Kilka problemów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kilka problemów
Problem z wrzucaniem biegów przy zimnym silniku.
Utrzymujące się obroty po spuszczeniu pedału sprzęgła na zimnym silniku.
Utrzymujące się obroty po spuszczeniu pedału sprzęgła na zimnym silniku.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Kilka problemów
mało oleju w skrzyni lub wlany jakiś gęstszy niż ori.artur1726 pisze:Problem z wrzucaniem biegów przy zimnym silniku.
może być winny silniczek krokowy - byłby do wyczyszczeniaartur1726 pisze:Utrzymujące się obroty po spuszczeniu pedału sprzęgła na zimnym silniku.
Niech stracę - będę przez chwilę wróżką - zapewne posiadasz silnik 1.8 ABS
Re: Kilka problemów
jaki olej do skrzyni ? jest możliwa wymiana samemu ?prezesik25 pisze:mało oleju w skrzyni lub wlany jakiś gęstszy niż ori.artur1726 pisze:Problem z wrzucaniem biegów przy zimnym silniku.
Re: Kilka problemów
prezesik25 pisze:może być winny silniczek krokowy - byłby do wyczyszczeniaartur1726 pisze:Utrzymujące się obroty po spuszczeniu pedału sprzęgła na zimnym silniku.
Gdzie się znajduje ów silniczek ?
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Kilka problemów
korki wlewowy i spustowy odkręca się imbusem 17artur1726 pisze: jaki olej do skrzyni ? jest możliwa wymiana samemu ?
artur1726 pisze:Gdzie się znajduje ów silniczek ?
Kilka problemów
Po co kupować taki olej?????
CASTROL TAF-X 75w-90 kosztuje w internecie ponad 30 zł za PÓŁ LITRA.
Podczas GDY ORYGINALNY OLEJ Z SALONU VW do szkyni, taki jak w fabryce zalewany, kosztuje 38 zł za litr!
Ja zmieniłem na oryginał z salonu, nie dość, że mam taki olej jak trzeba i nie trzeba się martwić, że zły się wleje, wystarczy podać oznaczenie skrzyni, to jeszcze skrzynia świetnie na mim działa i olej jest tańszy niż wiele zamienników.
Naprawdę, jak dla mnie, to niektórzy mają niepokolei w głowie... Jeden szukał po wszystkich sklepach jakiś o-ringów do skrzyni biegów w mk3, wkońcu znalazł za 120 zł, podczas gdy oryginały w salonie za 50 zł... Bardzo wiele rzeczy w salonie jest tańszych lub w podobnej cenie co zamienniki, ale zawsze są lepsze niż zamienniki, ja serwisuje prawie całkowicie na oryginałach.
CASTROL TAF-X 75w-90 kosztuje w internecie ponad 30 zł za PÓŁ LITRA.
Podczas GDY ORYGINALNY OLEJ Z SALONU VW do szkyni, taki jak w fabryce zalewany, kosztuje 38 zł za litr!
Ja zmieniłem na oryginał z salonu, nie dość, że mam taki olej jak trzeba i nie trzeba się martwić, że zły się wleje, wystarczy podać oznaczenie skrzyni, to jeszcze skrzynia świetnie na mim działa i olej jest tańszy niż wiele zamienników.
Naprawdę, jak dla mnie, to niektórzy mają niepokolei w głowie... Jeden szukał po wszystkich sklepach jakiś o-ringów do skrzyni biegów w mk3, wkońcu znalazł za 120 zł, podczas gdy oryginały w salonie za 50 zł... Bardzo wiele rzeczy w salonie jest tańszych lub w podobnej cenie co zamienniki, ale zawsze są lepsze niż zamienniki, ja serwisuje prawie całkowicie na oryginałach.
VW Golf, CL, wersja specjalna "Europe", 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości