stuki w silniku

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

popomen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 16, 2010 15:23
Lokalizacja: Olsztyn

stuki w silniku

Post autor: popomen » sob mar 26, 2011 19:30

Witam
potrzebuję pomocy silnik w moim golfiku chyba padł a zaczeło się od tego że żona zajechała na parking i podczas próby cofania silnik dwa razy zgasł po odpaleniu po 2 godzinach zaczął nierówno pracować i przy większych obrotach stukać.
Zdjąłem michę ale wszystko jest ok , wymieniłem świecę na nowe i dalej te same efekty, po zdjęciu przewodu z 1 świecy nie zauważa się zmiany pracy silnika, z drugą to samo, tylko na 3 i 4 reaguje ,zmierzone ciśnienie cylinder 1 i 2 wykazyje 4 atmosfery cylinder 3 i 4 12 atmosfer zdjąłem głowicę i zauważyłem że jest walnięta uszczelka pomiędzy cylindrem 1 a 2 nic więcej nie stwierdziłem
pytanie moję brzmi jaka może być przyczyna takiej pracy silnika
a silnik to 1.8 ADZ Obrazek



popomen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 16, 2010 15:23
Lokalizacja: Olsztyn

stuki w silniku

Post autor: popomen » sob mar 26, 2011 19:31

a cylindry liczyłem od strony rozrządu



Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

stuki w silniku

Post autor: Warren. » sob mar 26, 2011 20:27

Ta uszczelka to jest przyczyna takiej pracy silnika.



popomen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 16, 2010 15:23
Lokalizacja: Olsztyn

stuki w silniku

Post autor: popomen » sob mar 26, 2011 20:30

ale myślisz że te dzwonienie jest też od tego dzwięk był taki jak podczas przestawionego rozrządu? pukanie jak młoteczkiem



Awatar użytkownika
maciejhan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
Lokalizacja: WLKP okolice Poznania

stuki w silniku

Post autor: maciejhan » ndz mar 27, 2011 00:03

Tak. Nierówna praca silnika i kosmiczne dzwięki były spowodowane przepaloną uszczelką.
Radzę zawieść głowice do szlifierni w celu splanowania. koszt do 100 pln. Gdy nie było uszczelki między cylindrami nic nie ochraniało głowicy między tymi dwoma cylindrami i mogła się nadpalać w tym miejscu.
Jeżeli głowicę naprawia mechanik zleć mu wymianę uszczelniaczy zaworów koszt 1 szt od 1,9 do 24,0, mogą też się tego podjąć w szlifierni przy planowaniu głowicy, naprawdę warto zrobić gdy masz już głowicę na wierzchu.



popomen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 16, 2010 15:23
Lokalizacja: Olsztyn

stuki w silniku

Post autor: popomen » wt mar 29, 2011 12:54

uszczelka wymieniona silnik chula
teraz tylko ucieka troche woda ale to ogarnę pytanie moje jest takie samochód słabo reaguje na gaz taki jakby zamulony ipotrafi sobie kichnąć czy to może być wina żle ustawionego zapłonu?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości