zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
Problem z odpaleniem pojawia sie po kilku godzinnym postoju. Pali za drugim lub trzecim razem, a potem odpala prawidlowo. Filtr paliwa wymienilem ale nic nie pomoglo. Czy ktos wie Jak dostac sie do pompy paliwa by wyczyscic filtr siatkowy i gdzie znajduje sie zawor zwrotny? i czy mozna go wymienic?..
pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi
pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
Zawór w pompie, klapa do pompy pod prawym tylnym siedzeniem, niechciało sie poszukać na forum? Sprawdzić G62.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
dzieki za podpowiedz ...probowalem szukac, ale nie umialem nic konkretnego znalezc. Nie jestem obyty z forami wiec pewnie dlatego ...
jeszcze raz dzieki
jeszcze raz dzieki
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
Pytanie do Jacek75 przede wszystkim ... ale do innych zainteresowanych rowniez ... jak juz pisalem wczesniej problem z odpaleniem po 5-6 godzinnym postoju. Odpali za pierwszym razem, wylacznie kiedy krece rozrusznikiem z 5 sekund. Gdy juz odpali moge zgasic silnik i ponownie odpalic prawidlowo. Gdy odpalam (ten 1 raz ktory trwa ok 5sek.) mam wrazenie ze nie mam paliwa bo silnik zachowuje sie jakby zaskakiwal ale po sekundzie slysze ze rozrusznik obraca kolo zamachowe ale nie chce palic. Gdy juz zalapie, pali rowno, zadnych falowan, obroty na poziomie ok 1200 jak juz silnik sie nagrzeje do 90*C spadaja troszke ponizej 800 ale nadal rowno. Zadnych problemow w czasie jazdy, Nawet po 2h postoju odpali prawidlowo. Na goracym silniku odpala bez problemu. W sumie nie moge narzekac. Jedyny problem to te odpalanie po dlugim postoju. Moje pytanie do was ... co o tym sadzicie? Czy paliwo mi sie cofa? Od zakupu auta jakies 3tyg temu. wymienilem juz termostat ... bo sie zacinal i czujnik g62, bo temp na wskazniku szalala... Co powinienem sprawdzic teraz ? czy to moze byc problem z pompa? Jak przekrecam kluczyk w stacyjce wlaczajac pompe ... slysze ja ok 7sek zanim sie wylaczy... czy to normalne?
dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam
dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
Wszystko ok ma chodzic juz przez kilka sekund po otwarciu drzwi, było kilka razy na forum nie szukałeś starannie. Możesz sprawdzić VAG czy problem czasem nie lezy w immo. Jeżeli po 2h odpala prawidłowo to ja bym się uczepił czujnika g62 założyłeś oryginał? Rano przekrec kluczyk ze 4 razy (zeby pompa nabila cisnienie) i dopiero odpalaj, jak zapali za pierwszym razem to pompa/zawór.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
Hej, na kolezenskim amatorskim VAGu nie pokazalo zadnych bledow. Za 2 tygodnie zabieram auto do profesjonalisty na komputer. Nie mam LPG. Jutro wymienie swiece moze to pomoze ... ktos ze znajomych mechaniorow amatorow podpowiedzial mi ze problem moze lezec w "crank sensor" ...wiem jak to wyglada ale nie wiem jak sie nazywa po polsku. Wymienilem G62 bo wskazowka mi szalala, nie wiem czy czujnik ten jest oryginalny ale przynajmniej jest made in germany. Od tygodnia jezdze na nim i wskazowka dziala prawidlowo i mam wrazenie ze spalanie mi spadlo, ale problem z odpalaniem po nocy nadal pozostalo bez zmian. Jak juz powiedzialem zmieniam swiece bo nie wiem kiedy ostatni raz byly zmieniane, a potem VAG i byc moze sprawdze ten crank sensor. Dam Znac
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
zapomnialem dodac ... probowalem juz triku z wlaczaniem pompy wielokrotnie zanim uruchomie silnik. Ba, nawet dziesieciokrotne wlaczenie pompy przed uruchomieniem silnika po dlugim postoju nie ma najmniejszego wplywu na uruchomienie silnika ... Ciagle musze krecic rozrusznikiem 5 sekund by zalapal.
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
no wlasnie, mam wieksze spalanie, drgania silnika czasami, zwlaszcza na wolnych obrotach przy temp 90*C. Wezme sie za to jak wroce z urlopu i dam znac czy poskutkowalo.
Dzieki za podpowiedzi
Dzieki za podpowiedzi
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
dzis po przejechanych 50km zaswiecil mi sie "check engine"; zanim podlacze pod Vaga, co zrobie za dwa tygodnie bo za moment sie urlopuje zdala od auta, czy mozliwym powodem byc moze wadliwie dzialajacy czujnik polozenia walka rozrzadu?, lub dziura w odmie? ostatnio zauwazylem ze mam male uszkodzenie w plastiku odmy z ktorej silnik na pewno bierze lewe powietrze. Czy to moze byc powodem zaswiecenia sie "check engine"? poza tym z dziury tej chlapie mi olej .. niewiele tego ale troszke mi cieknie
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
Czujnik wału zostawiłbym na koniec, on z reguły daje znać jak jest zagrzany (gasnie po zagrzaniu do 90 stopni)
Dziurawa odma może być problemem i może wywołać błąd check jeżeli ma znaczący wpływ na stan podciśnienia (jest już dostatecznie duża dziura). Koniecznie ją załataj bo tez moze miec wpływ na odpalanie a będzie tańsze niż czujnik.
Dziurawa odma może być problemem i może wywołać błąd check jeżeli ma znaczący wpływ na stan podciśnienia (jest już dostatecznie duża dziura). Koniecznie ją załataj bo tez moze miec wpływ na odpalanie a będzie tańsze niż czujnik.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
zapowietrza sie...chyba 1.6 16V AUS
zauwazylem kolejny szczegol, ktory byc moze pomoze w ustaleniu problemu. Silnik (zimny lub goracy, pomijajac problem z odpaleniem po nocy) nie odpali bez gazu i krecenia rozrusznikiem przez ok 5sek. jezeli zgasnie np. przy zbyt szybkim odpuszczeniu sprzegla. Przy normalnym zgaszeniu kluczykiem odpali prawidlowo. W najblizszym czasie zajme sie dziura w odmnie, ale jestem ciekaw czy moze cos wam to mowi.
Dziekuje wam za sugestie i podpowiedzi.
Pozdrawiam
Dziekuje wam za sugestie i podpowiedzi.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości