Falowanie obrotów na biegu jałowym

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

peter1987r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob kwie 02, 2011 13:31

Falowanie obrotów na biegu jałowym

Post autor: peter1987r » sob kwie 02, 2011 15:38

Witam posiadam golfa 3 1.4 aex z kat 95-95 r

problem pojawił się po wymianie pompy paliwa w tym silniku powinna być 3 bary ?? a koleś chyba opchnoł mi 1.2 bara
może to jest przyczyną falowania obrotów??

teraz 2 sprawa gdy odłącze weżyk od regulaora ciśnienia paliwa "pisze na nim 3 bary" w listwie wtryskowej tzn. odepnę weżyk silnik lekko zwiększa obroty i pracuje stabilnie nie faluje z regulatora nic nie wycieka ale gdy pochodzi dłużej na takim systemie silnik zmienia pracę odrobine już nie równo pracuje.

3 sugestia po odłączeniu czujnika temp na silniku też był wymieniany na nowy wraz z termostatem, gdy jest włożony wężyk od regulatora ciśnienia silnik normalnie pracuję.


zauwazyłem, że gdy silnik jest już nagrzany i wyświetla 90 st. płyn w zbiorniczku podnosi się ponad max przy dodaniu gazu 20tys obr. płyn spada na optymalny poziom czyżby to wina pompy wody?? zasłabo albo za mozcno naciągnięty pasek?? patrzyłem , sprawdzałem i prawdopodobnie jest dobrze naciągnięty.


Panowie co o tym sądzicie im dłużej coś próbuję zrobić tym więcej problemów widzę na vagu wyświetla błąd sondy lambda, czujnika podciśnienia g cos tam.

robiłem reset ecu, czyściłem przepustnice nawet podpinałem inną + adaptacja i nic " wszystkie weżyki i złącza podpięte"

układ podciśniena uważam za sprawny nie słuszę zadnych lewych pobrań powietrza. Pedał hamulca po napompowaniu na zimnym silniku twardnieje trzymająć odpalam autko opada natychmiast w podłogę.

na lpg pracuje rónow ale nie jeżdze na gazie

wyminione zostały elementy " lambda, termostat, czujnik temp silnika,pompa paliwa"



peter1987r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob kwie 02, 2011 13:31

Re: Falowanie obrotów na biegu jałowym

Post autor: peter1987r » sob kwie 02, 2011 16:54

Pomocy Panowie :pub:



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Falowanie obrotów na biegu jałowym

Post autor: jawirax » wt kwie 05, 2011 17:11

Słuchaj jak piszesz że na LPG pracuje równo to jest to ewidentna wina układu paliwowego , piszesz ze wymieniałeś pompę paliwa , na pierwszym miejscu sprawdź ile BAR ma mieć twoja pompa do twojego silnika i czy dobrze ją dobrałeś od tego zacznij,dalsze grzebanie itp nie ma sensu dopóki nie wyjaśnisz sprawy pompy na finito. Ty wymieniłeś pompę paliwa ? bo falowały obroty ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Falowanie obrotów na biegu jałowym

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 05, 2011 19:28

peter1987r, musi być 3 jak do każdego wielopunktowego wtrysku. Pewnie masz taką o specyfikacji 1.2 bara, a silnik chodzi tylko dlatego że rzeczywiste ciśnienie podawane przez pompę jest zawsze wyższe. Ale pewnie do tych 3 barów brakuje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 21 gości