Nierowna praca silnika AAM

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

daro4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: wt kwie 19, 2011 10:08

Nierowna praca silnika AAM

Post autor: daro4 » wt kwie 19, 2011 11:07

Witam!
Jestem posiadaczem VW Golf III 1.8 benzyna 75KM, rok 1997, przebieg 107 tyś. km. Od pewnego czasu silnik pracuje na nierównych wolnych obrotach, tzn jest to na tyle male ze obrotomierz "nie widzi tych nierównych obr.". Problem pojawia się wyłącznie na zagrzanym silniku (gdy temp. wejdzie na 90 st. i po przejechaniu powiedzmy 2km), na zimnym praca bdb. Nierówna praca przejawia się delikatnym drżeniem silnika co wprawia w drgania pojazd i mnie:). Slychać z tłumika delikatne przebieranie. Problem nie jest na tyle duży by oddawać pojazd do mechanika. Zostało wymienione: świece zapłonowe, kable wysokiego napięcia. Pozatym silnik pracuje dobrze, nie ma problemów z odpalaniem, mocą, przyspieszaniem itp. Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny:)



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Nierowna praca silnika AAM

Post autor: Hans-Hans » śr kwie 20, 2011 21:26

Taki dyskąfort morze byc rużny np: pdstawa pod mnowtryskiem sparciała i jest nieszczelna poruszaj zobacz czy nie jest sparciała i czy monowtrysk nienaturalnie się rusza . Obrazek Podstawa monowtrysku Albo podcisnienie od kolektora ssącego do serwa poruszaj zobacz czy jest szczelny. Obrazek W mojim AAM własnie tu była nieszczelnosc sorry za zdjencie ale auto jusz spszedałem tylko tyle mi ponim zostało ale i tak nie wyeliminowałem tego do konca



daro4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: wt kwie 19, 2011 10:08

Nierowna praca silnika AAM

Post autor: daro4 » czw kwie 21, 2011 08:52

dzięki za informacje sprawdze to:). Zauważyłem też ze w odbiorniku radiowym na zakresie UKF są zakłocenia w postaci "cykania" które narasta wraz z dodawaniem pedału gazu, i rowniez pojawiaja sie tylko na zagrzanym silniku, na zimnym brak ich (być może przebica prądowe nie mają nic wspolnego).



evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

Nierowna praca silnika AAM

Post autor: evilenko » czw kwie 21, 2011 08:56

Tu jest podobny problem z obrotami: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=392202" onclick="window.open(this.href);return false; . Co do przebić to sprawdź wieczorem jak już będzie ciemno czy na kopułce i cewce nie ma przebić. Ewentualnie od razu sprawdź stan palca i kopułki.



daro4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: wt kwie 19, 2011 10:08

Nierowna praca silnika AAM

Post autor: daro4 » ndz maja 29, 2011 13:43

Hans-Hans,
Hej,:)
Mam problem z VW Golfem 1.8 AAM 75KM, Silnik nierówno pracuje okazało sie ze na drugim cylindrze jest slabe cisnienie (9,2) pozsotale maja po 11, Mechanik mi powedzial ze musi sciagnac głowice i patrzec co dalej, czy uszczelka, czy gniazda , czy moze piesrcienie itp. tylko ze nie mowi ile to moze kosztowac, bo tak naprawde to nie wiadomo co do konca jest..Moze orientujesz sie jaką kase nalezy szykowac na taka naprawe?. Silnik nie bierze grama oleju, spala malo, odpala na dotyk nic w nim nie wali, tylko ze nie pracuje rowno:(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości