłes po zgasnieciu silnika to masz duze szanse, że bedzie dobrze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 25 gości