Dławiący się silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dławiący się silnik
Otóż od pewnego czasu wystąpił u mnie problem z silnikiem ( od razu dodam iż nie wiem czy wstawiłem do dobrego działu gdyż posiadam instalację lpg ) otóż wracając do tego o czym pisałem wcześniej dławi mi się silnik i występuje efekt jakby nie palił mi jeden tłok ( chyba zalewa świece ) dzieje się tak i na benzynie i gazie więc myślę iż dział benzyna będzie chyba odpowiedni. Wracając do tego o czym pisze auto ma problemy z mocną na wysokich obrotak ok 3tyś można cisnąć pedał gazu do oporu, na mniejszych go poszarpuje, dławi, tak samo jakbym chciał pod górkę wyjechać to trzeba odpowiednio redukować biegi gdzie wcześniej wychodził na wyższych bez mrugnięcia jak go zdławie zaczyna migać check, zgasze odczekam odpale przegazuje jest ok. Gdy miałem lichy akumulator był problem z odpaleniem gdyż tłoki jakby nie umiały załapać przy odpalaniu.
Nie mam pojęcia co zrobić, czy wymieniać jeszcze po kolei kable, moduł zapłonowy itd... ( świece wymieniłem ) czy gdzieś się udać na weryfikację gdyż szkoda wymieniać części które mogą być prawdopodobnie dobre. Mieszkam w Katowicach zaraz obok ASO VW ale czy udać się do nich czy może ktoś z okolicy poleci fachowca znającego się na rzeczy.
Nie mam pojęcia co zrobić, czy wymieniać jeszcze po kolei kable, moduł zapłonowy itd... ( świece wymieniłem ) czy gdzieś się udać na weryfikację gdyż szkoda wymieniać części które mogą być prawdopodobnie dobre. Mieszkam w Katowicach zaraz obok ASO VW ale czy udać się do nich czy może ktoś z okolicy poleci fachowca znającego się na rzeczy.
Dławiący się silnik
najlepiej podpiąć pod komputer 40-50 zł takie coś i powinno pokazać co go boli szkoda wymieniać wszystko
Dławiący się silnik
Ewidentnie są identyczne objawy jak w temacie tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=373409" onclick="window.open(this.href);return false; czyli po zdławieniu pali się kontrolka check.
Dławiący się silnik
Wczoraj i przedwczoraj po bardzo mroznej nocy auto odpalalo ciut ciezej, ale jednak sie udalo, z tym ze prad znikal, bo kasowaly sie dzienne kilometry i godzina. Dzis juz niestety nie odpalilem. Po pracy sasiad mnie pociagnal, elegancko z 2-ki autko zaskoczylo, ale radosc trwala krotko. Autko zaczelo dymic, silnik sie trzesie, z tlumika cieknie paliwo, a jak dodaje gazu, to silnik sie dlawi. Paski i rolki sa cale. Olej jest. Plyn chlodniczy nie zamarzl. Silnik nagrzewa sie prawidlowo. Dodam, ze akumulator mam markowy i ma 2 lata, swiece rowniez porzadne i tez 2 lata maja. Wczesniej ze 2-3 razy zdarzylo sie, ze auto po odpaleniu trzeslo sie, obroty dziwnie rosly do 3 tys i pozniej wolno opadaly.
Nurtuje mnie czy te 2 sprawy moga byc ze soba polaczone?
Nurtuje mnie czy te 2 sprawy moga byc ze soba polaczone?
Sprzedam kierownicę czteroramienną MK4 z poduszką - 100zl z gratisową wysyłką
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Dławiący się silnik
ale jakby był sprawny to byś odpalił auto...,może tylko był niedoładowany albo się kończy.portalboy pisze:Dodam, ze akumulator mam markowy i ma 2 lata
Też miałem niby markowy aku (Centra) i jakiś rok pociągnął bezawaryjnie...później zaczął tracić napięcie pod obciążeniem.
nie powiem Ci co się stało ale odpalanie na "pych" nie było rozsądną opcją...portalboy pisze:Po pracy sasiad mnie pociagnal, elegancko z 2-ki autko zaskoczylo, ale radosc trwala krotko. Autko zaczelo dymic, silnik sie trzesie, z tlumika cieknie paliwo, a jak dodaje gazu, to silnik sie dlawi. Paski i rolki sa cale. Olej jest. Plyn chlodniczy nie zamarzl. Silnik nagrzewa sie prawidlowo
Dławiący się silnik
Kolega podjechal, podlaczylismy VAGA:
- 4 cylinder nie trybi
- jakis blad zaplonu
Auto rzyga olejem przez cylinder, swieca 4 cylindra nie istnieje, dodatkowo chyba puscila uszczelka pod glowica, bo ubylo plynu, a woda jest pod korkiem i na bagnecie jak chodzi silnik. Jak ostygnie to na bagnecie jest tylko olej, wiec chyba silnik bedzie ok. Gorzej z katalizatorem, bo caly ten majonez z woda leci przez tlumik wraz z niebieskim dymem. Na razie auto stoi pod firma, ja latam sluzbowym i w poniedzialek ktos zacznie tam rozbierac.
- 4 cylinder nie trybi
- jakis blad zaplonu
Auto rzyga olejem przez cylinder, swieca 4 cylindra nie istnieje, dodatkowo chyba puscila uszczelka pod glowica, bo ubylo plynu, a woda jest pod korkiem i na bagnecie jak chodzi silnik. Jak ostygnie to na bagnecie jest tylko olej, wiec chyba silnik bedzie ok. Gorzej z katalizatorem, bo caly ten majonez z woda leci przez tlumik wraz z niebieskim dymem. Na razie auto stoi pod firma, ja latam sluzbowym i w poniedzialek ktos zacznie tam rozbierac.
Sprzedam kierownicę czteroramienną MK4 z poduszką - 100zl z gratisową wysyłką
Dławiący się silnik
Wasza pomoc wrecz mnie porazila. Dzieki za wskazowki, na pewno sie przydadza podczas dalszego dzialania z problemem. Nie wiem ktora wypowiedz traktowac jako ta najbardziej trafna i pomocna, ale jakos wybiore.
Sprzedam kierownicę czteroramienną MK4 z poduszką - 100zl z gratisową wysyłką
Dławiący się silnik
mnie teżportalboy pisze:Wasza pomoc wrecz mnie porazila.
+portalboy pisze:- 4 cylinder nie trybi
przecież jak ma 4 cylinder trybić jak sam piszesz ze szlag trafił świece - pytanie - urwało ją? brakuje kawałka? Jełśi kawałek czasem wpadł do środka to ciekawa sprawa - bo bez rozbierania silnika się nie obejdzie i tak - bo olej przecież masz na 1 cylindrze.portalboy pisze:Auto rzyga olejem przez cylinder, swieca 4 cylindra nie istnieje
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Dławiący się silnik
grg474, swieca jest cala zalana, wiadomo, ze przez to cylinder nie trybi. Wazne zeby wiekszych strat nie bylo w sercu silnika. Plynu nie ubylo duzo, ale jednak wyciek jest ewidentny. Chcialbym jeszcze pojezdzic tym autkiem, dlatego chcialbym kompleksowo zajc sie glowica zeby pozniej nie powracac do tego tematu. Koszta na pewno male nie beda, ale do tego dnia jeszcze nic w silniku nie padlo, a na 12 lat i 175 tys km, to wynik nie najgorszy.
Sprzedam kierownicę czteroramienną MK4 z poduszką - 100zl z gratisową wysyłką
Dławiący się silnik
Sprawa wyjasniona. Poszedl wtrysk na 4 cylindrze. Paliwo poszlo do glowicy. Przy okazji zrobilem kilka innych rzeczy. Naprawa glowicy 250zl, uszczelka pod glowica 100zl wtrysk 225zl, swiece 60zl, kable wysokiego napiecia 60zl (byly przebicia), kompletny rozrzad z pompa wody za 220zl (za 15 tys km i tak bym musial robic), plyn chlodniczy 90zl, uszczelki pod pokrywe, uszczelniacze walu i jakis oring 150zl, filtry i olej 230zl. Koszty robocizny 550zl (nie liczac 250zl za glowice).
Sprzedam kierownicę czteroramienną MK4 z poduszką - 100zl z gratisową wysyłką
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości