[1.8T AGU] wahania obrotów na jałowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[1.8T AGU] wahania obrotów na jałowym
Witam. Problem jak w tytule. Od dłuższego czasu mam problem z obrotami na jałowym, szczególnie na rozgrzanym silniku. Przy dojechaniu np. do świateł, gdy daję na "luz" to obroty przywieszają się na 1200-1300 rpm i bardzo powoli schodzą do normalnego poziomu, albo występuje typowe wahanie np. od ~900 do ~600/650. Dzieje się tak już praktycznie na każdym skrzyżowaniu. Niekiedy mam wrażenie jakby na sekundę wypadał zapłon na którymś garze, albo po prostu silnik się przyduszał. Założyłem nowy temat, ponieważ standardowe rozwiązania takich problemów u mnie odpadają. VAG nic nie pokazuje. Świeczki nowe, nie dawno wymieniony moduł zapłonowy, przepustnica czysta i czyszczona regularnie. Tak samo na bieżąco wymieniane filtry i ogólnie wszystkie rzeczy eksploatacyjne robione na czas. Jakieś pomysły? Przepływka, cewka/i? Dodam, że tak poza tym silnik zachowuje się normalnie i jeździ jak trzeba. Nie ma żadnych spadków mocy i tym podobnych. Tylko te obroty.
[1.8T AGU] wahania obrotów na jałowym
No adaptacja zawsze wykonywana zgodnie ze sztuką po czyszczeniu. Chyba, że chodzi Ci o to, żeby ją jeszcze raz wykonać?
P.s. Na którym kanale w VAGu można sprawdzić napięcie na cewkach i jakie powinny być nominalne wartości?
P.s. Na którym kanale w VAGu można sprawdzić napięcie na cewkach i jakie powinny być nominalne wartości?
[1.8T AGU] wahania obrotów na jałowym
ja bym bardziej przyjrzał się przewodom od podcisnienia , a szczególnie tym które idą od pompy serwa do dolotu bo lubią pękać i łapie lewe powietrze co też wpływa na obroty
Co do adaptacji , zawsze można spróbować jeszcze raz , co do napięć na cewkach to nie pamiętam będzie trochę czasu to sprawdze
Co do adaptacji , zawsze można spróbować jeszcze raz , co do napięć na cewkach to nie pamiętam będzie trochę czasu to sprawdze
[1.8T AGU] wahania obrotów na jałowym
No też się tak właśnie zastanawiałem, czy to przyduszanie nie jest spowodowane jakimś lewym powietrzem. Gdzie konkretnie są te przewody, bo nie kojarzę gdzie jest serwo w AGU .kempes251 pisze:ja bym bardziej przyjrzał się przewodom od podcisnienia , a szczególnie tym które idą od pompy serwa do dolotu bo lubią pękać i łapie lewe powietrze co też wpływa na obroty
[1.8T AGU] wahania obrotów na jałowym
sprawdz te dwa przewody a szczególnie ten co idzie do serwa bo lubią pękać szczególnie przy tym zaworku jednokierunkowym i przy samej pompie .
Miałem podobne objawy jak u ciebie do czasu aż przewód całkiem spadł i kicha , odpalam obroty same rosły 1300-1400 i gasł , po wymianie przewodu jak ręką odjął
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości