kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: Łukaszpb » pt mar 25, 2011 15:16

witam. wczoraj podczas jazdy zapalila i zaczela mi piszczec ikonka od oleju, i uslyszalem stukajace zawory. sprawdzilem stan oleju i byl odpowiedni. Po podlaczeniu pod vag wyskoczyli mi bledy : 513.65535, 8224

silnik 2.0 16v abf

czy wie ktos gdzie moze tkwic przyczyna ? dodam ze od 3 tygodnie temu robilem glowice.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Misiek_B
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 956
Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
Lokalizacja: Nisko
Kontakt:

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: Misiek_B » pt mar 25, 2011 15:25

Albo za rzadki olej czyli płyn w oleju konsystencja oleju ważna , albo pompa olejowa padła albo zawór powrotny się zaciął przy tych przypadkach zdejmowanie miski.Bo stukające regulatory zaworowe oznaczają małe ciśnienie olejowe.
Raz miałem okazje widziec ze po serwisie samochodu ktos szmate zostawił w otworze odmy i ona zatkała smok olejowy .


[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]

Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl

Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: Łukaszpb » pt mar 25, 2011 15:34

cisnienie oleju mam takie jak mialem wczesniej ( mam dodatkowy wskaznik cisnienia oleju ibiza cupra )



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: grg474 » pt mar 25, 2011 15:40

Łukaszpb pisze:cisnienie oleju mam takie jak mialem wczesniej ( mam dodatkowy wskaznik cisnienia oleju ibiza cupra )
skoro masz ciśnienie prawidłowe to jak wytłumaczysz
Łukaszpb pisze:uslyszalem stukajace zawory.


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: Łukaszpb » pt mar 25, 2011 16:01

no wlasnie nie wiem, i nie wiem czemu zapala mi sie kontrolka od oleju jak oleju mam maximum



Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: Łukaszpb » pt mar 25, 2011 18:32

faktycznie cisnienie jest jak by troche nizsze, zdejme jutro miske olejową i zobacze ten smok olejowy moze jest zasyfiony..



Awatar użytkownika
Peres
Grupa opolska
Grupa opolska
Posty: 516
Rejestracja: czw mar 04, 2010 01:11
Lokalizacja: Kup teraz! xP
Kontakt:

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: Peres » pt mar 25, 2011 20:17

Łukaszpb pisze: i uslyszalem stukajace zawory.
grg474 pisze:skoro masz ciśnienie prawidłowe to jak wytłumaczysz
Łukaszpb pisze:no wlasnie nie wiem
Hmn... To stukają w końcu, czy nie :jezor: Bo widzę, że nie jesteś pewien... Zacząłbym od najprostszego - czujniki oleju, ten przy filtrze i ten przy silniku... A później dopiero głębsza rzeźba...


184KM/416Nm powered by G-lab ;)

Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: Łukaszpb » pt mar 25, 2011 20:28

STUKAJA !! to no wlasnie nie wiem to do wypowiedzi ze jak wytlumacze ze cisnienie mam prawidlowe a stukaja - wiec mówie nie wiem.

zawory stukaja, same czujniki napewno nic nie dadzą skoro zawory stukają. Jest mozliwe ze to sitko w misce olejowej sie zapchało syfem ktory został np. w głowicy po remoncie ? czyscilem glowice z 5 razy ale moze zostalo w niej jeszcze troche syfu ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: Paweł Marek » pt mar 25, 2011 20:38

Łukaszpb pisze:faktycznie cisnienie jest jak by troche nizsze
Łukaszpb pisze:jak wytlumacze ze cisnienie mam prawidlowe a stukaja
Konkrety podaj, np jakie jest to ciśnienie na wolnych i powyżej 2000 obrotów. Przyczyny stukania masz już wymienione, oczywiście nie koniecznie stukanie musi wiązać się z za niskim ciśnieniem ale może. Robiłeś coś z głowicą, mierz to ciśnienie w głowicy jeśli jest tam gdzie czujnik wkręcić


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: Łukaszpb » pt mar 25, 2011 22:48

podał bym cisnienie ale nie chce juz auta odpalac, zanim sie nagrzało by i pokazywało wmiare sensowne cisnienie moglo by byc juz za puzno.. glowice robilem miesiac temu, wczoraj wyskoczył problem, nie wiem oco kaman



Łukaszpb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 12:16
Lokalizacja: bb

kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie

Post autor: Łukaszpb » sob mar 26, 2011 16:33

zrobilem tak zlalem caly olej przefiltrowalem i zalalem od nowa wydaje sie ze jest lepiej nie slychac tak zaworow , wiec tak po odpaleniu auto ma cisnienie na wskazniku na maxa tzn. ponad 5 barow. po minucie dwoch spada do 4/3,5 . ale silnik dziwnie pracuje nie gazowalem go mocno ale wydaje mi sie ze jeszcze zawory stukną na wyzszych obrotach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości