Swap 2.0 8V na 2.0 16V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap 2.0 8V na 2.0 16V
Witam. Mam takie pytanko jak wyglądałby swap 2.0 8V na 2.0 16V. Czy trzeba zmieniać cały osprzęt, czy wystarczy tylko sam silnik?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Swap 2.0 8V na 2.0 16V
zawsze potrzebny jest osprzęt do danego silnika, pomijając wszystkie inne problemy o których nic nie da się pisać jeśli nie wiadomo co za silnik i z czego ma być
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Swap 2.0 8V na 2.0 16V
Pytam ponieważ te silniki na pierwszy rzut oka wyglądają podobnie. Ja w swoim mk4 mam silnik AQY 2.0 8V a jezdziłem golfem III z silnikiem 2.0 16V i jest masakra.
Swap 2.0 8V na 2.0 16V
Moim zdaniem taki swap jest bez sensu. Po co Ci ABF skoro w palecie Mk4 masz 1.8T?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości