Problem po wymianie uszczelki pod głowicą

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

DjGrzybu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 10:48
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Problem po wymianie uszczelki pod głowicą

Post autor: DjGrzybu » śr kwie 27, 2011 18:27

Witam wszystkich. Wymieniałem wczoraj uszczelke pod głowicą(bez planowania, dżwignąłem głowice wyjąłem starą uszczelke, przeczyściłem, założyłem nową). Poskładałem wszystko i silnik nie chodzi kreci sie tylko ale nie umie odpalic:/ pomoże ktoś? może przestawił mi sie rozrząd? robiłem to pierwszy raz także prosze o pomoc



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Problem po wymianie uszczelki pod głowicą

Post autor: marcin 78 » śr kwie 27, 2011 18:43

Powiem jedno,robiłeś to pierwszy raz i już spatoliłeś,trzeba było wcześniej się dowiedzieć na forum że gra nie warta świeczki,teraz robią Ci się podwójne koszta,chyba że masz farta i tylko rozrząd żle ustawiłeś


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

DjGrzybu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 10:48
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Re: Problem po wymianie uszczelki pod głowicą

Post autor: DjGrzybu » śr kwie 27, 2011 18:57

Robiłem wszystko wg porady z tego wątku http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... owic%C4%85



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Problem po wymianie uszczelki pod głowicą

Post autor: marcin 78 » śr kwie 27, 2011 19:27

Przy każdym zdjęciu głowy zalecane jest wyrównanie płaszczyzny czyli planowanie,a teraz mi przyszło do głowy może żle masz ustawiony wałek pośredni.......napęd zapłonu...... sprawdz to GMP i palec musi być na pierwszym garku


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

DjGrzybu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 10:48
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Re: Problem po wymianie uszczelki pod głowicą

Post autor: DjGrzybu » pt kwie 29, 2011 18:20

Co to ten palec? GMP i OT jest, do tego na skrzyni jest ustawiony taki wypust(nie ma żadnych nacięc). i to wystarczy? nie umiem zdjąc dolnej osłony żeby dostac sie do tych dolnych znaczków. Musze poluzowac wspomaganie i ściągac oba paski żeby ją zdjąć?



adamwwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: ndz lis 14, 2010 21:38
Lokalizacja: Wyszków

Re: Problem po wymianie uszczelki pod głowicą

Post autor: adamwwy » pt kwie 29, 2011 18:56

Żeby ją zdemontować to oba paski do zdjęcia i koło pasowe wału także.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 30 gości