wymiana silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
wymiana silnika
Jeżeli chodzi ci o PN 1,6 gaźnik pierburg 2E2 i RV 1,8 Digifant wtrysk wielopunktowy, to napewno samego silnika nie przełożysz.
wymiana silnika
Jeśli do tego RU posiadasz instalacje elektryczna, pompe paliwa do baku, wydech, przeguby chyba sa wieksze w 1.8, kompletny silnik ze wszystkimi podzespolami najlepiej ze skrzynią; to mozesz sie zabawic jak masz jakies pojecie
Jezeli nie masz kompletu na SWAP'a to nie bierz sie za to.
Tak jak Kolega stonefree, napisal - samego silnika nie przelozysz
Jezeli nie masz kompletu na SWAP'a to nie bierz sie za to.
Tak jak Kolega stonefree, napisal - samego silnika nie przelozysz
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452299[/url]
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
wymiana silnika
TO jest z MK1 ?marcin_rz1 pisze: chodzi o silnik PM
A jest ciśnienie w tym cylindrze?marcin_rz1 pisze:czy może być winny za to źle ustawiony zapłon ??
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
wymiana silnika
PM to silnik z Audi - 1.8 90KM jak dobrze pamiętam. Taki odpowiednik RP, tylko ułożony wzdłuż. Czyli ktoś już go wcześniej przekładał. RV można przełożyć oczywiście, ale tak, jak koledzy pisali - trzeba mieć komplet na swapa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości