Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

Post autor: kijazz » wt maja 31, 2011 11:39

Witam. Proszę o zdjęcie ewentualnie rysunek jak była fabrycznie ustawiona spręzyna bimetalowa w srodku urządzenia rozruchowego w gażniku. Moja wypadła z mocowań i chce ją spowrotem włozyć tylko nie wiem jak było oryginalnie. Myślę że wiadomo o co mi chodzi:)


Obrazek

Morton;]

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

Post autor: Morton;] » wt maja 31, 2011 12:20

fabrycznie sa tam chyba znaki, tak jak w 2e3 ale i tak musisz ustawić :grin:
tak samo bedzie jak w 1.3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=372288" onclick="window.open(this.href);return false;



kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

Post autor: kijazz » wt maja 31, 2011 12:46

hmm. o znakach wiem al enie o to mi chodzi. Chodzi mi jak w srodku ta sprezyna jest ulozona a konkretniej gdzie znajduje się te oczko które należy "nadziać" na plastikowy trzpień. może obrazek pomoże:
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

Post autor: Paweł Marek » wt maja 31, 2011 17:21

kijazz, fotkę dałeś z 2E3, pytasz o 2E2, bądź precyzyjny. W 2E2 masz wewnątrz kopułki metalowy trzpień z nacięciem a nie plastykowy. Wkładasz w nie zagięty wewnętrzny koniec sprężyny tak że sprężyna wychodzi z niego powiedzmy od góry i przodu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

Post autor: kijazz » wt maja 31, 2011 17:55

sorry dałem foto poglądowe. "do gory i przodu" - nie bardzo rozumiem. Zrobię foto jak ustawie spręzyne i wtedy może powiesz mi czy jest dobrze czy żle


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pierburg 2e2, fabryczne ustawienie spręzyny bimetal.

Post autor: Paweł Marek » wt maja 31, 2011 19:24

OK, nie wiem jak to opisać, jeśli założysz kopułkę i sprężynę do szczelina w kołku na nią ma byś skośnie w górę i przód, nie mam fotki a ciężko mi to wyrazić


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości