wcześniej miałem w swoim golfie gaźnik z opla sterowany podciśnieniowo ale się zepsuł i postanowiłem kupić oryginalny. wpiąłem wtyczki które dyndały ale nie wiem co wpiąć tu(wiszą mi dwie wtyczki)
co mam zrobić z wężami od wody?
a co tu?
i pupa. zrobiłem wszystko tak jak trzeba i nie chce odpalić. jak przekręcę zapłon to gaźnik bzyczy a jak próbuje go odpalić i puszcze kluczyk to słychać takie dziwne głośne zwarcie przez 2 sekundy... nie wiem co jest grane. wykonałem telefon i umówiłem się z mechanikiem bo już mam tego dosyć
To buczenie to normalne w 2ee. A po zgaszeniu zawór nastawnika slychac. Co do zdjęć to wtyczka biała z 2 zdjęcia pod ten element z 1. Przewody wody w 2ee to tylko do kolektora. 4 zdjęcie jeden z 3 przewodów do filtra węgla aktywnego pierwszy od błotnika chyba.
hmm... auto odpala jak wleje się do gaźnika paliwo aczkolwiek dzisiaj rano zapaliło normalnie, pochodziło z 15 min. zgasiłem i już potem ani rusz . co to może być?