Witam
Mam problem z silnikiem. Na ciepłym silniku na wolnych obrotach występują chwilowe przerwy w pracy jakby nie palił na jednym cylindrze. Podczas jazdy i szybkiego przyspieszania np z pod świateł na dwójce w okolicach 2000obr. następuje dławienie jak by nie palił na wszystkich cylindrach na trójce ten sam objaw przesuwa się na ok 3000obrotów. Przy bardzo spokojnym dodaniu gazu problem prawie nie występuje Sprawdzony na komputerze nie wykazuje żadnych błędów. Po odłączeniu czujnika lambda nie wykazuje, żadnych zmian poprawy . Auto ma dopiero 45000 km długo stało u poprzedniego właściciela w garażu.
1,4 16V dławi się
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
1,4 16V dławi się
kable WN, cewka, świece, zasyfiona przepustnica, EGR, w niektórych przypadkach nity w skrzyni. poczytaj forum było o tym mnóstwo postów.
1,4 16V dławi się
Jancio54, możliwe ze skoro auto długo stało zasyfiona pompa paliwa a raczej wejście do niej ( w baku)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości