dziura w mocy w agu 1,8 t

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: kubamzk » sob mar 12, 2011 20:15

mam taka dziwna sytuacje juz 2 raz mi sie pojawilo, otoz jak ruszam dynamicznie z wcisnietym pedalem gazu na maxa, przejechalem niecaly kilometr na 4-5tys obrotow, zwolnilem na przejezdzie po czym wrzucilem 2 bieg wcisnalem gaz a on lapie tylko 2 tys obotow i dalej nie idzie, predkosc tez tylko 40 km/h takze masakra, po ujechaniu ok 100metrow wszystko wrocilo do normy, czy to oznaka ze nie pracuje caly silnik czy ze gdzies jes nieszczelnosc ale dlaczego nie jest tak na stale tylko zdarzylo mi sie to drugi raz w przeciagu 200km i to jak mocno wcislalem gaz, jezdzac ekonomicznie nie zauwazam takiego zjawiska, moj samochod to golf iv agu 150 koni



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: wojtas46 » sob mar 12, 2011 21:07

Moim zdaniem sprawdż moduł zapłonu , może kostki się poluzowały albo sam moduł powoli się kończy



Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: kubamzk » sob mar 12, 2011 21:31

ok a gdzie szukac tego modulu?? bo nie bardzo sie orienuje



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: wojtas46 » sob mar 12, 2011 22:22

Za obudową filtra powietrza , jest do niej przykręcony , wielkości paczki zapałek



Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: kubamzk » sob mar 12, 2011 23:17

dzieki zobacze jutro, a jak ocenic czy juz jest zuzyty lub 'konczy'??



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: wojtas46 » ndz mar 13, 2011 08:56

Objawy są takie jakby nie pracował któryś gar , telepie silnikiem i wyrażny spadek mocy . Nie trwa to cały czas , może się zdarzać co kilka dni i trwać po parę minut , ale najpierw sprawdż czy kostki są dobrze podpięte do modułu



Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: kubamzk » ndz mar 13, 2011 20:25

powiem tak odpialem i podpialem wtyczki od tego modulu, zrobilem 2 jazdy probne i tego spadku mocy nie zauwazylem, ale co do telepania delikatnego silnikiem to mam non stop, na jalowym biegu bez wciskania gazu caly czas nim delikatnie telepie i nie jest to wina brudnej przepustnicy bo zaraz po czyszczeniu ten objaw juz byl, wskazowka od obrotow delikatnie drga a z nia cale auto, sa to bardzo slabe drgania, ale sa, wiec czy one tez moga byc spowodowane tym modulem czy tez niedzialajaca poprawnie cewka?? oplaca sie kupowac uzywany modul jak i cewki czy tez lepiej sie oplaca nowe??



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: Yuri » ndz mar 13, 2011 22:24

kubamzk pisze: oplaca sie kupowac uzywany modul
Moim zdaniem się nie opłaca. Przecież nie wiesz ile taka używka pochodzi, a nikt Ci też nie powie, że się np. skończy za miesiąc. Zamienniki (jeśli w ogóle występują w tym przypadku) też odradzam. Ja za swój w zeszłym roku (ori) zapłaciłem 500zł.
kubamzk pisze: jak i cewki czy tez lepiej sie oplaca nowe??
Z cewkami uważam podobnie.



Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: kubamzk » pn mar 14, 2011 23:39

ok wiec teraz chcialbym sprawdzic czy wszystkie cylindry mi pala, mam pytanie jak to zrobic najprosciej, czytalem ze w innych silnikach odlacza sie przewod od swiecy i sprawdza czy obroty spadaja, tylko ze w moim silniku sa fajki i sa one pod cewkami wiec jak odkrecic cale cewki??czy jak bede odkrecal na odpalonym silniku to nic nie uszkodze??



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: Yuri » wt mar 15, 2011 00:05

kubamzk pisze:ok wiec teraz chcialbym sprawdzic czy wszystkie cylindry mi pala, mam pytanie jak to zrobic najprosciej, czytalem ze w innych silnikach odlacza sie przewod od swiecy i sprawdza czy obroty spadaja, tylko ze w moim silniku sa fajki i sa one pod cewkami wiec jak odkrecic cale cewki??czy jak bede odkrecal na odpalonym silniku to nic nie uszkodze??
A to nie słyszysz/czujesz, czy Ci wszystkie palą? :) Jak chcesz sprawdzić to po prostu odpinaj po kolei wtyczki przy cewkach. Nie trzeba nic odkręcać, chyba, że chcesz się do świec dostać. Jak odepniesz i nie będzie żadnej różnicy w pracy silnika to znaczy, że znalazłeś jakąś przyczynę. Uwalona cewka powinna wyjść na Vagu i od tego mimo wszystko proponowałbym zacząć.



Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

dziura w mocy w agu 1,8 t

Post autor: kubamzk » wt mar 15, 2011 00:48

na wagu ostatnimi czasy 2 razy podpinalem to bledow zero, ale co ciekawe ze jak mialem niesprawna juz przeplywke to tez zadnego bledu nie bylo..i wlanie mialem problem, bo jak jest blad to chciaz wiadomo czego szukac a tak to czrna magia bo z tymi mechanikami to jest tak ze kaldy wie lepiej i tylko kase by brali a znac to sie oni znaja tylko podstawowych wymianach a zeby zdiagnozowac poprawnie problem to juz przersta ich umiejetnosci, ehh, a co do tego slyszenia to ja jakiegos duzego doswiadczenia nie mam niby wszystkie pracuja bo do 100 mam jakies 10 sekund na niesprawnej do konca juz turbinie bo zostalo juz tylko 136 ze 150 koni, ale moze akurat cos sie jeszcze dowiem, narazie szukam tego modulu na podmiane, a czy to musi byc z agu czy mozze byc z innnego silnika 1,8t 150 koni?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości