1. błąd halla w aft na wyłączonym silniku nie pojawia się to już nie ten komputer co w starych 1,4 1,6 czy 1,8 >>> więc walnięty czujnik
2. na pewno masz tryb awaryjny , niestety takie gdybanie bez vaga nic nie da
3. na vagu sprawdzisz wszystko oprócz ustawienia rozrządu
4. ten silnik do 140 km/h idzie jak torpeda potem już tak nie nabiera drastycznie prędkości ale ja na 15 cali 205 miałem zawsze na budziku 200km/h max
5. zapłon ustawia sie na vagu
6. jak padnie czujnik w aparacie bedzie iskra bo taktowanie iskry jest brane z wału a z aparatu jest brany moment wtrysku paliwa
7. jak masz stożek to go wywal i załóż oryginalną puszkę bo wtedy ato nabierze mocy u góry i zacznie działać dolot dynamiczny sprawdzone w praktyce auto słabe powyżej tych magicznych 140
zapraszam do Bydgoszczy pomogę i sprawdzę na vagu , nawet ustawie zapłon z vaga
nie ma tzw. "odcinki" czy to normalne?? 1.6 101km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie ma tzw. "odcinki" czy to normalne?? 1.6 101km
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
nie ma tzw. "odcinki" czy to normalne?? 1.6 101km
dziabi3 widzę że się znasz na rzeczy , dziękuje za zaproszenie ale nie skorzystam, dlatego że mam daleko. Nie za bardzo zrozumiałem 7 punkt chodzi Ci o to że jak mam stożkowy filtr powietrza ?? czy może coś innego nazywa się stożkiem??. Jeżeli chodziło ci o filtr powietrza mam oryginalny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości