Poziom plynu chlodniczego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Poziom plynu chlodniczego
Witam,
w golfie w piątek wymieniłem:
uszczelke pod glowicą z planowaniem glowicy
rozrząd + pompa wody
uszczelke pod klawiaturą
olej + filtr
termostat
Caly plyn chlodniczy zostal spuszczony i wlany nowy, ok 4,5 - 4,7 litra, poniewaz w 5-litrowym baniaku zostalo troche na dnie,
Od razu po odebraniu od mechanika golfa w zbiorniczku bylo dokladnie w polowie MIN/MAX, dzisiaj czyli w niedziele przed wyjazdem
sprawdzilem poziom plynu chlodniczego, bylo ponizej MIN okolo 4 cm, dolalem ta reszte co zostala i bylo dokladnie w polowie MIN/MAX znowu.
W silniku nie widze zadnych wyciekow, pod golfem tez zadnych plam.
Ogolnie od zmiany uszczelki do zobaczenia ubytku plynu przejechalem 40 km, myslicie ze ten ubytek mogl
powstac w skutek rozejscia sie plynu na skutek odpowietrzania sie ukladu?
Dolalem i pojechalem w trase 90 km, po drodze stawalem 2 razy, poziom plynu chlodniczego ciagle taki sam.
Przed Lublininem ciągnalem sie w korku przy temp. powietrza ok 24C okolo 7 km i w tym czasie
temperatura na tarczy wskazywala 90-92, zas na komputerze 92-94 (MFA nie byl sertyjnie tylko byl dokladany wiec mysle ze dlatego pokazywal
w ten sposob, chociaz moge sie mylic)
Po dojechaniu na miejsce nie gasilem golfiny, postalem z wlaczonym silnikiem z 10 minut, w tym czasie 3 razy zalaczyl sie wiatrak,
temp. na blacie taka jak podczas jazdy 90-92, na mfa tak samo 92-94.
To normalne zachowanie temp. ?
w golfie w piątek wymieniłem:
uszczelke pod glowicą z planowaniem glowicy
rozrząd + pompa wody
uszczelke pod klawiaturą
olej + filtr
termostat
Caly plyn chlodniczy zostal spuszczony i wlany nowy, ok 4,5 - 4,7 litra, poniewaz w 5-litrowym baniaku zostalo troche na dnie,
Od razu po odebraniu od mechanika golfa w zbiorniczku bylo dokladnie w polowie MIN/MAX, dzisiaj czyli w niedziele przed wyjazdem
sprawdzilem poziom plynu chlodniczego, bylo ponizej MIN okolo 4 cm, dolalem ta reszte co zostala i bylo dokladnie w polowie MIN/MAX znowu.
W silniku nie widze zadnych wyciekow, pod golfem tez zadnych plam.
Ogolnie od zmiany uszczelki do zobaczenia ubytku plynu przejechalem 40 km, myslicie ze ten ubytek mogl
powstac w skutek rozejscia sie plynu na skutek odpowietrzania sie ukladu?
Dolalem i pojechalem w trase 90 km, po drodze stawalem 2 razy, poziom plynu chlodniczego ciagle taki sam.
Przed Lublininem ciągnalem sie w korku przy temp. powietrza ok 24C okolo 7 km i w tym czasie
temperatura na tarczy wskazywala 90-92, zas na komputerze 92-94 (MFA nie byl sertyjnie tylko byl dokladany wiec mysle ze dlatego pokazywal
w ten sposob, chociaz moge sie mylic)
Po dojechaniu na miejsce nie gasilem golfiny, postalem z wlaczonym silnikiem z 10 minut, w tym czasie 3 razy zalaczyl sie wiatrak,
temp. na blacie taka jak podczas jazdy 90-92, na mfa tak samo 92-94.
To normalne zachowanie temp. ?
Poziom plynu chlodniczego
jesli u mechanika nie byl odpowietrzony to jak najbardziej jest to mozliweOgolnie od zmiany uszczelki do zobaczenia ubytku plynu przejechalem 40 km, myslicie ze ten ubytek mogl
powstac w skutek rozejscia sie plynu na skutek odpowietrzania sie ukladu?
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Poziom plynu chlodniczego
Moim skromnym zdaniem - Masz wszystko w porządku.
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Poziom plynu chlodniczego
w tych silnikach sam uklad sie odpowietrza
ja nie raz juz zmienialem plyn i inne rzeczy robilem i zalewa sie na nowo uklad i wlacza silnik az wentylator sie wlaczy... i po sprawie
ja nie raz juz zmienialem plyn i inne rzeczy robilem i zalewa sie na nowo uklad i wlacza silnik az wentylator sie wlaczy... i po sprawie
MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Poziom plynu chlodniczego
i do tego jak będziesz miał rozgrzany silnik włacz sobie ciepłe ogrzewanie na maxa zeby układ sie otowrzyl
Poziom plynu chlodniczego
A powiedzcie mi jeszcze, ile sie miesci plynu chlodniczego do silnika 1.8?
Bo tak mysle ze jezeli wszystko OK, a ten ubytek to przez odpowietrzenie,
to czy za dwa dni znowu nie zejdzie go troche?
Czy jak juz sie odpowietrzyl to do konca i dobrze czy moze wlasnie tak partiami dolewac bedzie trzeba?
Na razie wlane pelne 5 litrow.
Bo tak mysle ze jezeli wszystko OK, a ten ubytek to przez odpowietrzenie,
to czy za dwa dni znowu nie zejdzie go troche?
Czy jak juz sie odpowietrzyl to do konca i dobrze czy moze wlasnie tak partiami dolewac bedzie trzeba?
Na razie wlane pelne 5 litrow.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Poziom plynu chlodniczego
5.5l - pojemność układu chłodzeniaRogo pisze:ile sie miesci plynu chlodniczego do silnika 1.8?
Odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego, odpal auto i poczekaj aż się silnik nagrzeje...płynu powinno przybywać ale to normalne...otworzy się termostat to poziom opadnie (najlepiej poczekać do włączenia wiatraka na chłodnicy)...później jeszcze włącz ogrzewanie na max...jak płynu ubędzie to dolej a jak nie tzn że układ odpowietrzonyRogo pisze:Bo tak mysle ze jezeli wszystko OK, a ten ubytek to przez odpowietrzenie,
to czy za dwa dni znowu nie zejdzie go troche?
Poziom plynu chlodniczego
dolewac na wlaczonym silniku, czy po wylaczeniu poziom bedzie taki sam jak ubedzie?Qto pisze:ak płynu ubędzie to dolej a jak nie tzn że układ odpowietrzony
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Poziom plynu chlodniczego
jeżeli zassie tyle że zniknie ze zbiorniczka to dolej...a a jak nie to możesz poczekać aż ostygnie i wtedy dolać do odpowiedniego poziomuRogo pisze:dolewac na wlaczonym silniku, czy po wylaczeniu poziom bedzie taki sam jak ubedzie?
Poziom plynu chlodniczego
Od dolewki minelo 24h, przejechane ok 90km i plynu tyle ile po dolewce, wie chyba juz wszystko OK ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Poziom plynu chlodniczego
OKRogo pisze:Od dolewki minelo 24h, przejechane ok 90km i plynu tyle ile po dolewce, wie chyba juz wszystko OK
Na przyszłość pamiętaj żeby od razu przy zalewaniu płynu odpowietrzać układ:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości