witam . . .
w swoim Golfie 1.8 GTI silnik PF chcialem uszczelnic łaczenie katalizator-srodkowy tłumik bo tam furczało . . .
podczas rozkrecania zauwazyłem ze w katalizatorze cos ,,dudni'' . . wyciagnelem kata . . w srodku widac wszystko cale ale cały ten ,,plaster miodu'' lata w srodku . . . oderwał sie od scianek i widac juz ze zaczyna pekac . . wykruszyłem wszystko ( pojdzie na sprzedaz ) a pusta puche załozylem spowrotem no i mam teraz Poloneza Borewicza . . .
czy wstawienie zamiast katalizatora takiego tłumika uciszy ten ,,brzeczący'' dzwiek ?? ;/
aaaa . . srednica rur w golfie to ok 46-47mm a rur wylotowych tego tlumika 42 . . bedzie to ,,oslabiało'' wylot spalin ?? duza bd róznica ??
prosił bym o szybka odpowiedz z gory dzieki
katalizator
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
katalizator
ja mam u siebie wywalona cala puche katalizatora i wspawana kawalek prostej rury 50mm. z puszki od kata wycielem gwint pod sonde, wspawalem w rure i gra. nie ma typowego brzeczenia jak na pustej puszce po kacie. a na przegladzie jak do tej pory nikt na to nie zwrocil uwagi a wydech za kazdym razem mi sprawdzali
katalizator
tomek mk2 2.0,
i mam nadzieje ze bedzie jak piszesz .. cicho . . . mam chyba takie same ,,portki'' jak 2e wiec powinno byc tak samo . .
ma ktos jeszcze jais pomysl ? i porade . . moze ktos tak ma wspawane ?
no wlasnie jedni pisza ze rura tez daje ten *#cenzura#*.. dzwiek jak bym albo borewiczem jechal albo Calibra ;/ jezeli nie bd mogl podpasowac tego tłumika bedzie rurawspawana kawalek prostej rury 50mm
i mam nadzieje ze bedzie jak piszesz .. cicho . . . mam chyba takie same ,,portki'' jak 2e wiec powinno byc tak samo . .
ma ktos jeszcze jais pomysl ? i porade . . moze ktos tak ma wspawane ?
- GTI EDITION -
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
katalizator
u mnie rura 50mm i chodzi wszystko na 1 tlumiku koncowym supersprinta. nie ma zadnego brzeczenia jak w szpachlibrze czy polonezie. wszyscy mowia ze pieknie mruczy i wcale glosno nie chodzi. a teraz i tak wywalam supersprinta i mam juz zamowiony wydech od gti 16v takze zobaczymy.
dodam jeszcze ze szfagier ma scirocco i tez silnk 2e, wydech tak samo jak u mnie z tym ze na koncu ulter (elegancko chodzi)
dodam jeszcze ze szfagier ma scirocco i tez silnk 2e, wydech tak samo jak u mnie z tym ze na koncu ulter (elegancko chodzi)
katalizator
no i udało sie . . wspawalem ,,kryze'' od katalizatora do kawałka rury , do tej rury ten przelotowy tłumik i juz dalej rura do srodkowego tłumika i reszta seria z 16V . . nie ma brzeczenia charczenia Borewicza . . nic tylko gdzies tam na spawach i łaczeniach troche furczy ale to juz nie dzis bo nie ma czasu . .
no i po spawaniu delikatnie scigneło i troszke za blisko ten tłumik podłogi jest . a nawet dotyka osłony termicznej . . na dniach wyjme wsio jeszcze raz bo trwa to 10 minut obetne i odrobine pod innym katem wspawam i uszczelnie tam gdzie sie teraz okopci
dzieki za odpowiuedzi i wiem ze teraz jest tak samo cicho jak z katem a przeglad ? damy rade
no i po spawaniu delikatnie scigneło i troszke za blisko ten tłumik podłogi jest . a nawet dotyka osłony termicznej . . na dniach wyjme wsio jeszcze raz bo trwa to 10 minut obetne i odrobine pod innym katem wspawam i uszczelnie tam gdzie sie teraz okopci
dzieki za odpowiuedzi i wiem ze teraz jest tak samo cicho jak z katem a przeglad ? damy rade
- GTI EDITION -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości