podłączyłem sie pod VAGa, co zrobić z błędami.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
podłączyłem sie pod VAGa, co zrobić z błędami.
Witam, Panowie co zrobić w przypadku tych błędów.
Najbardziej chodzi mi o sonde lamda, bo po paru rescanach ciagle pokazuje Signal too low. I chyba zwarcie do masy na warning lamp? Ale co to jest: Warning Lamp.
Przy przekręconym zapłonie (bez scanu poduszek):
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 037 906 259 R
Component: MOTRONIC M5.9 HS V01
Coding: 00000
Shop #: WSC 00066
9 Faults Found:
00750 - Warning Lamp
31-00 - Open or Short to Ground
17883 - EVAP Leak Detection Pump: No Signal
P1475 - 35-00 - -
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-10 - - - Intermittent
17708 - Misfire Detected. Probably Reason: Low Fuel
P1300 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16806 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0422 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0100
Skipping Address 15-Airbags
End -------------------------------------------------------
Przy odpalonym silniku: (ze skanem poduszek): Akurat teraz nie pokazuje lambdy, ale potem raz pokazywało raz nie.... Może gdzieś przewód przetarty?
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 037 906 259 R
Component: MOTRONIC M5.9 HS V01
Coding: 00000
Shop #: WSC 00066
1 Fault Found:
00750 - Warning Lamp
31-00 - Open or Short to Ground
Readiness: 0110 0101
Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 909 603 T
Component: AIRBAG VW3 - V03
Coding: 00084
Shop #: WSC 00066
2 Faults Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
End -------------------------------------------------------
Najbardziej chodzi mi o sonde lamda, bo po paru rescanach ciagle pokazuje Signal too low. I chyba zwarcie do masy na warning lamp? Ale co to jest: Warning Lamp.
Przy przekręconym zapłonie (bez scanu poduszek):
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 037 906 259 R
Component: MOTRONIC M5.9 HS V01
Coding: 00000
Shop #: WSC 00066
9 Faults Found:
00750 - Warning Lamp
31-00 - Open or Short to Ground
17883 - EVAP Leak Detection Pump: No Signal
P1475 - 35-00 - -
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-10 - - - Intermittent
17708 - Misfire Detected. Probably Reason: Low Fuel
P1300 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16806 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0422 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0100
Skipping Address 15-Airbags
End -------------------------------------------------------
Przy odpalonym silniku: (ze skanem poduszek): Akurat teraz nie pokazuje lambdy, ale potem raz pokazywało raz nie.... Może gdzieś przewód przetarty?
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 037 906 259 R
Component: MOTRONIC M5.9 HS V01
Coding: 00000
Shop #: WSC 00066
1 Fault Found:
00750 - Warning Lamp
31-00 - Open or Short to Ground
Readiness: 0110 0101
Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 909 603 T
Component: AIRBAG VW3 - V03
Coding: 00084
Shop #: WSC 00066
2 Faults Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
End -------------------------------------------------------
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
podłączyłem sie pod VAGa, co zrobić z błędami.
ktoś chyba odłączył lampkę Check żeby kupującego auto nie denerwowała oraz coś się dzieje z trzecim cylindrem, myślę że raczej z winy wtryskiwacza lub jego okablowania
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: podłączyłem sie pod VAGa, co zrobić z błędami.
Panie Marku, powie Pan cos wiecej o tej lampce check, bo nie bardzo rozumiem(gdzie ona jest, itd). A jesli chodzi o ten wtryskiwacz, to czy nie jest przypadkiem tak, ze moze pokazywac blad, skoro silnik nie jest uruchomiony. Bo przeciez zeby okreslilo czy wtryskiwacz jest sprawny, musi on byc "w ruchu", bo po sprawdzaniu bledow na zapalonym, nie pokazuje mi bledow na wtryskach.
Z tego co do tej pory ustalilem, glownym problemem jest wypadajacy zaplon. (Cylinder Misfire Detected ) przyczyn tego moze byc wiele a wiec nie wiadomo za co sie brac....
Ciekawe jest to ze na wlaczonym silniku nie pokazuje wogole tych bledow. Moze jednak jest tak jak napisalem powyzej.
Z tego co do tej pory ustalilem, glownym problemem jest wypadajacy zaplon. (Cylinder Misfire Detected ) przyczyn tego moze byc wiele a wiec nie wiadomo za co sie brac....
Ciekawe jest to ze na wlaczonym silniku nie pokazuje wogole tych bledow. Moze jednak jest tak jak napisalem powyzej.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
podłączyłem sie pod VAGa, co zrobić z błędami.
wersje amerykańskie mają dodatkową kontrolkę na liczniku, jak się świeci to masz jechać do serwisu. A co do cylindrów - czemu miałby pokazywać tylko na trzecim zawsze
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: podłączyłem sie pod VAGa, co zrobić z błędami.
Więc tak
:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 037 906 259 R
Component: MOTRONIC M5.9 HS V01
Coding: 00000
Shop #: WSC 00066
9 Faults Found:
00750 - Warning Lamp
31-00 - Open or Short to Ground
Brak lampki check
17883 - EVAP Leak Detection Pump: No Signal
P1475 - 35-00 - -
Prawdopodonie siada przekaźnik pompy, lub sama pompa
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-10 - - - Intermittent
Przewody lambdy/okablowanie.. cos z sondą?
17708 - Misfire Detected. Probably Reason: Low Fuel
P1300 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16806 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0422 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0100
Problemem pojawiania się MISFIRE byl wypadajacy zaplon na 3 cylindrze... Przyczyna byla pęknieta swieca ktora bila do masy..
A więc sam wszystko rozszyfrowalem, takze opisalem co i jak, moze komus sie przyda... Pozdrawiam
:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 037 906 259 R
Component: MOTRONIC M5.9 HS V01
Coding: 00000
Shop #: WSC 00066
9 Faults Found:
00750 - Warning Lamp
31-00 - Open or Short to Ground
Brak lampki check
17883 - EVAP Leak Detection Pump: No Signal
P1475 - 35-00 - -
Prawdopodonie siada przekaźnik pompy, lub sama pompa
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
P0131 - 35-10 - - - Intermittent
Przewody lambdy/okablowanie.. cos z sondą?
17708 - Misfire Detected. Probably Reason: Low Fuel
P1300 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16806 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0422 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0100
Problemem pojawiania się MISFIRE byl wypadajacy zaplon na 3 cylindrze... Przyczyna byla pęknieta swieca ktora bila do masy..
A więc sam wszystko rozszyfrowalem, takze opisalem co i jak, moze komus sie przyda... Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
podłączyłem sie pod VAGa, co zrobić z błędami.
co do EVAP, nie wiem czy ABA ma taką pompę, może o zawór EVAP chodzi taki od filtra oparów z baku, jest w ero wersjach w prawym nadkolu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: podłączyłem sie pod VAGa, co zrobić z błędami.
według tej informacji:
http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/sma ... Unit%20%20
istnieje pompa do Jetta 2.0, jest to link do sklepu w stanach.
http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/sma ... Unit%20%20
istnieje pompa do Jetta 2.0, jest to link do sklepu w stanach.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
podłączyłem sie pod VAGa, co zrobić z błędami.
to jest link do pompy benzyny
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: podłączyłem sie pod VAGa, co zrobić z błędami.
mysle, ze to chodzi o to, ze mam wyciek spod króćca, tego przy bloku (ten w który są wpięte m.in. czujnik temp.). Dodatkowo byl odkrecony troche korek od zbiorniczka wyrównawczego.. Mysle ze dlatego pokazuje przeciek. Oczywiscie moge sie mylic, ale check zapalił się mniej więcej w tym samym czasie jak zauważyłem wyciek...Niedługo wymienie ten króciec, skasuje błędy i napisze co i jak.
A ten link wyżej to pomyłka, w zasadze można usunąć tamten post lub scalić.
A ten link wyżej to pomyłka, w zasadze można usunąć tamten post lub scalić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości