zagatkowa głowica

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

zagatkowa głowica

Post autor: CIENKII » czw kwie 07, 2011 01:16

witam . .

moze mi ktos napisac i udowodnic z czego jest głowica o numerach 026103373AA ?
czytam , szperam po necie i znalazlem ze jest i od JH ze scirocco , i od Golfa silnik PF i od GX-a i od RP-ka . . i teraz sam nie wiem . .

w moim PF-ie uszczelniacze mowia papa . . mam taka głowice o wyzej wymienionych numerach chcialem ja wysłac do splanowania , wymiany uszczelniaczy dotarcia gniazd itp sciagnac swoja dac nowa uszczelke i od razu złozyc . . ale nie jestem pewnien czy to od PF-a ( jeszcze spraedze jakie numery mam u siebie )

oprócz tego mam głowice z 2E , AKR i inne 2.0 115 km z MK III numer 048103373 . . razem z wałkiem jeździła w seacie toledo automat . . mozna by to zaaplikowac do PF-ki ?? co by to dało ?? nie wiem jeszcze jaki tam walek bo nie szukalem numerów . .



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

zagatkowa głowica

Post autor: feniks » czw kwie 07, 2011 10:07

CIENKII pisze:026103373AA
i jeszcze w 2H :bigok:
http://www.bildelsbasen.se/?index=defau ... d=21096532" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zagatkowa głowica

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 07, 2011 10:38

CIENKII, po numerze samej głowicy niczego nie dojdziesz na 100 procent, bo katalogi typu ETKA nie podają numeru samej głowicy tylko kompletnej. Istotne będzie właśnie to jaki jest wałek i jakiej średnicy zawory, sam metal głowicy to to samo. Co do zakładania glowicy z 2.0 nie mam tego w głowie ale pamiętam że takie tematy były na forum więc poszukaj. I rozważ czy warto robić to co chcesz bo jeśli jedynym problemem są uszczelniacze to możesz je zmienić bez ścigania głowicy, i wówczas jest to koszt tylko uszczelki pod dekiel i uszczelniaczy czyli groszowa sprawa plus 2-3 godzinki pracy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

zagatkowa głowica

Post autor: CIENKII » czw kwie 07, 2011 11:07

feniks, ooo jeszcze lepiej ;/

Paweł Marek, cos takiego czytalem ze ETKA prawdy nie powie . . .w tej głowicy z ,,niby PF-ki'' nie mam wałka . . sa tylko zawory . .
zawory w niej doltowy ok 40mm wydechowy 32mm

uszczelniacze mam kupione tylko trzeba wymyslec jakis sprzet zeby cisnienie utrzymalo zawór w gorze podczas zabawy :D

a o głowicy z 2E poszukam jeszcze . . choc powiem ze wolał bym nic nie sciagac tak jak mowisz i zrobic tylko uszczelniacze . . .



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

zagatkowa głowica

Post autor: CIENKII » czw kwie 07, 2011 12:45

patrzalem w aucie . . mam taka samą głowice w aucie ---> 026103373AA . . . . sciagnełem jeden wydechowy i jeden dolotowy zawór . . usczelniacze rzeczywiscie sa wymienione , gniazda w stanie idealnym . . . na niej bede sie ,,uczył'' jak to zrobic u siebie . . . jeden uszczelniacz zniszczylem przy próbie sciagniecia :banghead: :banghead:

głowica z 2E numer 048103373 jeździla w Seacie Toledo MK I z automatem . . sciagnelem wałek i nie moge na nim znaleźć oznaczenia i numeru . . gdzie go dokladnie znaleźć ??

i tak jak kolego Paweł Marek, bede robił swoja :D



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zagatkowa głowica

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 07, 2011 12:56

Szukajka prawdę mówi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=15&t=314380" onclick="window.open(this.href);return false;

a sprzęt do podnoszenia zaworów to sznurek który wtykasz przez dziurę po świecy na opuszczonym tłoku a potem go podnosisz kręcąc wałem, ściśniety sznurek podpiera zawór. Nie to jest problemem. Wprawy wymaga wyjmowanie zamków zaworów żeby żaden nie poleciał do otworów w głowicy albo w plener (dziury zatkać szmatkami), oraz bardzo ciężko wyjąc stare uszczelniacze - potrzebne dobre szczypce. Potem wkładasz nowe uszczelki wpierw koniecznie owijając zawór w okolicy wyżłobienia na wałek taśmą klejącą czy czymś żeby uszczelka nie poharatała się , i wbijasz uszczelką dobraną rurką.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

zagatkowa głowica

Post autor: PAPAYOS » czw kwie 07, 2011 20:12

CIENKII pisze:moze mi ktos napisac i udowodnic z czego jest głowica o numerach 026103373AA ?

Ta głowica jest z aluminium...
A jak udowodnić... Po prostu przyłóż magnes i na pewno się nie będzie trzymał...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

zagatkowa głowica

Post autor: CIENKII » pt kwie 08, 2011 08:36

kolego PAPAYOS, chodzilo mi z jakiego modelu VW wychodzila ta głowica a nie z jakiego jest materiału :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości