Problem z obrotami GOLF I CABRIO

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szpieg33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr gru 03, 2008 18:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Problem z obrotami GOLF I CABRIO

Post autor: szpieg33 » śr sty 12, 2011 00:34

Witam mam problem z Golfem I Cabrio 92r 1.8 B pelny wtrysk symbol silnika to 2H , jesli auto jest zimne to zupelnie inaczej chodzi na obrotach to raz a dwa wcale nie ma niskich , obroty - jak daję gazu to czuje ze strasznie slabo sie zbiera i to z takim jak to powiedziec krztuszącym się dźwiękiem to jest praktycznie nie wyczuwalne ale jednak czuć , jesli juz auto nabierze temp to juz normalnie chodzi i sie wkręca , czuć jak nagle sie przełącza ze ssania na normalny tryb tylko dziwna sprawa jest to ze czujniki mam nowe i maja z 5 miesiecy auto wiecej stalo niz jezdzilo na nich , dodam że sonde mam wymienioną na orginal


[url=http://img340.imageshack.us/i/obraz007m.jpg/][img]http://img340.imageshack.us/img340/9593/obraz007m.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
szpieg33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr gru 03, 2008 18:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Problem z obrotami GOLF I CABRIO

Post autor: szpieg33 » śr sty 12, 2011 00:43

Mysle teraz tak i wymyslilem ze to moze byc wina gazu-sekwencja , gryzie sie z komputerem mianowice opcja w gazie jest taka ze jak parownik sie podgrzeje to dopiero istnieje mozliwosc przełączenia na gaz wiec moze tak samo wprowadza go w błąd z benzyną tylko dziwna akcja jest ze jak odpinam gaz czyli glowne zasilanie LPG to i tak to samo jest .


[url=http://img340.imageshack.us/i/obraz007m.jpg/][img]http://img340.imageshack.us/img340/9593/obraz007m.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z obrotami GOLF I CABRIO

Post autor: Paweł Marek » śr sty 12, 2011 01:14

Trochę nie do końca zrozumiale piszesz. Opisz co się dzieje na benzynie co na LPG. Jeśli na obu paliwach to układ zapłonowy po pierwsze do sprawdzenia. Sekwencję założyłeś do wtrysku niesekwencyjnego? Może szwankować odcięcie listwy wtryskowej podczas pracy na LPG. A o błędy od lpg w sensie oprogramowania sterownika się nie martw Digi jest na to odporny.

Tylko widze piszą że to wtrysk Digifant a na fotkach w necie widzę wtrysk mechaniczny co tam siedzi u Ciebie?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
szpieg33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr gru 03, 2008 18:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Problem z obrotami GOLF I CABRIO

Post autor: szpieg33 » śr sty 12, 2011 15:20

Orginalny silnik GOLF I CABRIO 1.8 2H symbol silnika , pełny wtrysk . Auto jesli jest nie zagrzane to na zimnym silniku nie da sie przelaczyc na gaz , a jesli chodzi o paliwo to nie chodzi tez odpowiednio na benzynie mianowicie zupelnie inaczej sie zbiera to raz a dwa ze wogole nie trzyma obrotow niskich , dopiero jak zlapie temp to zaczyna chodzic normalnie na benzynie czyli juz normalnie sie wkreca i trzyma obroty a jesli chodzi o LPG to tez juz normalnie sie wł no i chodzi jak tralala czyli pozytyw . Moja teza jest taka ze komputer od gazu robi powiklania z komputerem od auta , komp od gazu jest tak sterowany ze na zimnym silniku nie ma prawa sie przelaczyc na gaz wiec tu wprowadza go w blad z paliwem tez , albo wina gazownikow albo gryzie sie komp LPG z komp Auta . Sorki ze tak dziwnie wszystko pisze ale tak jest jak sie jedzie na bronksach 2dni .


Tym razem wymyslilem ze to moze byc jeszcze czujnik spalania stykowego co myslicie o tym ?


[url=http://img340.imageshack.us/i/obraz007m.jpg/][img]http://img340.imageshack.us/img340/9593/obraz007m.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z obrotami GOLF I CABRIO

Post autor: Paweł Marek » śr sty 12, 2011 19:41

szpieg33, Dajże kolego foto silnika, piszesz że masz sekwencyjny wtrysk gazy i pełny wtrysk benzyny. No więc na pewno takowego nie masz. Daj foto silnika piszę o tym dlatego że w różnych źródłach podają że 2H jest na wtrysku mechanicznym albo na wtrysku digifant więc trzeba zobaczyć co masz pod maską


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości