często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
nie wiem co on robił. zapytałem tylko jak ocenia wszystkie podzespoły w silniku, powiedział że w dobrym stanie... wiem tyle że jak zrzucałem głowice to na jednej tulei była, jest rysa. nawet głowice sprawiłem inna bo myślałem że pęknięta(brał olej i znikał płyn). mechanik mi 2 razy uszczelke pod głowicą wymieniał ale tak to zrobił że szkoda pisać. zrobiłem sobie to sam. kupiłem nowe śruby, uszczelniacze, splanowałem ją i pyka. poprzednia uszczelka była zarzygana płynem i olejem. korek zbiorniczka jest nowy i to co ma to wypuszcza. też tak myślałem nad tą odmą ale to nie to bo kiedyś jeździłem bez osłony i było to samo ale sprawdze jeszcze raz wiem że kolektor wydechowy jest pęknięty ale ssący na szczęście nie:) cewka nowa a moduł sie rzadko psuje więc nie wymieniałem. a te sitko to gdzie jest, nie jest to ten odstojnik?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
olej albo przepala albo nie, nie ma tak,ze przepala trochę albo tylko powyżej 3tys obr, jeśli tuleja jest jajo to owszem wymiana pierścieni nic nie da ale to chyba mechanik jak rozbiera to widzi/mierzy, raczej nie robi na pałę pierścieni i składa wszystko spowrotem do kupy a potem się zastanawia dlaczego nie jeździ... jeśli tak to co to za mechanik?? Tak samo jak Ci co jak słyszą Słowo golf 2... co to za mechanik??!! skoro silnika prostego jak cep boja się dotykać... Podmień ten gaźnik i zobacz czy będzie lepiej, bo póki co to tylko to nam zostało.ostry pisze:to ma wnosić że może jak sie dławi to przepala wtedy olej czy coś...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
golf już nigdy nie ujrzy żadnego mechanika przejechałem sie na nich nie raz i koniec
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
wywaliłem dzisiaj odme i jakby mniej przerywał. trzeba troche pojeździć żeby to sie potwierdziło. niedawno dopiero wymieniłem olej ale dalej pod pokrywą jest majonez. jak pisałem wcześniej wymieniałem uszczelke pod głowica bo przybyło mi oleju a w dalszej fazie obyło. jutro przed robotą zdemontuje całą obudowe filtra powietrza i zobacze jak sie będzie sprawował. żeby to było to mam stożek i zwykły filtr, może tak być?
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
tzn. ?ostry pisze:mam stożek i zwykły filtr, może tak być?
Sitko to też nie wiem o co chodzi, a co do modułu zapłonu to dla świętego spokoju podmieniłbyś go na próbę, bo może na ciepło przestawać działać. Jeszcze jedno masz w tym silniku sondę Lambda?
Co do mechaników, tak się składa że jestem mechanikiem
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
mam założony w pokrywie gaźnika normalny filtr i stożkowy. z tym modułem to zobacze lambda jest i działa - tzn. napisze tak: na początku ją od razu wykluczyłem bo jak miałem poprzedni gaźnik to lambda była nie potrzebna a zachowywał sie tak samo. mierzyłem ją i jakieś tam wartości ma. no obyś miał racje
bez odmy jakby mniej przerywał ale jednak przerywa. ta klapka co jest w gaźniku to sie przymyka i auto przygasa(spadają obroty do 500 albo gaśnie) po czym sie otwiera i obroty wskakują na normalne(900). nastawnik przepustnicy za to odpowiada?
bez odmy jakby mniej przerywał ale jednak przerywa. ta klapka co jest w gaźniku to sie przymyka i auto przygasa(spadają obroty do 500 albo gaśnie) po czym sie otwiera i obroty wskakują na normalne(900). nastawnik przepustnicy za to odpowiada?
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
Odma ma być podłączona, tylko ma być czysta żeby nie rzucała olejem do gaźnika. Co do górnej klapki to sterownik ustala nią skład mieszanki, jak sonda mówi mu, że jest ubogo to przymyka klapkę i wzbogaca mieszankę. Jeśli tak ci się kiwa na obrotach nie umiejąc ustawić dobrego składu to może gdzieś łapie lewe powietrze. Sprawdziłeś już dużo ale nie pamiętam czy serwo od hamulców też sprawdzałeś, po za tym pamiętam, że masz pęknięty kolektor wydechowy co też może powodować, że wydech zasysa powietrze i sonda widzi ubogą mieszankę choć to tylko lewe powietrze.
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
napisze ci tak: przez minute chodzi dobrze po czym stopniowo słabnie do 500 i wskakuje na 1000 a jak sie zagrzeje to działa w miare aczkolwiek też potrafi przyświrować. tą sonde nawet kiedyś odpiętą miałem i to samo. jutro znowu ją odepne i zobaczy sie czy będzie gorzej czy lepiej. niedawno zahaczyłem ręką o wężyk blisko serwa i poczułem powietrze(chyba z tego składania)
żeby go w nocy ukradli. to jest jak reanimacja trupa
jeździłem z odpiętym potencjometrem przepustnicy i 10 razy gorzej
żeby go w nocy ukradli. to jest jak reanimacja trupa
jeździłem z odpiętym potencjometrem przepustnicy i 10 razy gorzej
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
No Panowie postarajcie się trochę nie ma żadnego speca od "trójki"? ;D Ty kolego to pewnie masz problem z gaźnikiem życzę powodzenia i trzymam kciuki
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
dayman23, załóż sobie swój wątek, bo tutaj chyba nikt nie odpowie
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
co w tym gaźniku odpowiada za ssanie? niedawno wymieniałem olej i tego oleju już jest więcej. jeżdze dziennie do pracy 4km i silnik praktycznie na ssaniu chodzi i sie dławi. jak sie zagrzeje przechodzi mu jak ręką odjął
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
Za ssanie odpowiada sterownik, który w zależności od temperatury silnika ustawia przepustnice tak, żeby mieszanka byłą wzbogacona.
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
zostawie już ten gaźnik bo pewnie będe teraz bezproblemowo jeździł, zacznie o sobie dawać znać dopiero zimą
często przerywa, nie jedzie, potem jedzie i tak w kółko
Na zimę wyprowadź się na południe Europy i będzie po kłopocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości