Dużo pali, słaba moc.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dużo pali, słaba moc.
MK3 1992r. Silnik 2.0 8V 115km. Kod silnika 2E. Od dwóch miesięcy auto zaczęło dużo palić i straciło na mocy. Kiedy wciskam pedał gazu do oporu, auto dławi się, szarpie i nierówno pracuje. Kiedy wciskam pedał mocno, ale nie do końca, wówczas całkiem przyzwoicie się rozpędza. Auto na trasie przy emercykiej jeździe 90-100km/h pożera 8-9litrów paliwa. Kiedy kupowałem auto to w trasie przy takiej jęździe średnia wychodziła 6,5L/100km. Świece i kable wymienione były 8tyś, wcześniej (NGK) palec i kopułka też była wymieniana przy tym samym przebiegu (Beru). Pierwsze podejrzenie padło na sonde lambda i chyba się potwierdzi, ponieważ po odłączeniu sondy, nie było widać praktycznie zadnej różnicy w pracy silnika. Nie wymieniałem jeszcze cewki zapłonowej, i ją również podejrzewam.
Miał ktoś podobne przygody? Co jeszcze może wypływać na moc i spalanie silnika? Co nalezy sprawdzic?
PozdraVWiam!
Miał ktoś podobne przygody? Co jeszcze może wypływać na moc i spalanie silnika? Co nalezy sprawdzic?
PozdraVWiam!
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Dużo pali, słaba moc.
UP.
Wciskam gaz do końca i silnik się dławi. Przy wciśnięciu gazu na 3/4 jest trochę lepiej.
Jeżeli ktoś wie dlaczego tak się dzieje, to proszę o podpowiedzi.
Wciskam gaz do końca i silnik się dławi. Przy wciśnięciu gazu na 3/4 jest trochę lepiej.
Jeżeli ktoś wie dlaczego tak się dzieje, to proszę o podpowiedzi.
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Dużo pali, słaba moc.
skoro praca silnika jest uzależniona od stopnia wciśnięcia pedału gazu to sprawdź sobie TPS i ewentualnie go wyreguluj...
Dużo pali, słaba moc.
Znalazłem w archiwum objawy nieprawidłowo działającego TPSu i teoretycznie zgadzają się z moimi. Auto na zimnym silniku nierówno pracuje na wolnych obrotach, a przy ruszaniu się dławi. Po rozgrzaniu reakcja na pedał gazu jest opóźniona a auto dużo pali bo za bardzo podlewa go paliwem. Znalazłem też wskazówki i wartości zadane do regulacji, ale dla silnika 1.8 na monowtrysku typu RP. Czy wartości dla TPS w silniku 2E na digifancie będą takie same?
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Dużo pali, słaba moc.
Odłączyłem czujnik cztero pinowy od temperatury który znajduje się w króćcu od głowicy. Auto odżyło i zaczęło odpowiednio chodzić. Włozyłem nowy czujnik, podłączyłem go i auto znowu zaczęgło źle pracować. Ma ktoś jakieś pomysły na to? Dlaczego po odłączeniu czujnika auto "zbiera" się prawidłowo, a kiedy włożyłem nowy czujnik auto znowu zaczęło kiepsko się napędzać?
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Dużo pali, słaba moc.
Chyba jedyna rada to odwiedzić Evolutiona
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Dużo pali, słaba moc.
TPS na zamkniętej przepustnicy ma mieć napięcie 0,3 do 1,7 V, a na maksymalnie otwartej 3 do 5 V, mierzy się to między 2 a 3 wtykiem. Jeśli odpięcie wtyczki czujnika temperatury poprawia pracę silnika to pewnie dlatego, że włącza się wtedy wtryskiwacz rozruchowy i daje dodatkowe paliwo. Za niskie ciśnienie paliwa? Filtr paliwa, regulator ciśnienia, pompa paliwa do sprawdzenia, możliwe też, że coś z przepływomierzem powietrza lub nieszczelność między nim a przepustnicą.
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
Dużo pali, słaba moc.
sprawdź przepływomierz powietrza.
u mnie na walniętym przy wciskaniu gazu auto praktycznie nie przyspieszało po wduszeniu pedału gazu trzeba było odpuścić gaz i wcisnąć ponownie i wtedy dopiero silnik brał się do roboty.
u mnie na walniętym przy wciskaniu gazu auto praktycznie nie przyspieszało po wduszeniu pedału gazu trzeba było odpuścić gaz i wcisnąć ponownie i wtedy dopiero silnik brał się do roboty.
Dużo pali, słaba moc.
maciejhan, Auto tak jak mówisz ma walniętą przepływkę najprawdopodobniej. Rozkalibrowana sprężynka na potencjometrze. Nowa przepływka w drodze mam nadzieje że to będzie to
VW Corrado 1.9 TDI BLT PD 130KM --> 230KM 430NM
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Diesel też potrafi!
Corrado w dieslu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=408433
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości