Problem z obrotami proszę o pomoc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotami proszę o pomoc
Posiadam golfika II 1.8 benzyna 90KM 1988r.
Wczoraj po odpaleniu zaczą dziwnie chodzić mianowicie bardzo niskie obroty, pochodził przez 10 sekund około i zaczeły jeszcze bardziej spadać powoli a kontrolka od akumulatora zaczeła lekko świecić az w końcu sammochód zgasł.
Ponownie odpaliłem musiałem dłużej przytrzymacz przekręcony kluczyk i troszkę pogazować. Pogazowałem mu troszkę i dalej to samo, noga z gazu niskie obroty, wręcz takie jak to powiedzieć wolniutkie purkanie. Postanowiłem się przejechać przy zmianie biegów lub zwolnieniu gasł. nie mogłem nawet na chwile ściągnąć nogi z gazu po padał momentalnie.
dodam że z tłumika też taki głos był jakby za dużo benzyny dostawał albo woda była ale wszędzie suchutko. myślałem że może to te gumowe przewody ciśnieniowe bo były takie popękane tak więc owinełem je bandarzem samowulkanizującym się było już OK.
dzisiaj znów to samo, przyjechał znajomy odczepił kopułkę wyciągną palca przeczyścil go papierem ściernym, wyciągną zasilanie od silniczka krokowego, i na razie puki co chodzi ok, ale mówił że albo silniczek krokowy do wymiany albo guma pod kolektorem, nie mam kasy na wymienianie tego i tego, a może to jednak co innego???
Macie jakieś pomysły??
Mój ojciec też ma vw2 tylko 1.6 też mu kiedyś padł silniczek krokowy ale ktoś mu zrobił obejście na ręczne ssanie podłoczone do przycisku w desce rozdzielczej. Bardzo fajne rozwiązanie bo bardzo mało mu spala teraz od nas z domu do opola i z powrotem tj jakies 50km zrobi na 30zł paliwa ja musze wlać za 50zł to jest różnica. też bym chciał zrobić sobie takie ręczne ssanie a gościa który to robił na stałe wyjechał.
Moja ogromniasta prośba..... jakis schemat jak to podłączyć do czego najlepiej żeby nie spieprzyć, bardzo bym prosił o wysłanie. albo tu na forum albo na maila kamil-1987@o2.pl
BARDZO WSZYSTKIM ZA POMOC DZIĘKUJE
Wczoraj po odpaleniu zaczą dziwnie chodzić mianowicie bardzo niskie obroty, pochodził przez 10 sekund około i zaczeły jeszcze bardziej spadać powoli a kontrolka od akumulatora zaczeła lekko świecić az w końcu sammochód zgasł.
Ponownie odpaliłem musiałem dłużej przytrzymacz przekręcony kluczyk i troszkę pogazować. Pogazowałem mu troszkę i dalej to samo, noga z gazu niskie obroty, wręcz takie jak to powiedzieć wolniutkie purkanie. Postanowiłem się przejechać przy zmianie biegów lub zwolnieniu gasł. nie mogłem nawet na chwile ściągnąć nogi z gazu po padał momentalnie.
dodam że z tłumika też taki głos był jakby za dużo benzyny dostawał albo woda była ale wszędzie suchutko. myślałem że może to te gumowe przewody ciśnieniowe bo były takie popękane tak więc owinełem je bandarzem samowulkanizującym się było już OK.
dzisiaj znów to samo, przyjechał znajomy odczepił kopułkę wyciągną palca przeczyścil go papierem ściernym, wyciągną zasilanie od silniczka krokowego, i na razie puki co chodzi ok, ale mówił że albo silniczek krokowy do wymiany albo guma pod kolektorem, nie mam kasy na wymienianie tego i tego, a może to jednak co innego???
Macie jakieś pomysły??
Mój ojciec też ma vw2 tylko 1.6 też mu kiedyś padł silniczek krokowy ale ktoś mu zrobił obejście na ręczne ssanie podłoczone do przycisku w desce rozdzielczej. Bardzo fajne rozwiązanie bo bardzo mało mu spala teraz od nas z domu do opola i z powrotem tj jakies 50km zrobi na 30zł paliwa ja musze wlać za 50zł to jest różnica. też bym chciał zrobić sobie takie ręczne ssanie a gościa który to robił na stałe wyjechał.
Moja ogromniasta prośba..... jakis schemat jak to podłączyć do czego najlepiej żeby nie spieprzyć, bardzo bym prosił o wysłanie. albo tu na forum albo na maila kamil-1987@o2.pl
BARDZO WSZYSTKIM ZA POMOC DZIĘKUJE
Problem z obrotami proszę o pomoc
Ogólnie to winowajców moze być wiele
Moze być walniety krokowy
Może byc uszkodzony niebieski czujnik
Zle ustawiony TPS
Poczytaj na forum o niebieskim czujniku, oraz o TPS
Ogólnie o Twoim silniku jest mnóstwo tematów ( przypuszczam ze ma RP )
Moze być walniety krokowy
Może byc uszkodzony niebieski czujnik
Zle ustawiony TPS
Poczytaj na forum o niebieskim czujniku, oraz o TPS
Ogólnie o Twoim silniku jest mnóstwo tematów ( przypuszczam ze ma RP )
Problem z obrotami proszę o pomoc
Witaj żeby byc pewnym czy to silniczek krokowy najlepiej podjedz gdzies na szrut gdzie zanim kupiszs mogłbys przymierzy i sprawdzic czy to jest to jak tak robiłem przymierzyłem 3 i żaden nie przyniusł rezultatów to oddałem i nic mnie to nie kosztowało a samochód mi duzo palił skakał po obrotach i wrazenie miałem jak by go zalewało prawie wszystko wymieniłem i nic dopiero jak wymieniłem czujnik spalania stukowego (niebieski czujnik) to samochód zaczoł normalnie chodzic i spalanie z 16l gazu spadło poniżej 10l
Problem z obrotami proszę o pomoc
gdzie znajde ten niebieski czujnik?? u mnie spala jakieś 10 litrów na 100km.
i jak przerobić na ręczne ssanie?? tzn tak bym mógł włączać i wyłączać za pomocą jakiegoś dodatkowego przycisku w desce rozdzielczej. np za pomocą przycisku świateł przeciwmgielnych bo mam zapasowy włącznik to bym go gdzieś umieścił, tylko jak i gdzie to podłączyć
i jak przerobić na ręczne ssanie?? tzn tak bym mógł włączać i wyłączać za pomocą jakiegoś dodatkowego przycisku w desce rozdzielczej. np za pomocą przycisku świateł przeciwmgielnych bo mam zapasowy włącznik to bym go gdzieś umieścił, tylko jak i gdzie to podłączyć
Problem z obrotami proszę o pomoc
to są zdjęcia spod maski mojego golfa
lekko powycierałem go przez zdjęciami bo aż wstyd mi było
niestety jestem bardzo zielony nie wiem czy ma RP i co to jest i gdzie jest ten niebieski czujnik
Problem z obrotami proszę o pomoc
Niebieski to masz ten czujnik miedzy 3 a 4 swieca, na kroćcu wodnym
Problem z obrotami proszę o pomoc
Witam,
ostatnio sprawdzałem komputer w moim aucie i mam błąd 503. wie ktoś co on oznacza?
i czy golfy III 1,6 benzyna na pełnym wtrysku wszystkie mają takie niskie obroty biegu jałowego?
mój ma zaledwie 650 i nie równo pracuje, da sie coś z tym zrobić czy ten typ tak juz ma?
przepustnica ok adaptacja robiona, czujnik temperatury wymieniony jak i kable, świece, palec i kopułka.
czy wpływ na obroty może mieć zawór odpowietrzenia zbiornika bo jak zdiąłem wężyk to mu sie poprawiło ale więcej wtedy pali.
ostatnio sprawdzałem komputer w moim aucie i mam błąd 503. wie ktoś co on oznacza?
i czy golfy III 1,6 benzyna na pełnym wtrysku wszystkie mają takie niskie obroty biegu jałowego?
mój ma zaledwie 650 i nie równo pracuje, da sie coś z tym zrobić czy ten typ tak juz ma?
przepustnica ok adaptacja robiona, czujnik temperatury wymieniony jak i kable, świece, palec i kopułka.
czy wpływ na obroty może mieć zawór odpowietrzenia zbiornika bo jak zdiąłem wężyk to mu sie poprawiło ale więcej wtedy pali.
Problem z obrotami proszę o pomoc
między 3 a 4 ten z dwoma kabelkami?? nie jest to czasem czujnik od świateł cofania?? kiedyś wymieniałem takie coś bo mi nie świeciły przy wrzuceniu na R
Problem z obrotami proszę o pomoc
a powie mi ktoś jeszcze jak z tym ręcznym ssaniem?? jak to przerobić??
Problem z obrotami proszę o pomoc
z ręcznym ssaniem ci nie pomoge a ten czujnik masz na bloku silnika od swiateł wstecznego masz na skrzyni biegów. Popatrz czy ten czujnik niebieski (w moim przypadku był czarny) jest pękniety,uszkodzony stan kabli i na zapalonym samochodzie odłącz wytczke od niego czy cos sie zmieni (w moim przypadku było zero reakcji)gdyby był sprawny i go odłączysz samochód gorzej bedzie pracował ponieważ powinien sie zmienic kąt wyprzedzenia zapłonu
Problem z obrotami proszę o pomoc
witam.
prosze o jakas pomoc w moim przypadku jesli ktos sie orientuje
moze jest cos czego jeszcze nie sprawdzilem
prosze o jakas pomoc w moim przypadku jesli ktos sie orientuje
moze jest cos czego jeszcze nie sprawdzilem
Problem z obrotami proszę o pomoc
witam.
prosze o jakas pomoc w moim przypadku jesli ktos sie orientuje
moze jest cos czego jeszcze nie sprawdzilem
prosze o jakas pomoc w moim przypadku jesli ktos sie orientuje
moze jest cos czego jeszcze nie sprawdzilem
Problem z obrotami proszę o pomoc
a konkretnie codzi o:
ostatnio sprawdzałem komputer w moim aucie i mam błąd 503. wie ktoś co on oznacza?
i czy golfy III 1,6 benzyna na pełnym wtrysku wszystkie mają takie niskie obroty biegu jałowego?
mój ma zaledwie 650 i nie równo pracuje, da sie coś z tym zrobić czy ten typ tak juz ma?
przepustnica ok adaptacja robiona, czujnik temperatury wymieniony jak i kable, świece, palec i kopułka.
czy wpływ na obroty może mieć zawór odpowietrzenia zbiornika bo jak zdiąłem wężyk to mu sie poprawiło ale więcej wtedy pali.
ostatnio sprawdzałem komputer w moim aucie i mam błąd 503. wie ktoś co on oznacza?
i czy golfy III 1,6 benzyna na pełnym wtrysku wszystkie mają takie niskie obroty biegu jałowego?
mój ma zaledwie 650 i nie równo pracuje, da sie coś z tym zrobić czy ten typ tak juz ma?
przepustnica ok adaptacja robiona, czujnik temperatury wymieniony jak i kable, świece, palec i kopułka.
czy wpływ na obroty może mieć zawór odpowietrzenia zbiornika bo jak zdiąłem wężyk to mu sie poprawiło ale więcej wtedy pali.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości